Essence - další blbůstky

Už jste si mohli všimnout, že značku Essence mám vážně v oblibě, a to díky tomu, kolik krásných, barevných a cenově dostupných blbostí vyrábí. Navíc mají vždy své speciální limitované edice, kterým se nedá odolat a po nějaké době se zboží z limitovaných edic samozřejmě vyprodává - ach jaká slast pro mou štíhlou peněženku :D.

Momentálně najdete ve svých drogeriích letní limitovanou edici Beach cruisers, která mimo jiné obsahuje čtyři odstíny pískových laků, ze kterých bych dva ihned uvítala u mě doma. 

Ale pojďme přímo k tématu dnešního krátkého článku. Bylo to dost těžké, ale nakonec jsem objevila ony schované výprodejní košíčky od essence s cenami 10 Kč, nebo 30 Kč - ano, nádherné ceny :D. A tak jsem si říkala, že aspoň jednu věc si vyhrabat musím.

Onen osudný razítkovač - stampy set z edice Love letters - jsem už viděla na jiném blogu a vypadalo to moc pěkně. Máte v něm takový roztomilý gumový razítkovač, plíšek s devíti zamilovanými motivy a roztomilou škrabku. Za původní senu bych si takovou blbůstku asi nekoupila, ale tak 30 Kč, to už je fajn a vypadá to hrozně mile. No jenže!



Čekala jsem, jak to bude hrozně jednoduché, když už si tak často lakuji nehty, maluji různé ozdůbky a lepím kamínky. Přece orazítkovat si nehty nemůže být vůbec těžké! No to jsem se spletla :D. Na ten začátek to chce obrovskou dávku trpělivosti, ono to s tou škrabkou vůbec není jednoduché a hlavně, lak vám na plíšku bude schnout velmi rychle, takže je to otázka vteřiny, abyste z plíšku odstranili přebytečný lak. Pokud kolem zůstane byť jen troška laku, razítko to samozřejmě vezme taky a na nehtu máte nejen obrázek, ale taky flek, který byl vedle :D. Jenže když se snažíte odstranit všechen přebytečný lak z okolí, lak v obrázku vám uschne a razítkovač nevezme už vůbec nic - ocitáme se tak v začarovaném kruhu. Byla to pořádná zkouška trpělivosti - a výsledek?

No něco jsem si tam napatlala, ale chce to ještě trochu cviku, ale čekala jsem, že to budu muset nakonec smýt celé, když mi to v prvních okamžicích nešlo. Zajímalo by mě, jestli máte tuto sadu s razítkem taky a pokud ano, jak se vám s tím pracuje, aneb, - Jsem jen já tak gramlavá, nebo to na poprvé prostě není vůbec jednoduché? :D Ocením jakékoli rady, díky kterým by se mi to příště povedlo bez chybičky a bez vzteku :D.

Kromě roztomilé sady jsem vyhrabala i tetování na kotník za 10 Kč (další blbost :D), ale udělala jsem tím radost i ségře a hrozně se mi líbí, když mám něco na kotníku.


Tak se mějte krásně, zpříjemněte si občas taky den nějakou tou blbůstkou za pár kaček a užívejte si krásného počasí.
Vaše Caroline.

PS: Připomeňte mi, ať  příště už konečně napíšu NEKOSMETICKÝ článek :D.

Komentáře

  1. Jé, to razítko mám taky, dostala jsem tu sadu od nejlepší kamarádky. :)
    A taky jsem se poprvé strašně vztekala a dělala jsem to snad na desetkrát. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem ráda, že v tom nejsem sama. Tak snad to příště půjde líp. :)

      Vymazat
  2. To je krásný, hrozně ti závidím tvoje nehty :D já mám takové krátké kulaté a vždycky jsem je chtěla mít takové dlouhé a hubené :DD A ještě ke všemu dělám horolezectví takže s lakováním je konec ještě než byl nějaký začátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ale zase máš super koníčka :) já jsem na jakýkoli sport levá :D

      Vymazat
  3. Vždy som si chcela kúpiť razítkovaciu sadu na nechty, ale nikde som to nevidela... :-) a vyzerá to predsa tak jednoducho.. :D možno skús iný lak. :-) musím ísť aj ja očekovať drogerky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem zkoušela i jiný lak a dopadlo to ještě hůř, tak nevím :D musela jsem to pak úplně celé předělat, a tak mám ted pruhované nehty jak nějaká mandelinka bramborová :D:D

      Vymazat
  4. Ten lak čo máš je veľmi pekný. Mám rada takúto farbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem taky sehnala ve výprodejním košíčku za 19 Kč :D už jsem to tu psala v jednom článku, no kdo by ho za tu cenu nebral :D

      Vymazat
  5. Ja na takéto piplačky niesom, Nemám žiadnu trpezlivosť a asi by som to po druhom pokuse hodilao zem a celo rozbila :D Ale tebe to vyšlo skvele, aj ja mám rada značku essence hlavne laky na nechty lebo vydržia naozaj dlho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, laky mají skvělé, navíc velký výběr barev a k tomu vždy nějaké v limitovaných edicích. Taky jsem měla sto chutí s tím praštit o zem :D ale když už se do něčeho takového pustím, tak to chci dokončit :).

      Vymazat
  6. Tie razítka môžu byť zaujímavé. Ešte s nimi nemám skúsenosť, ale možno raz...
    Momentálne si kreslím obrázky na nechty špáradlom a ono to ide :D
    Inak, aj ja mám rada tie limitované edície.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky dělávám, ale spíš nějaké jednodušší tvary jako srdíčka, kytičky atd... ale na těch razítkách jsou i nápisy a další složitosti, které bych párátkem teda neudělala :D

      Vymazat
  7. Ta razítkovací sada je super, ale u nás v drogérce to asi nemají, nebo jsem si toho nevšimla...ale je pravda, že jsem ten stojan s Essence nikdy nezkoumala, a asi jsem udělala chybu. Tady ty sady stojí na netu tak 130,- korun, za 30 korun to je pecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že to bylo ve výprodeji, takže teď už to bude nejspíš všechno rozebrané. Tak se na ten stojan někdy mrkni, vždycky mají nějaké hezké limitky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky