Jarní láčky na nehty

Všem přeji krásný jarní den, snad si všichni užíváte občasného krásného počasí, a když už je zítra ten lásky čas a všechno hezky kvete, je nejvyšší čas se s vámi podělit o mé jarní favority mezi laky na nehty. Jen bych nejspíš měla poukázat na to, že když jsem napočítala na své poličce 82 laků, zakázala jsem si další laky kupovat, dokud nějaké další nevypotřebuji. Neuvidíte u mě tedy úžasné nové odstíny od Rimmelu, které se náramně povedly, daleko víc mě však bolí, že si nemohu pořídit novinku od Essence, těch 48 nových odstínů tak láká... Jeden nový láček od Essence však přece jen vlastním, protože jste ho mohly najít v nové Joy, a koupě časopisu s lakem se přeci nepočítá :D (aneb když si dáte předsevzetí a hledáte si cestičky, jak vlastní zákaz obejít :D).

Přesto se s vámi chci podělit o krásné láčky ze starších řad, které stále levně seženete a jsou pro jaro jako stvořené.

60 seconds by Rita Ora - 873 Breakfast In Bed
Začnu jedním starším láčkem od Rimmelu v úžasném mentolovém odstínu, který se skvěle kombinuje, takže jsem samozřejmě neodolala a hned kombinovala s mým oblíbeným pískovým lakem. Je to taková klasika, určitě každý lak v podobném odstínu vlastní a najdete ho snad ve všech stojanech všech drogérkových značek, mně můj mintový lak došel, měla jsem matnou variantu, tentokrát jsem tedy zvolila Ritu Oru a jsem s ním velice spokojená. No posuďte sami, není na nehtech nádherný? 




NYC In a Minute - 345 Peach Popsicles
Broskvové odstíny máme rády snad všechny a ani já nejsem výjimkou, proto mě úplně okouzlil tento něžný teplejší odstín od NYC. 




NYC In a Minute - 325 Raindrop
Posledním pastelovým odstínem, který jsem si na jaro pořídila je tento nebesky modrý, který se perfektně hodí i na mé oblíbené kytičkování na nehtech. Ach ano, na jaře prostě zněžním a jsem samá kytička :D. 




Essence the Gel nail  - 09 Lucky
Nakonec mi to nedá a ukážu vám svůj prohřešek z časopisu, protože jsem se do tohoto odstínu úplně zamilovala a moc ráda ho nosím. Jedná se o lak z nové řady laků, které by měly vypadat a vydržet jako gel laky, avšak bez lampy. Abych to však vyzkoušela, musela bych mít jejich podkladový lak i top coat, zatím si ale vystačím se svým starším top coatem, vy víte, že já žádnou týdenní výdrž nevyžaduji, a barvička je krásná sama o sobě. Až ukončím svou lakovou stopku, rozhodně vyzkouším víc odstínů, protože ten výběr je úžasný :).



Laky od Rimmelu a NYC jsou podle mě svými vlastnostmi a výdrží (na mých nehtech vydrží tak 4 dny) velmi podobné a vždy si od nich další lak ráda pořídím, výběr odstínů však mají o něco užší než například Essence. Laky od všech tří zmiňovaných značek mají skvělý plochý štěteček, u Essence a u Rimmelu dost široký a u NYC o něco užší, ale aplikace je s nimi úžasná, možná taky proto jsou u mě tak oblíbené. Essence laky většinou vydrží 3 dny, což je pro mě dostačující a správným top coatem výdrž mohu ještě prodloužit, někomu to však nestačí, což úplně chápu, ne každého baví si pořád lakovat nehty a střídat laky jako mě :D. Mě si značka Essence získala právě velkým množstvím krásných odstínů, neustálými novinkami ve formě limitovaných edicí a teď i touto novinkou, mám už zálusk minimálně na 3 odstíny, tak mi držte palce, ať stále odolávám :D. 

Zajímalo by mě, jaké odstíny teď nosíte nejraději vy a zda mátě některou novinku od Rimmelu nebo Essence a jak jste s nimi spokojené? 

Těším se na vaše komentáře, zatím se mějte krásně a na zítra všem přeji spoustu lásky pod třešní,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Máš strašně krásný nehty !!! A ty odstíny laků jsou taky božský, první odstín mám taky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první nehty vypadají úžasně.. Lakování nehtů jsou pro mě velká slabina protože mě nebaví dlouhé čekání než barva zaschne a vždy se o něco otřu a je konec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já si z toho vždycky udělám takový relax, zapnu seriál a v klidu lakuji, na to se nesmí spěchat no :-/

      Vymazat
  3. Ten prvý a tretí vyzerajú nádherne! Mentolový sa fakt dobre kombinuje a aj na nechtoch vyzerá dobre, nech máš oblečené čokoľvek! (akurát moja mama sa vždy zhrozí, že čo za farbu to zas mám na nechtoch) :D

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u mě jsou už všichni zvyklí na to, že nosím na nehtech všechny možné odstíny :D

      Vymazat
  4. nádherný je hlavne prvý a posledný :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ano, do toho posledního jsem momentálně nejvíc zamilovaná :D

      Vymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ten odstín Peach. A máš strašně pěkný nehty!!

    Moje nehty neviděli lak hodně dlouho a podle toho vypadají:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji, no jo to já jsem v tomhle trošku blázen, pořád bych lakovala nové a nové barvičky :D

      Vymazat
  6. :OO Hehe, a to mi přišlo mých +/- 15 moc!! :D Tomu říkám sbírka. Každopádně tě chápu, vždycky vybereš takové zajímavé barvičky a nude odstíny k tobě taktéž jdou - výběr je velký, já vím. :D :) Každopádně se mi moc líbí ty kombinace modré a myslím, že i do té syté růžovoučké bych se pustila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ted si představ to moje věčné dilema, když přemýšlím, který si zrovna nalakuji :D

      Vymazat
  7. Farba toho prvého je úplne dokonalá! ♥
    Ten tretí vo farbe baby blue mám aj ja a úplne ho zbožňujem! Najmä tú farbu <3

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty první 3, to jsou přesně moje barvičky, které bych všechny hned brala! :) Naštěstí alespoň ty první 2 mám (ikdyž asi od jiných značek). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové odstíny jsou prostě nutností, jeden tvůj článek byl také o pastelových lacích na nehty, taky jsem všechny naštěstí měla, jen od jiných značek :D

      Vymazat
  9. Momentálne mám najradšej odtieň, ktorý je podobný tomu modrému od NYC. Ale je taký trochu tmavší :D
    Laky od Rimelu zbožňujem, tie mi vždy vydržia najhlhšie - a ešte aj od Avonu :D
    A od Essence som ešte neskúšala tie nové gélové, ale pri najbližšej návšteve drogérie sa na nejaké odtiene chystám. Dúfam, že ma niektorý zaujme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojím se, že u těch gelových od essence se to bude malinko lišit, protože ten růžový je dokonalý, ale zkoušela jsem tmavě modrý odstín a bohužel moc dobře nekryje a hned druhý den se mi začal loupat, je to škoda :-/
      Ty rimmelky mi přijdou vlastnostmi naštěstí všechny stejné :)

      Vymazat
  10. Máš moc pěkné nehty, o takových si můžu nechat tak zdát :D.
    Jinak ani si je moc nelakuji, ale ta peach barva je naprosto úžasná! Takovou barvu já můžu :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :), ale nevěš hlavu, i na krátkých jde udělat krásná manikúra, zbytek děvčat z rodiny to štěstí na nehty nemělo, ale vždycky jim něco pěkného vykouzlím :)

      Vymazat
  11. Týýjo..já mám jeden..ale takové číslo si ani neumím představit... Ta oranžová je krásná. A puntíky taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale když mě to tak baví a odjakživa jsem sběratelkou krásných věcí :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  12. 82. Chápem ťa. Moje sa už ani na poličku nezmestia. A teda skôr jarné lásky než láčky. :D Úprimne tie laky od NYC sú podla mňa úplne top, čo sa výdrže týka. Tieto navýšia len laky od Gabrielly Salvete. :-) Všetky top, najviac prvý! Rozhodne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče výdrže tak to moc neřeším, protože stačí dobrý podkladový lak a top coat a skoro všechno krásně vydrží. Jo, je fakt že GS má úžasné laky, teď mají nové matné odstíny, no to je zase lákadlo! Ale taky stojí 2x víc no :(

      Vymazat
  13. Krásné laky. Já bych je vůbec nezvládla unosit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To já ještě jo, navíc moje laky používá i sestra a babča (po které jsem zdědila tu vášeň ke krásným nehtům :D), takže to ve třech za nějaký čas stejně vypotřebujeme :D

      Vymazat
  14. Naozaj krásne farby, hlavne prvé dva sa mi páčia :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Ooo, tak jsem ráda, že na tom ještě nejsem se svými 50 laky tak špatně, tos mě uklidnila :D moc se mi líbí ten broskvový, takový odstínek ještě nemám!!
    Zrovna mám na rukou mint lak, to je taková jarní klasila :)) ale musím říct, že jsem spíš na ty tmavší odstíny - tmavě červená, vínová, hnědá, černá.. zdá se mi, že mají ty nehty s tmavou barvou větší šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi pekná manikúra a krásne farby :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky