První Máj ♥

Krásný prvomájový večer přeji všem!

Doufám, že jste dnes při tak krásném počasí někam vyrazili, a hlavně že žádná slečna neuschne, i když hledat rozkvetlou třešeň byl nadlidský výkon. Ani jiných rozkvetlých stromů jsem teda moc nenašla! A to jsme dneska ušli několik kiláků a mé nohy se probudily ze zimního spánku, teď mi tu pláčou bolestí :D. Ale procházky musí být!

Stromů byl tedy nedostatek, nakonec jsme se spokojili s nějakým nespecifikovaným druhem, protože třešeň už byla odkvetlá a ne rozkvetlá, ale hlavně jsme i trochu pofotili, tak sem házím nějaké ty jarní fotky.


Mám pro vás připravených několik konkrétnějších článků a stále na nich pracuji, není to totiž otázkou jednoho dne a později pochopíte proč :). Ale taky mě příští týden už čekají zápočty a první zkouška, takže DOUFÁM, že vše stihnu a nebudu muset zanedbávat blog.

Pro dnešek tedy jen takhle krátce, děvčata kveťte po celý rok a mějte se krásně :).
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Skvělé fotky!!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu moc ráda za každého pravidelného čtenáře) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevadí, že nebyla třešeň.. hlavně, že ses líbala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Čo? Pozerám...rozmýšľam. Nekomentovala som to už? :D
    Krásna si, krásna. Tie šaty (ak sú to šaty) sa mi strašne páčia, bohužiaľ na mne všetko vyzerá tak...detsky. :D
    Aspoň ťa niekto pobozkal, ja som tento rok ostala na sucho. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou to šaty :) Děkuji.
      Já bych právě chtěla víc takových vzdušnějších šatů, je to hrozně pohodlné, nemusím do ničeho násilím rvát zadek (protože ho mám větší, než zbytek těla :D)
      Tak nebyl to poslední první Máj, já byla na suchu většinu života :D To loni za mnou můj milý přijel a překvapil mě dárečkem, ale na to, že mi má dát pusu úplně zapomněl :D

      Vymazat
    2. Presne mám rovnaký problém. Neprimeraná ritisko (+stehná) k ostatku chudého tela. :D Ah, no ďakujem za útechu, hádam neuschnem natoľko, že nikto nebude mať chuť pobozkať ma. :D

      Vymazat
    3. Ty? Ani náhodou! :D Takový živel jako ty neuschne nikdy! :D

      Vymazat
  4. Hezké fotky :)
    Taky jsme nenašli třešeň, ale zato jeden jediný květ na jabloni co máme na zahradě.. Byl dost nízko u země, tak jsem si pod něj dřepla aby mi přítel dal pusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jste ho měli po ruce a nehledali jste ho všude možně :D A děkuji :)

      Vymazat
  5. Skvelé fotky :D
    Jarné prechádzky bývajú dobré, ale pre nohy často bolestivé. To je pravda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno :D ale už jsem odpočatá, šla bych zase znova :D

      Vymazat
  6. Krasne fotky. Taka mila tvar :) super blog! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne šaty strašne ti idú a si velmi pekná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) tolik chvály najednou jsem dlouho nezažila :D

      Vymazat
  8. Krásna farba vlasov, strašne ti pristane :) Určite to bol krásny deň :)
    LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky