Testování - Nivea, Kivvi

Opět vás vítám u zcela netematického článku bez většího přínosu, ale chtěla jsem se s vámi podělit o své radosti  a trošku rozšířit povědomí o těchto možnostech.

Poslední dobou se vždy těším na to, až přijde pošťačka, a čekám, co mi zase donese (no představte si to zklamání, když nic :D). Co jsem se po několika letech opět dostala do světa blogování, jsem mnohem víc informovaná o každé akci, soutěži, testování, no radost snad pro každou ženu. Proto mi taky neustále chodí ty balíky :D.

Nivea je skvělá v tom, že na svých stránkách má neustále nové soutěže, někdy probíhají i tři najednou, a není vůbec nemožné jich pár vyhrát. Sama jsem už vyhrála BB Cream, který jsem dala jako dáreček mamči (protože, a bacha na to, světlý odstín je stále strašně tmavý, takže mi nesedí). Ono ty BB creamy od Nivea jsou spíš něco jako tónovací krémy, ale mamču to potěšilo. Nyní jsem byla vybrána pro testování tělového mléka do sprchy, a tak mi přišel další balík s výrobkem a spoustou vzorečku. A to je další úžasná věc - když jste členy Nivea klubu, tak vám myslím 2x do roka pošlou sami od sebe vzorky různých výrobků s katalogem, a s možností objednat si zdarma diář na další rok.

Kakaové tělové mléko do sprchy voní krásně, takže se moc těším až jej vyzkouším :).
Co vy? Zapojujete se do soutěží a testování s Nivea? A povedlo se vám už něco vyhrát?



O další svou malou radost jsem si sama napsala, protože mě dlouho lákala přírodní kosmetika Kivvi. Má nádherné obaly a četla jsem na ni spoustu kladných recenzí, a tak mi to nedalo, abych si pár věcí taky nevyzkoušela. 

Sama jsem si vybrala jaké výrobky chci vyzkoušet, a paní mi připravila vzorky do malých kelímků a zaslala v krabičce. Já se vážně nemůžu nabažit celého designu jejich kosmetiky, dokonce jejich letáček je na takovém tom šetrném recyklovatelném papíře a všechno vypadá úžasně svěže a ovocně.



Jsem tedy ve fázi zkoušení, zatím mě ale žádný produkt neoslovil natolik, abych si ho letěla koupit (ještě jsem ale nevyzkoušela všechny :))

Ráda bych věděla, jestli by vás zajímalo, jak u mě tato kosmetika dopadla, třeba formou nějaké malé recenze :).

Nakonec bych se ještě chtěla zmínit o akci, která na mě vyskočila dnes ráno.
Všechno za polovinu? :D Šílené! Bohužel toho zřejmě nevyužiji, ale pokud jste se chystali koupit si něco od Makeup academy, teď je na to ta nejvhodnější doba :).

Tímto ukončuji svůj dnešní článek o všem a o ničem, a pro příště si připravím něco, co bude mít hlavu a patu. :)

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. rozhodne daj vedieť ako si dopadla s tou kozmetikou ...vyzerá úžasne (to balenie je uplne super )

    http://byfoxygreen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, tak až vše pečlivě odzkouším, poreferuji o tom :)

      Vymazat
  2. Jů, tak to gratuluji. :D Určitě, těším se. Vypadá to fakt dobře. I když jsem už o Kivvi slyšela, určitě bych články nepohrdla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) to jsem ráda, tak snad přijdu i s něčím, o čem jsi ještě nečetla :D

      Vymazat
  3. Do soutěží a testování Nivea se nezapojuji, protože jsem se o to nikdy moc nezajímala, ale nezní to špatně, když není tak nepravděpodobné něco vyhrát:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě Niveu docela ráda, tak se ráda zapojuji, a fakt tam je u některých soutěží velká šance vyhrát, jen by si každý měl přečíst pravidla, pak se lidé pořád diví, že nevyhráli, a přitom se třeba soutěžilo tak, že vyhrávalo prvních deset registrovaných v určitý den, tak si stačilo počkat na půlnoci :D

      Vymazat
  4. Jé, to vypadá super.. U Nivei jsem se jednou dostala k testování jejich BB krémů, taky přes jejich akci na FB. V tomhle jsou opravdu super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty musíš byť v raji, všetci vieme, ako rada máš všetky vzorčeky a podobné srandičky. A vieš čo? Musím sa priznať: samozrejme som nikdy nič nevyhrala...ani neviem, aký je to pocit. Chápeš? Môže toto byť? :D Ale...MUA, jop. Do toho by som išla. A predpokladám, že si si objednala....tak úplne všetko, na čo si narazila. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem v ráji!! :D Jako je to super pocit, já z toho mám vždycky radost, jsou to pro mě vždycky takové hezké dárečky a to potěší :) Tak se musíš do něčeho zapojit a už ten pocit konečně taky zažít!! :D A víš že jsem si neobjednala? Už jsem si i vybírala věci, ale pak jsem poslechla rozum a rozhodla jsem se neutrácet... štve mě to, fakt že jo, protože takové slevy už nikdy nebudou, ale dokud nebudu vědět, kolik dostanu při výplatě (teprve v pátek bych měla začít pracovat, takže zatím nemám vyděláno vůbec nic!), tak se musím krotit... tak nějak se mi všechno sere - zkazila se mi tiskárna, naposled jsem musela kupovat nový hard disk, když spravím tiskárnu, tak do ní musím koupit barvu... měsíčník jsem potřebovala, na úřadech po mně pořád chcou peníze - no fakt mě z toho jebne, za chvíli jsem bez peněz :D:D:D Už jsem musela být sprostá, promiň.

      Vymazat
    2. Haha, chápem ťa! :D Niekedy sa proste vie tak hrozne nedariť...ale tú kozmetiku...vieš čo, ja som to radšej ani nešla pozerať, lebo by som utratila všetko peniaze, ktoré nemám. :D Tak veľa šťastíčka...a peňazí. :D

      Vymazat
  6. Kivvi som tiež skúšala vzorky a teraz som mala (resp. ešte na dne mám) ten koktejl a bola som s ním spokojná, ale nutne hneď asi ďalšiu flašku nepotrebujem. Mám po ňom lepšiu pleť a rýchlejšie sa hojí, tak možno zas na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se teď asi výjimečně opálil ksichtík, a když ten koktejl použiju, tak mě pálí celý obličej :D musím s tím počkat :D

      Vymazat
  7. Jé, tak to jsem o Nivei vůbec netušila, asi se někdy budu muset do nějáké soutěže zapojit :). Určitě jsem pro co se týče recenze Kivvi! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky