Vzorky Apeiron a má zkušenost s biokosmetikou

S biokosmetikou jsem neměla moc zkušeností a ani jsem toho o jednotlivých značkách moc neslyšela. S blogováním jsem ale narazila na spoustu recenzí a samozřejmě mě to donutilo se o ni víc zajímat. Rozhodla jsem se napsat si o vzorečky krémů Apeiron, které recenzovala na svém blogu Nicca a těšila jsem se, až je vyzkouším a budu moci srovnat s dosud používanými krémy.

Přišlo mi 5 vzorků krémů, ale napíšu pouze o čtyřech, protože jeden je pro zralou pleť a rozhodla jsem se ho ponechat mamči.

Nejdřív trochu obecně. Mám smíšenou pleť, tedy na určitých místech mastnou a na jiných suchou a citlivou. S krémy je to pro mě často složité, protože se dost lesknu, ale přitom potřebuji nějakou výživu. Tyto krémy mě v tomto ohledu hodně překvapily a na mou pleť mi náramně sedly! Navíc mi vzorky přišly v malinkých brožůrkách, kde jsou výrobky do detailu popsány. Ale nyní už o jednotlivých výrobcích.

Regenerační krém
Začala jsem regeneračním nočním krémem, který by měl během noci intenzivně podporovat regenerační proces a vaše pleť by měla být jemná, svěží a vyhlazená. Tento krém je například oproti krémům Nivea mnohem lehčí a jemnější. Běžné krémy jsou podle mě mnohem hutnější. Pro mě je tento krém naprosto dokonalý! Má příjemnou nevtíravou vůni, krásně vyživuje a přitom se krásně vstřebá a tak má pleť není mastná. 






Hyrdo krém-gel aloe vera intensiv
Tohle není běžný krém, ale krém-gel, takže po nanesení pleť hezky napne a přitom krásně hydratuje. Je to denní i noční péče, je opět lehký a vhodný i pro smíšenou pleť. Jediné co mi na něm ze začátku vadilo, byla vůně. Ano, asi jsem divná a vím, že si spousta lidí tuto vůni zamiluje na poprvé, ale mi na ni něco vadilo. Vůně je taková svěží a při ranním nanášení jsem odkryla její výhody. Krásně vás to nabudí, osvěží a připraví na nový den. Takže já osobně bych tento krém-gel používala zásadně ráno.


(Ano, vážně jsem nevydržela a některé vzorky jsem otevřela už před nafocením... omluvte mou nedočkavost :D)

Hydro krém-gel panchangee
Je to opět krém-gel, který skvěle hydratuje pokožku a není mastný, a opět je to pro denní i noční péči. Na tomto krému je určitě zvláštní specifická vůně. Voní po orientálním koření, jak říkala Nicca ve své recenzi, taky tam cítím jakýsi náznak kari. Vůně je pro mě moc silná a asi bych si na ni nezvykla, takže za mě ne, ale svou funkci si krém určitě plní, takže komu se vůně líbí, jděte do toho.



Hydro krém-gel santalový
Je to denní i noční zklidňující péče a pro mě něco úžasného. Krém-gel je opět jemný, lehoučký, hydratuje a dělá mi krásnější pokožku, a navíc ta vůně. Voní mi úplně božsky, je to taková vážně jemná přirozená vůně, která mě krásně zklidní. Je výborný na citlivou pleť a redukuje zarudnutí a zároveň je vhodná i pro pleť smíšenou, takže za mě spolu s regeneračním nočním krémem prostě jednička.


Zpevňující krém
Jak jsem říkala, tento vzorek přenechám mamči, ale aspoň obecně si o tom můžete počíst v brožurce (ty brožurky mají víc stránek, kde si přečtete i složení a další věci, ale to bych tu měla přefotkováno :D)
-         


Po této zkušenosti se má pleť výrazně zlepšila, hlavně není tak moc lesklá a přitom je tak akorát hydratovaná a vyživená. Ani akné se mi moc nedělá, pokud nepočítám ten jeden pupínek co mě trápí už víc jak týden! Ale u mě to holt už lepší nebude :D.


Mám teď ještě nakoupené krémy Nivea a tak si v brzké době další pořizovat nebudu, ale snad se k tomu někdy dostanu, protože santalový krém-gel a regenerační krém od Apeironu mě vážně dostal!

Pokud jste tedy nezkoušeli, určitě vyzkoušejte, stojí to za to! O zaslání vzorečků si můžete napsat na info@organic-beauty.cz

Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Veľmi dobrý článok! :)
    Je super, že až domov pošlú vzorky a tak si môžeš vyskúšať, aké sú ich krémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jinak bych se k tomu asi nijak nedostala, ale po vyzkoušení musím říct, že jsou fakt skvělé :)

      Vymazat
  2. Hihi, vidím že každému opravdu voní něco jiného.. Mi přijde vůně toho santalu příliš obyčejná a naopak nejvíce zbožňuju ten Aloe Vera krém - jak účinkem, tak vůní, která je slaďoučká i svěží. :3
    A s tím regeneračním nočním krémem souhlasím, ten je prostě luxusní.. Nechtěla jsem jej akorát proto, že noční krémy nepoužívám podle zásad kosmetiky Dr. Hauschka (že v noci se má pleť regenerovat sama a neucpávat).
    A moooc děkuji za zmínění v článku <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani nevím, ale ty víš, že takhle dopodrobna to nestuduju a večer se teda taky krémuju (i když vlastně ne každý večer, podle toho jakou mám zrovna pleť). Mi je ta vůně santalu právě hrozně příjemná a ta aloe vera spíš když se chci probrat, protože je taková svěží.. Ale to už jsem všechno psala :) je jasné, že každému voní něco jiného, a tak je dobře, že máme na výběr :).

      Vymazat
  3. Ja a krémy...no to vôbec, mne zatiaľ žiadny nevyhovoval, okrem Garnier Moisture Match (Shine be gone), lebo to nebol tak úplne krém. Najviac ma teraz zaujali tie krém-gély, tie by som rozhodne vyskúšala. Už dlho nad tým rozmýšľam, len všade mi to príde dosť drahé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ty krém-gely mě mile překvapily, nikdy jsem o nic ani neuvažovala a přitom jsou skvělé :D Je to dost drahá záležitost, proto nejdřív využiju co mám doma, navíc ty vzorky pořád mám (nechápu, že mi to vydrží na tolik použití:D), takže zatím se nákupní horečka nekoná. Ale určitě vyzkoušej aspoň vzorky, za to nic nedáš a možná najdeš něco, co ti vážně sedne :)

      Vymazat
  4. Ja teda používam prírodnú kozmetiku už roky, ale tých prírodných značiek už začína byť toľko, že v nich strácam prehlad :D Tieto som ešte neskúšala :)
    Mňa naposledy príjemne prekvapil hydratačný krém na zmiešanú pleť od i+m naturkosmetik, hydratuje, ale pleť zanechá krásne matnú a má príjemnú vôňu, mne pripomína citrónovú trávu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, těch značek už je spousta a já do toho vplula naprosto neznalá všeho :D Snad se v tom jednou začnu orientovat :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky