Tip na nákup!

Zdravím všechny kosmetické nadšence. Dnes mám pro vás jeden rychlý tip, i když spousta z vás to už musela zaregistrovat. Úplnou náhodou mě dnes upoutal časopis Elle, nikoli titulní stránkou, ale dárečky, které obsahoval. Pokud patříte mezi ty, kteří se ještě nerozhoupali k vyzkoušení šamponů Aussie a chtěli byste (jako já :D), pak vás srpnová Elle s miniaturkou šamponu a balzámu značky Aussie určitě potěší :). Možná se někteří šťastlivci chystají i na dovolenou, a tam se počteníčko s mini baleními kosmetiky navíc určitě hodí :). Tak to hlavně neprošvihněte, doufám, že to některé z vás potěší.


Když už jsme u produktů na vlasy, tak si dovolím malé info ohledně recenze, která určitě bude někdy v srpnu. Poslední dobou se mi zachtělo vlasy trošku víc rozmazlovat a zkoušet i jiné produkty na vlasy, než ty, na které jsem byla doposud zvyklá, takže bych nakonec ráda udělala i nějakou tu recenzi na různé vlasové produkty dostupných značek (no co jiného se ode mě dá čekat :D). Nejsem člověk, který by si pokaždé kupoval jiný šampon, právě naopak, měla jsem svou stálici, ale věřím, že existuje i něco dokonalejšího a jako správná žena to nechci prošvihnout :D.

Zajímá mě, jaké máte vy vlasové oblíbence, a samozřejmě i jaký typ vlasů máte, protože ne každému sedne to samé, ale chtěla bych se nechat trošku inspirovat :).

Mějte se krásně, snad se v tom vedru válíte někde u vody a nepaříte ve městě jako já :D
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Fajn tip. :) Nepřemýšlela jsdem nad touto značkou, ale teď už asi začnu. :D Moje vlasy... tím, že je mi 17 se ještě celkem rychle mastí - ale jak kdy. A konečky jsou celkem roztřepené. Používám Nodé P. Na začátku hned rychle nepění, ale přikládám to tomu, že v něm nejsou další chemické zbytečnosti, které vytvoří hned pěnu. Vlay pak mám hned jemnější. A dřív head and shoulders, ale už nikdy víc. Jakmile si na něj vlasy zvyknou, jsou v háji... :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi je 21 a vlasy se mi stejně pořád mastí :D takže je musím mýt každý den :-/. To zní dobře, možná někdy budu mít možnost ho vyzkoušet, ale zatím šampón za 400 Kč určitě nekoupím.

      Vymazat
  2. Elle som teda ešte nemala, ale keď tam je tá miniatúra, určite by ma to potešilo.
    Tiež by som chcela zmeniť svoj šampón. Už asi nejaké 4 roky používam Head and Shoulders a chcem vyskúšať nejaký iný. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si ho asi jen tak nekoupila, ale ten šampon mě fakt zlákal :D.

      Vymazat
  3. Elle som ani u nás v žiadnom obchode nevidela, hej? :D Ale inak...ako to vonia?? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon voní krásně, kondicionér nevoní vůbec. Musím říct, že zatím jsem docela zklamaná, ale podrobněji o tom napíšu později.

      Vymazat
  4. Tak já nevím, chtěla jsem je vyzkoušet, ale co jsem četla tak stejně by pro mě Aussie šampony nebyly snesitelné (kvůli složení a mé přehnané citlivosti). :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zas o tak moc nepřicházíš, voní sice krásně, pění skvěle, ale efekt nic moc... mám z toho mnohem sušší vlasy než mívám po jiných šamponech a vlasy vypadají méně zdravě. Určitě to vypotřebuji, a pak o tom někdy taky napíšu, ale zatím nic převratného.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky