Nákupy za únor a březen

Dělám kafíčko a hned se pouštím do dalšího článku na přání :), určitě se ale mrkněte i na Rezistenci, článek je kraťoučký a najdete tam pěknou hudbu i videa z filmu :).

V polovině února mi konečně skončilo to pochmurné zkouškové období, bohužel ještě neskončily zdravotní problémy, ale i tak jsem si začala zase dělat radost, chodila jsem zase do kina, trávila víc času s přítelem, samozřejmě jsem taky zase víc pracovala a jezdila do školy, ale také jsem "malinko" nakupovala. 



Oblečení
Začnu oblečením, protože to jsem nakupovala po vážně dlouhé době a jsem moc ráda, že jsem pro sebe pár kousků našla.
Pokud máte někde poblíž Lidl, určitě koukejte na letáky, občas tam mají opravdu krásné věci za fajn ceny, například tento jemný růžový top s krajkou za 179 Kč. Už se tak těším na léto a teplo ♥ 

Dále jsem si koupila i šatičky, které zase nejvíc využiji zřejmě ve zkouškovém období, ale jsou perfektní. Jsou v takové té tmavě zelené, která ke mně tak sedí, dělají mi krásnou postavu, a pozor, sehnala jsem je za 300 Kč v H&M, takže určitě koukejte po výprodejích :).
(Šaty jsem už musela fotit s bleskem, detail šatů je za denního světla)

Dokonce jsem něco pěkného sehnala i v Kiku, a to tam tak nerada chodím od té doby, co mě nepřijali na brigádu :D. Je to úžasně pohodlný svetřík, perfektní, když se chci celý den cítit pohodlně a uvolněně, stál tuším něco kolem 270 Kč

A jako poslední jsem si prostě musela koupit ušatou čepku z výprodeje v New yorkeru, takže příští zimu budu ušatá :P a to jen za 29 Kč.


Kosmetika
Kosmetiky je v nákupech samozřejmě nejvíc, měla bych dostat nějaký zákaz vstupu do drogérií a povolenku jen jednou za měsíc. Samozřejmě jsem VŠE VELICE NUTNĚ POTŘEBOVALA!!! :D

Začnu tedy péčí o vlasy. Zanedlouho už si budu zase barvit vlasy (barvím co tři měsíce), takže jsem využila akce na svou oblíbenou barvičku Loréal - Préférence v odstínu 74 Mango. Na začátku je barva na vlasech trošku tmavší, výraznější, hned po nabarvení se mi líbí nejvíc, později se vymývá do takové, jaká je na obrázku. Barva mě v akci stála 150 Kč a navíc jsem k ní dostala šampon zdarma (stejný, jako vidíte na fotce, jen v 250 ml balení). No tak neberte to, když jinak máte barvu za 200 Kč :D.
Šamponů jsem zkoušela spoustu a nakonec jsem stejně skončila u Elseve, tento červený mi i s kondicionérem vyhovuje nejvíc. Na rozčesávání vlasů jsem si koupila i fialový sprej od Gliss kur, je to lepší, než abych si trhala vlasy :).

Nezahálela jsem ani v péči o pleť. Micelární vodu od Garnieru mám moc ráda, ale bylo mi jasné, že mi ji bude používat jak mamka, tak i sestra a i přes obrovské balení mi tak brzy dojde. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet i novou micelární vodu na smíšenou až mastnou citlivou pleť. V Dm jsem sehnala každou za 150 Kč
Miláč mi ke dni žen donesl mou oblíbenou čokoládku a taky tento kakaový krém od Ziaji, který je určený na suchou pleť, což na mě ani trochu nesedí, ale to nemohl vědět, kluci si asi těžko zapamatují, že máte smíšenou pleť, nejsvětlejší odstín atd :D. Každopádně krásně kakaově voní a měl by zlepšit barvu pleti, je hodně hutný, takže ho občas použiji na noc. 

Make-up a korektory
Protože mi už téměř došel můj make-up od Dermacolu Matt Control, který mi jednu dobu vyhovoval ve všem, ale v poslední době mě už nedokázal ani zmatnit a zvýrazňoval mi šupinky na pleti (tím ho nekritizuji, jednu dobu byl fakt skvělý, takže možná se něco změnilo na mé pleti), čekal mě nelehký úkol - koupit si nový make-up, a to je vážně věda. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet ten od Catrice - Nude illusion, a když už mi to miláč objednával, nemohla jsem nevyzkoušet ten slavný korektor Camouflage cream. Když už jsme i korektorů, nedávno jsem si koupila Astor perfect stay - primer i korektor v jednom - je úžasně světlý, takže pro všechny bledulky perfektní a má fajn výdrž.
Napište, jestli by vás zajímala recenze make-upu, nebo nějaké srovnání korektorů :).

Nezapomněla jsem ani na oči na obočí. Je to už má druhá tužka na obočí od Essence v odstínu Blonde, zatím mi vážně vyhovuje a nemám potřebu hledat něco dalšího, pořídila jsem si však i gel na zafixování obočí, také od Essence. Gabriella Salvete hledala testerky, tentokrát pro svou novou řasenku Panoramico, která by měla řasy krásně natočit. Jsem mile překvapená a nadmíru spokojená, maminka samozřejmě taky, protože řasenky jsem dostala dvě :D. V drogerii jsem koukala, že není vůbec drahá, byla i v akci za 99 Kč a její koupí určitě nešlápnete vedle, ale zase záleží, jaký kartáček vám vyhovuje, je zobrazený na obalu, tak na něj určitě mrkněte :).

Samozřejmě jsem nemohla nekoupit něco na nehtíky :D. Takže úžasné jarní barvičky od NYC a Rimmelu, poprvé jsem kupovala odlakovač od Cienu a koukala jsem na tu pumpičku chvíli jak puk :D. A Avon gel finish opustila má kamarádka, protože je moc tmavý. Ujala jsem se ho s láskou a ten gelový finish má vážně božský.

Nakonec i jedna věc k péči o tělo - Nivea zase vybírala testerky, tentokrát na zpevňující tělové mléko do sprchy, jsem ráda, že se mi poštěstilo, zbožňuji jeho vůni :).

Knihy
Vážení, kupovala jsem dokonce i knihy! Teda jednu mi koupil miláč hned po zkouškách, aby mi udělal radost. 

Moc jsem chtěla mít doma Selekci, ta kniha je nádherná obálkou i obsahem a už se moc těším na druhý díl. Je jedno, že jsem knihu už četla, prostě jsem ji chtěla mít doma :).


Dále byl ve výprodeji (za 130 Kč) třetí díl mé oblíbené série Pokrevní pouta - Indigové kouzlo, takže teď už mám doma dvě knihy od Richelle Mead a snad posbírám celou sérii. (i když moc bych si přála vlastnit i Vampýrskou akademii, abych se k ní mohla vracet ♥)

No, je toho na mě za dva měsíce docela dost a já mám z věcí velikou radost, hlavně proto, že jsem sehnala nejen spoustu úžasné kosmetiky, ale také pár pěkných kousků oblečení a mou knižní poličku zdobí i nové knihy :). Čím jste si v poslední době udělali radost vy? A pokud vlastníte něco stejného, určitě napište, jak jste s věcí spokojení. 

Přeji krásný pohodový týden a těším se na komentáře :)
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Moc pěkné nákupy, nejvíc se mi líbí růžový top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, už se těším, až si ho vezmu na sebe, jen to chce konečně lepší počasí :)

      Vymazat
  2. Skvělé nákupy, určitě by mě srovnání korektorů zajímalo a taky recenze na make-up! :D já taky koupila knížku, Gonegirl alias Zmizelá a jsem na ni moc zvědavá..Zatím jsem tak v pětině, tak uvidím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ok, beru na vědomí, budu se tedy snažit co nejdřív vše otestovat :). Juuu na Zmizelé jsem byla v kině, to bylo skvělé, knihu jsem nečetla.

      Vymazat
  3. Dobré nákupy :D Tiež som pokukovala po knižke Selekcia, ale myslela som, že je to podobné ako Pasca od Lauren DeStefano a tá ma až tak veľmi nezaujala. Tak som zvedavá, či sa ti bude páčiť :) A som rada, že aj ty odporúčaš ten korektor od Astoru, lebo si ho tiež plánujem zaobstarať a zvyčajne sú všetky korektory príliš tmavé :)
    Krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti Selekce líbit bude, mě nejdřív taky nijak nezajímala, ale zkusila jsem to a nelituji, knížka je skvělá! :) No právě, korektor je krásně světlounký, krytí je fajn, i když nezakryje vše, ale krásně rozjasní.
      Děkuji, tobě taky! :)

      Vymazat
  4. Tak šaty a svetřík se mi moc líbí!:)
    A mám teď na vlasech úplně stejnou barvu jak ty, i když mám trochu pocit, že svítím jak semafor:))
    Richelle je snad jediná autorka, od které mám doma úplně všechny knížky co zatím vydala. Momentálně se snažím překousat poslední díl Ruby Circle v angličtině. třeba se mi zadaří do té doby, než vyjde v češtině :D

    Jinak na knížky od Cassové jsem už koukala a a asi se do nich taky pustím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      To já bych ráda zářila :D, ale bohužel mi barvička vždycky brzo bledne. Jee, tak ty knížky ti závidím :) a Rubínový kruh budu číst zase až v češtině, ale už se tak těším!!! Do Selekce se pusť určitě, ono se to nezdá, ale člověka to hezky vtáhne a už nepustí :)

      Vymazat
  5. Docela plodne nakupy. No a mne se hodne libi ten top z Lidlu. Povedeny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by čekal, že tak krásný top seženu v Lidlu :). Děkujii :)

      Vymazat
  6. korektor od Catrice mám aj ja a od Astoru som si tekutý kúpila, ale nie tento ale v takom pere, ale kukala som aj na tento :D tak možno na budúce :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v peru ještě žádný nemám, ale tento se mi moc líbil díky světlému odstínu :) jsem děsná bleduje.

      Vymazat
  7. Oblečení, který sis koupila je strašně pěkný :) Ten odlakovač z Lidlu jsem si koupila taky

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem tieto tvoje články! Najviac proste! Všetko oblečko sa mi strašne páči. Inak na ten krém od Ziaji som mala dosť dlho zálusk, tak dúfam, že sa k tomu ešte nejako vyjadríš, či sa mi oplatí do toho investovať. :D Dobre, že si si dopriala. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji :3, to mám radost. Ono dost záleží jaký máš typ pleti, ten krém je takový hutnější a určený na suchý typ pleti, takže ho použiju fakt jen někdy, vyjádřit se k jeho účinkům tedy bohužel nemůžu :(

      Vymazat
  9. Super úlovky :) Ty šaty vypadají vážně skvěle. Určitě bych byla pro nějaké recenze na věci z kosmetiky, korektory... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) dobře, vrhnu se tedy i na nějaké to srovnání nebo recenzi korektorů :)

      Vymazat
  10. Z kosmetiky by měla radost moje mladší dcera a ty šaty vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Recenzi určitě ano! Hlavně teda těch korektorů :) Jinak na ten modrý lak od NYC se musím taky podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten lak je krásný, předvedu ho v příštích článcích :)

      Vymazat
  12. Oh very cute blouse sweetie♡(.◜ω◝.)♡
    Now I´m following you in GFC #19
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  13. Super veci! :) Zaujali ma najmä knižky, tie vyzerajú naozaj super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ano, knížky jsou skvělé, tyto vřele doporučuji! :)

      Vymazat
  14. Ten odlakovač mám tiež a aj tie laky :)
    Inak na tej fotke kde fotiš ten topik z Lidlu máš krásne nechty:)
    A kakaové maslo mám doma a je vlemi skvelé nakolko mams trašne suchú pokožku, teda na tele. Tvár mam zas mastnú :D
    Občas si treba urobiť takéto potešenia v živote, najradšej každý týžden! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji :)
      Na těle jsem to ještě nezkoušela, vidíš to.
      No jo, kdyby to mohlo být každý týden, bylo by to dokonalé! :D

      Vymazat
  15. tento odtien farby ja naozaj krásny a knihy vyzerjú tiež zaujímavo :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Nakoupila jsis toho hodně.. jj na letáky z lidlu se vyplatí koukat protože občat tam maji fakt hezké oblečení pro které nedejbože přijdete pozdě. Protože vám je důchodci vyberou nehledě na to jestli to jsou věci či nejsou určeny pro ně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně! :D člověk aby hned ráno vstával s kohouty a běžel stát frontu s důchodci :D, a nedejbože abych tam přišla až v úterý! Ale mají tam často skvělé věci, takže když můžu, tak se tam v ty pondělky podívám :)

      Vymazat
  17. Teda Lidl s tím topem překvapil, je super.. Já si tam nedávno koupila super kraťásky na doma (takové "teplákové", ale stejně krásné). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, někdy tam vážně překvapí s nádherným kouskem :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky