Recenze laků na nehty a pár písmenek ze života :)

Jsem v úplně tom největším víru zkouškového a není cesty zpět. Aby nebyla nuda, tak jsem si všechny
zkoušky nabrala co nejdřív za sebou (ale ne, až takový blázen nejsem, udělala jsem to proto, že v červnu už bych ráda dovolenkovala a néé seděla nad knihami!). A tak mám poslední dny buď zkouškové, nebo zápočtové a má blízká budoucnost nevypadá jinak, ale to prostě MUSÍM zvládnout. Zatím to neprobíhá vůbec špatně - 2 zkoušky úspěšně za mnou, několik zápočtů úspěšně za mnou a nějaké ty seminárky taky úspěšně za mnou... ALE - o něco víc zkoušek na mě ještě čeká, několik zápočtových testů se na mě už taky těší a seminárky se mě už ani nemůžou dočkat! No dobře, přiznávám se, za tohle si můžu taky sama. V letním semestru jsem si nabrala co nejvíc předmětů, abych další rok měla od nějakých povinně volitelných klid a mohla se soustředit na téma bakalářky. Teprve se uvidí, zda se mi to vyplatí :D.

A teď už k tématu. Někteří ví, jaký jsem blázen do laků na nehty, a tak bych vám ráda trošku poreferovala o těch nedávno koupených.

Začnu mým největším miláčkem od Essence. Tento je z klasické řady colour and go v odstínu english rose. Úplně mě dostal barvou, krytím a celou svou dokonalostí. Na fotce to nejde tak vidět, kvůli lesku, ale na nehtech tento odstín vypadá úplně luxusně i přes to, že se jedná o lak za nějakých 40 Kč. 

Dalším lakem od Essence, který se mi dostal do košíku byla limitka bloom me up v odstínu lovely lavender ( i když nechápu, proč ji máme ještě v drogerkách, když měla být jen do dubna (?) ). Ale byla jsem ráda, že ji tam vidím, takový odstín mi chyběl, a tak jsem ji s nadšením přitáhla do svého domova. Jaké zklamání! 
1. nekryje až tak dobře, musíte nanášet hrubší vrstvy.
2. Schne zatraceně dlouho! I když nanesete tenčí vrstvu, a pak stejně, po dvou hodinách ještě stále existuje nebezpečí, že si do nich rýpnete a všechno zničíte!
3. To nejpodstatnější - po zaschnutí mi udělá na nehtech bublinky... a to pokaždé. Někdy na dvou, někdy na celé ruce, je to k zbláznění.
4. Tohle berte jen jako mou soukromou poznámku - barva není "lovely", ale chcíplá :D. Je totiž tak trochu metalická a na oné světlé fialové to vůbec nepůsobí dobře :-/. (I když, odfotit se mi to povedlo hezky :D)
Na závěr: používat ji ještě někdy budu, až tak špatně nevypadá, ale budu k tomu potřebovat velkou dávku trpělivosti...)

Ale pojďme si trošku spravit náladu s Rimmelkou, která mě naopak mile překvapila. Když jsem ji doma vyzkoušela poprvé, odvodila jsem si, že ta teda krýt nebude a tak je všechno v háji! Ale ne, stal se zázrak a po druhé vrstvě máte úžasně banánové nehty! (Odstín se jmenuje lemon drop, ale mi to stále připomíná spíš banán :D). Řekla bych, že schne tak průměrně, nic strašného, chvilku si počkáte a máte na nehtech něco veselého, co stojí za to.

Dalším láčkem, který už teda mám nějakou dobu, ale nikde jsem o něm nepsala (a měla bych, protože je skvělý) je jeden božský z edice Stars od Gabrielly Salvete v odstínu saphire. Popravdě - vůbec jsem nechtěla tento odstín, chtěla jsem mít doma ten krásně tyrkysový aquamarina, ale přítel na to pamatování barev moc není, a tak mě překvapil tou, o které si myslel, že se mi mohla líbit :D. Ale - je tak úžasný... Určitě ho všichni znáte, je to jednička pískových laků, takže i přes nechtěnou barvu ho nosím opravdu často. Schne velmi rychle, stačí dokonce jedna vrstva pro skvělý efekt! No a vypadá naprosto geniálně a snad se někdy dostanu ke koupi i jiných odstínů (tímto apeluji na všechny drogerie, aby udělaly nějakou mega slevu na laky Stars od GS a daly mi vědět jako první :D). 

Posledním nedávným přírůstkem je opět Essence, tentokrát limitka ještě starší než svět, a to únorová Love letters v odstínu grey-headed-lovebird. Ale řekněte, kdyby na vás tak krásně mrkala z výprodeje za 19 Kč, nechali byste ji tam ležet? Bohužel jsem ji nestihla vyfotit na nehtech - mám totiž ve zvyku mít lak na nehtech tak jeden až dva dny a pak si to na přednášce, nebo u filmu celé sloupat :D. Nevím proč, ale v obchodě mi připadala jako cappucino, a ono je to taková ta myší šedá... ale docela příjemná myší šedá. Mi se teda líbí, ráda si občas nalakuji nehty trochu víc neutrálně a samozřejmě ji můžu oživit i nějakým tím detailem :)

O výdrží vám u žádného laku psát určitě nebudu, díky poslednímu popisu taky víte proč :). Takže tři z pěti rozhodně doporučuji, jeden byl naprostý propadák a jeden snad už ani neseženete, pokud u vás v drogérce taky neleží ve stojanu s nápisem "Všechno musí pryč!" :D.

Tohle měl být krátký odpočinkový článek, a trval mi déle, než jakýkoli jiný! Ať žije prokrastinace...
Mějte se pěkně, lidi, a držte mi palce :)
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Hehe, ja sa akurát učím na štátnice, ktoré sú už budúci týždeň, ale tiež mám chuť skôr písať články a venovať sa všetkému inému (tento komentár je toho dôkazom :D).
    Mne naposledy do zbierky pribudol pieskovec od Catrice v odtieni Waikiki Peach a i keď na oranžovú farbu moc neletím, tento sa mi hneď zapáčil, je taký cukríkový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten odstín bych si zrovna nekoupila, ale jako pískový vypadá hezky :) Tak držím palce u státnic, ať ti to učení leze do hlavy rychle a bez bolesti :D

      Vymazat
  2. Ty laky jsou náádherné! Musím mrknout na ty Bloom me up a Rimmel, zbožňuju takové lehké pastelové barvičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty bloom me up tam mají čtyři takové pastelové barvičky a kromě té fialové v sobě myslím nemají žádný shimmer, takže jsou hezky pastelové :) Akorát mi zrovna chyběla ta fialová no..

      Vymazat
    2. Jé, to já mám zase naopak z pastelových laků jen fialkovou a mint, takže mrknu po těch dalších. :)

      Vymazat
  3. Ja osobne laky od Gabriely Salvete absolútne zbožňujem, doma v mojej zbierke obsadzujú popredné priečky v počte aj obľúbenosti. Lak za 19 korún by už určite bol u mňa doma.
    Tiež môžem odporučiť laky od NYC. Prvý som si kúpila In a minute a je dokonalý. Kryje v jednej, dvoch vrstvách, je rýchloschnúci a drží na nechtoch 5-7 dní. :-) Potom boli v zľave za 50 centov iné laky od NYC, čiže s malým zaostaním sú za lakmi od GS. :D
    Inak krásna farba je tá fialková, ale fakt je...mŕtvolná a nevhodná na čisto nalakované nechty, podľa mňa. :-)

    Inak ti držím všetkých 10, 20 prštekov, nech tie skúšky zvládneš. Ty to dáš, ja to viem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky od NYC mám taky nějaké, ale zrovna ty odstíny co mám se lakům od GS moc nevyrovnají. Hele asi mám nějakou moc nad drogeriemi, vyslyšely můj apel a tak je teď v Tetě na kartičku 2 laky od GS + 1 zdarma :D. Takže jsem si co? Takže jsem si pořídila 3 další odstíny pískových laků :D:D:D jsem příšerná
      A moc děkuji, dneska se jeden test povedl, seminárku jsem odevzdala, v pondělí bude další...

      Vymazat
  4. Nikdy jsem neměla žadný lak od G.S. ale jak tak pozoruji holkám dost vyhovuje tak bych si ho možná taky časem pořídila, máš krásné barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten žltý je božský, taký si musím kúpiť. Inak aj ten bloom nevyzerá zle, na fotke je nadherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je, já mám tuhle žlutou hrozně ráda. Na fotce nevypadá špatně no, ale v reálu se s ním fakt špatně pracuje, chce to pevné nervy :-/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky