Mé věčné oblíbenkyně - Lipmania Very Me

Ne, nesmějte se! Tyto rtěnky jsou staré jak svět a v katalozích je už ani nenajdete, jedině na internetové stránce Oriflamu, a nebojte, neukazuji vám to jako žádnou novinku. Jsou to ale mé každodenní pomocnice a až mi jedna z nich dojde, tak pořádně zapláču.
Tak dámy a pánové, nyní se vrátíme o pár let zpět a zavzpomínáme na rtěnky Lipmania Very Me.


Tyhle krásky upoutají na první pohled svým úžasným designem... JSOU VÁŽNĚ ROZKOŠNÉ!!! Sama vlastním tři odstíny těchto botičkových rtěnek a osobně jsem se s nimi seznámila pod stromečkem o Vánocích 2012, což už je pěkná doba. Přesto že je používám každý den, ještě je stále mám (i když jedna už brzy doslouží :( ), a já vůbec netuším, jak mi mohly vydržet tak dlouho.

Proč je tak zbožňuji? No protože jsou dokonalé. Jsou to přesně ty balzámové rtěnky, které dodají rtům barvu, ale jsou taky díky své konzistenci příjemné na rtech a tak nepotřebuji žádný balzám. Nejsou tak moc pigmentované, takže je věčně tahám v kabelce a kdekoli si bez zrcadla přetřu rty (kdybych měla nosit normální rtěnku, pak vážně nevím kdy a jak bych se měla čas někde namalovat).




Je vidět, že si toho holky už dost vytrpěly a podle toho taky vypadají, ale jsou stále stejně praktické a oblíbené. 

Mými odstíny jsou konkrétně (zleva) Red Vibe, Vibrant Peach a Flirty Pink. (omluvte prosím světlo, jednou je to do modra, jindy do žluta :-/)

Začnu nejjemnějším odstínem a tím je Flirty Pink.(Na rtech se mi vůbec nepovedly zachytit ty správně syté odstíny... budu muset zapracovat na tom světle, nebo se vzdát focení rtěnek na rtech :D).
Je to světlounká krémově růžová, která určitě sluší všem s normální pletí, já jsem taková bledule, že na mě odstín občas zaniká, ale stejně je krásná a i přes svou bledost se jí nevzdám :D.
Obsahuje drobný shimmer, což na první pohled není vidět a to mi vyhovuje. Tento odstín mi navíc hodně pěkně voní, ale někomu by to možná mohlo i překážet.


Další na řadě je nádherně živá Vibrant Peach, což je nádherný korálový odstín (a na fotce to opět není vůbec poznat, tak si to aspoň zkuste představit :D:D:D). Je na rtech ze všech tří nepříjemnější, protože neobsahuje žádný shimmer a tak je z ní perfektní balzám na rty i rtěnka v jednom.


Posledním odstínem je Red Vibe, což je nádherný tmavě červený odstín s hnědým podtónem. Co mi na něm vadí jsou zlatavé třpytky, protože kazí hladkost a máslovitost celé rtěnky. I tak se ke mně ale odstínem hodí nejvíc, takže ho používám stejně často, jako předchozí dvě. 


Všechny rtěnky mají střední pigmentaci, jsou krásně balzámové, ale odstín od odstínu se určitě bude hodně lišit shimmerem (některé ho nemají vůbec, některé jen jemně a některé výrazně).
Rtěnky na rtech nevydrží nijak dlouho, ale je skvělé je mít vždy po ruce, když zrovna lítáte někde po městě, nebo třeba jako já během školního roku několikrát denně z fakulty na fakultu :D (je vážně boží mít dvouobor a pětiminutové přestávky na přesun, který trvá 20 minut :D).

Snad jsem vás těmito stařenkami neotrávila :D. Co vy? Máte ve své kosmetice něco starého, bez čeho se neobejdete? 

Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Ja rúže velmi nepoužívam, ale možno by som sa dala ešte nahovoriť na tú Flirty Pink. Naozaj je to taká jemnučká, slabučká farba. Aj ked ti nevidno celú tvár, podlamna najlepšie vyzeráš s tou korálovou tou druhou.
    Ja mám to vajíčko "hojivý zázrak" už asi dobré 2 roky v kabelke. A čuduj sa svete ešte stále tam niečo je:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zázračné kelímky taky pořád mám :D obyčejný a višňový.

      Vymazat
  2. Vypadají hezky :) Sama mám taky pár opravdu starých kousků mezi rtěnkami i lesky.. Tak mě napadá, že bych zase mohla po nějaké době zkontrolovat data spotřeby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, kdybych tam ta data spotřeby měla. Jak tak koukám, tak na balzámech jsou, na rtěnkách nikde :D

      Vymazat
  3. Tyjo, vážně jsou super a uvažuju nad tím, že se po nich podívám! :D Jsou takové, skoro až "retro". Úplně parádní, roztomilé. A elegantní. Líbí se mi. Krásný příklad toho, že nemusí být Bůhvíjak výrazné, ale vypadají celkem přirozeně a prostě pěkně. :) Skvělé tipy!! Nedivím se, že je máš tak ráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vážně úžasné, mohli by je zase dát do katalogu ať mi přibudou odstíny :D.

      Vymazat
  4. Fakt? :D Tak to je šílené, a zrovna díky tvému článku jsem se konečně rozhodla o nic napsat :D. Tak určitě víš, jak jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z Oriflamu objednávám už docela dlouho, ale na tohle jsem tam nikdy nenarazila :) vypadají designově fakt skvěle :) a nejvíc se mi líbí ten druhý odstín:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho jsem to tam neviděla, což je škoda. Já bych si asi nevybrala, mám je ráda všechny a používám podle nálady a příležitosti :).

      Vymazat
  6. Já vlastním odstín Mocha Dream, je to ten poslední v té řadě na první fotce. Úplně tě chápu, je to skvělá rtěnka, která zároveň hezky obarví a hydratuje. Moc se mi taky líbí ty obaly, jsou bytelné a zároveň i roztomilé :).

    OdpovědětVymazat
  7. Ten obal je úžasný. Retro :) A takéto rúže so strednou pigmentáciou, ktoré slúžia aj ako balzam by sa mi hodili. Ja mám doma buď bezfarebné, alebo silno pigmentované. Takže táto zlatá stredná cesta by sa mi teda hodila :)
    Škoda, že už nie sú v katalógoch. Keby tam ešte boli, určite by som si ich všimla. Ale možno sa raz vrátia, treba veriť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové balzámo-rtěnky seženeš i od jiných značek, ale je fakt že tyhle jsou prostě krásné a fakt doufám, že se do katalogů zase vrátí.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky