Tipy na účesy

Miluji francouzské copy, protože jsou úplně jednoduché a nabízí tolik možností. A protože je léto a máme větší chuť s vlasy něco tvořit, rozhodla jsem se vám ukázat pár pěkných variací francouzských copů.

Prostě romantika
Tento něžný účes je perfektní k letním šatům, nebo vzdušné halence. Můžete si jej vytvořit s rovnými vlasy, nebo přidat trochu vlnek.
Postup je úplně jednoduchý, stačí umět obyčejný francouzský cop. Na levé straně hlavy vezmete z vrchu tři pramínky vlasů a začnete plést, další prameny dobíráte směrem doprava a lehce dolů. Je důležité brát prameny vždy jen ze shora a spodní z prostředka hlavy, aby zbytek vlasů zůstal volný. Cop se postupně dostává dolů k pravé straně hlavy a nabírá na objemu. Na konci si vezmete větší pramen z přední části, ale ne úplně z čela, zapletete jej do copu a dále už prameny nedobíráte, pouze dopletete obyčejný copánek do jakékoli délky chcete a zpevníte gumičkou, nejlépe tenkou a obyčejnou, aby vám z copu nesklouzla. Na závěr si můžete žehličkou či kulmou dodělat vlnky, nebo nechat úplně přirozeně, mám ráda obě varianty :).



Katniss Everdeen
Já vím, pořád s těmi Hunger games nedám pokoj (ani po tom knižním zklamání), ale musíte uznat, že ten její cop měl něco do sebe.
Tentokrát budeme plést opět křivý francouzský cop, a však z celých vlasů a budeme jej plést naopak. Není na tom vůbec nic těžkého, jako malá jsem se učila zaplétat copánky sama a naučila jsem se je plést jinak, než všichni běžní smrtelníci, když to členové rodiny zjistili, tak se mi stále dívali pod ruce a zjišťovali jak to dělám.Prostě jsem se naučila plést copánky zespoda a už mě nikdo k jinému postupu nepřiměl. Samozřejmě umím obě varianty, ale zespoda je to pro mě jednodušší. 
Takže - opět si vlevo nahoře chytíme tři pramínky, ale tentokrát je proplétáme zespoda, takže pramen který dobereme vložíme pod prostřední pramen, ne na :). Tím nám vznikne krásný křivý francouzský cop, který oproti běžnému trčí, jako by tam byl připnutý. Samozřejmě pleteme až dokud se cop nedostane úplně dolů, tehdy chytíme poslední pramen a dopleteme obyčejný copánek. Pokud máte vlasy vepředu sestříhané, je dobré si je nechat volně a nesnažit se je do copu moc zapracovat, pokud máte vepředu dlouhé prameny, do copu je zapracujte volněji než předešlé, aby pravá strana nepůsobila tak upevněně.






Přirozená čelenka
Na závěr přidávám účes, který jsem sama nosila, když mě týrala má odrostlá ofina, ale nyní si ho udělat nemůžu, protože mám vlasy vepředu příliš krátké. Na chvíli jsem si tedy vypůjčila ségřinku a udělala cop na ní, no moc ji to nesedlo a chtěla to ihned sundávat, protože na to má bohužel trošku větší čelo a jinak stavěnou hlavu než já, ale na ukázku jsem to odfotit stihla :D.
Začínáme opět na levé straně nahoře a můžeme dělat buď opačný, nebo obyčejný francouzský cop (já jsem nosila obyčejný, sestře jsem udělala opačný). Tentokrát se při pletení neposouváme dolů, ale tvoříme jakoby přirozenou čelenku. Je důležité netvořit cop přímo u čela, ale spíš někde mezi prostředkem a předkem hlavy (no to vysvětlování mi jde čím dál hůř teda :D). Zakončíme někde u temene hlavy opět obyčejným copánkem.
Opravdu jsem to nemohla udělat líp, ségra je dost netrpělivá, ale na ukázku snad stačí :).

Tento účes byl mojí spásou při odrůstání ofiny a určitě ho někdy budu zase potřebovat. Nechávala jsem si k němu vlasy buď volně, nebo jsem jsem si dělala drdol, občas i culík. Obyčejný francouzský cop tolik netrčí a víc se do vlasů zapracuje, takže to vepředu působí přirozeněji, bohužel jsem vám nemohla ukázat obě varianty, snad někdy příště.
Účes může být i volnější, můžete si některé prameny povytáhnout a docílit tak výsledku, který měla Candice Accola, jíž jsem se inspirovala :).

Je mi jasné, že mým vysvětlivkám není možné porozumět, ale dá se inspirovat ze samotných fotek (aspoň já to tak dělám a na postup už nějak přijdu sama).
Doufám, že se vám budou účesy aspoň trochu líbit, i když je mi jasné, že ne všichni musí mít rádi francouzské copy, ale myslím, že na léto jsou perfektní a je škoda jich nevyužít :).

Mějte se krásně ,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Impossible || allys-cook.blog.cz6. července 2014 v 11:55

    účes alá katniss je top <3 u nás jsou taky ty supr chodníky.

    OdpovědětVymazat
  2. Mi většinou nejde s vlasy nic moc vytvořit - nějak na to nemám schopnosti:D Ale ty tvoje copy vypadají suprovně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale houby, chce to jen chvilku tomu věnovat (někdy si u toho fakt cvičím trpělivost, protože mám dny, kdy mi to vůbec nejde a dělám to i 3x :D). Určitě to někdy ještě zkus :) a děkuji.

      Vymazat
  3. Jeee, poď mi niečo spraviť s vlasmi :D Len na mojich to až tak super nevyzerá, nie sú tak pekne hladké, takže môj repertoár účesov je dosť malý.
    Ten cop ako čelenka sa mi veľmi páči, ale aj ja mám veľké čelo, čiže podobné experimenty končia zdesením z čela a rýchlym dávaním vlasov späť na ich miesto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu, ani já se nemůžu česat jak se mi zlíbí (i když to často porušuju a vypadám pak jak blbec :D). Hrozně se mi líbí třeba některé účesy vyčesané nahoru a různé drdoly, no jenže na mé malinké hlavě a žirafím krku to vypadá obzvlášť směšně :D.

      Vymazat
  4. Krása, akorát sama bych si nic tak hezkého neudělala.. :D Navíc neumím pořádně francouzský cop :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale udělala. Chce to jen trochu potrénovat :). Je fakt že mě to vždycky bavilo, takže toho mám natrénováno hodně a pletu si to pohmatu :D ale stojí za to to zkoušet.

      Vymazat
  5. Super tipy, určite vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné účesy, ja mám tiež veľmi rada francuzke copy!

    OdpovědětVymazat
  7. K té brigádě - jednu jsem získala klasicky přes známost (to je asi nejjistější cesta, říct všem okolo, jestli o něčem neví...) a u druhé se jedná o noční inventury přes společnost Dantem, kde mi konečně pasoval termín náboru a stihla jsem se na něj přihlásit.. Ale neboj, ostatní roky jsem to taky akorát marně zkoušela a mnohdy mi nikdo neodpověděl...

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, krásný! Moc ti sluší obě varianty. To, co má ségra, jsem na sobě zkoušela jen párkrát. Ale možná zkusím ty předtím. I když já a copánky... to je trošku boj. :D Vypadá to pěkně, skvělé tipy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Určitě to zkus, na tvých vlasech to bude vypadat úžasně :)

      Vymazat
  9. Šikovná si. Ten druhý sa mi páči asi najviac :)

    OdpovědětVymazat
  10. Uuuh, užitočný článoček, potešil. :-)
    Inak ten vrkoč zo spodu som dosť dlho nevedela. Naučila som sa ho, keď som si chcela všetky vlasy po dopletení francúzskeho hodiť dopredu a dopliesť, keďže vzadu som si nedočiahla. Ten cop, francúzsky zo spodu, sa myslím volá Holandský a inak sa ho chcel naučiť, lebo vyzerá úžasne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to jsem ani nevěděla že má název :D:D:D díky, teď už budu vědět :)

      Vymazat
  11. Tieto copy sú veľmi krásne. Škoda, že do školy ich veľmi nenosím, lebo nemám doma niekoho kto by to bol schopný upliesť a sama na svojej hlave to neviem. Ale pletiem si dva po bokoch hlavy :3 :3

    PS: Ďakujem za pochvalu Beatles trička ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele jestli umíš dva tak určitě zvládneš i tyto :) někdy to určitě zkus. Nemáš zač :).

      Vymazat
  12. Francúzske copy sú krásne a aj ty ich vieš urobiť krásne. Tak rada by som ich nosila aj ja, ale aj ked som ich urobila na akykolvek spôsob vyzerala som ako debil, mne to jendoducho nejde.
    Ale stále pozerám tutorialy na youtube a s naivnou nádejou si myslím že nájdem učes pre mňa ktorý mi bude pasovať. Na tých dievčatách to vyzerá tak krásne a akonáhle sa pozriem na seba vyzerá to hrozne. Neviem či to je tým, že to robím zle čo pochybujem, ked osm to už skušala tolkokrát alebo jednoducho mi to proste nejde. Mám divnu tvár :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi taky nesluší všechny, mám na to hrozně malou hlavu :D takže si z toho nic nedělej, ale některé varianty ti určitě slušet budou :).

      Vymazat
  13. Hrozně ráda nosím copy a ten poslední účes se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Copy jsou topka ať už na jakýkoli způsob! <3 super článek

    OdpovědětVymazat
  15. První a druhý účes je nádherný :O já su na to boužel nešikovná, a tak skoro pořád nosím jen rozpuštěné vlasy nebo culík :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :).
      Určitě nejsi nešikovná, stačí trocha tréningu a půjde to samo :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky