♥Procházky♥

Na dovolenou jsem se nakonec nedostala, najít stálou brigádu je snad nadlidský výkon, a tak o prázdninách aspoň výletujem a procházkujem :). Dneska jsem tedy využila toho, že mám novou barvičku, vzala si na sebe nové věci a samozřejmě také svého milého a ségru a výletili jsme po okolí s foťákem.Příště se můžete těšit na tématický článek, ale dnes vás zahrnu pouze letními fotkami z dnešní procházky a možná i nějakými těmi zvířátky, které jsem fotila ještě před plánovanou dovolenou.

Na začátek je tu strašná romantika :D protože jsme byli tři,tak máme s miláčem i nějaké společné fotky.



A taky nesmí chybět společné se ségřinkou :).
Nakonec nějaké ty akrobatické kousky :D.
Tak šílenou žízeň jsme už dlouho neměli :D.

Nemohla jsem vám neukázat pštrosy, které má ségra na baráku :D (jsou vážně vtipní).
A nakonec jeden mazel, který je už bohužel pryč :-/.

Snad si léta taky užíváte jak jen to jde. Příště mám pro vás tipy na účesy, takže sem určitě zase někdy mrkněte :).
Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Krásné fotky:) Dnes bylo počasí na procházku jako dělané:)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně vám to s přítelem sluší :). A ti pštrosi jsou fakt suprově srandovní :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, hlavně když na ně člověk vybafne :D:D:D. Děkuji :)

      Vymazat
  3. To je fajn, aspoň můžeš takhle využívat volný čas! :) A fotky se moc povedly, vypadáte skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Impossible || allys-cook.blog.cz5. července 2014 v 5:04

    krásné fotky! sluší vám to =)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečne som vás videla...vás dvoch a úprimne, tvoj muž mi je neskutočne povedomý. A sympatický! :-) No..krásni ste, naozaj, všetci traja. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky a máš fakt nádhernou barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám to sluší!! A ti pštrosi jsou super :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pštrosy, sestra, na baráku? mne to nejako nejde dokopy :D
    Fotky su skvelé, ste spolu zlatí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ségra totiž bývá často na baráku u svého otce (ten tam teď není, to bych tam ani nejela :D), no a ten ji tam pořídil koně, a sobě pštrosy, prasata, ovce a podobně :D + fenu, kterou museli odvézt pryč, protože se nesnesla s tou naší malou fenkou a tak pokousala ji i zbytek rodinky + hromada koček.... no je tam z toho prostě zvěřinec, farma, ve zkratce tomu říkám barák.
      Děkuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky