Krátké vs. dlouhé vlasy

Přeji všem krásný den, doufám, že ho nemusíte trávit zavření doma nad knížkou sociální psychologie jako já, a užíváte si hezkého počasí. Když už se tedy dneska musím tak mučit, dáme si aspoň nějaký článek na odlehčení.
Jak někteří víte, bývala jsem dlouhovlasá zrzka, která byla na vlasy úplně vysazená. Jednoho krásného dne jsem se zbláznila a nechala si ostříhat kraťoučké mikádo. První měsíc jsem byla nadšená, pak jsem chtěla své vlasy zpět! Ale ne, zas tak moc jsem netrucovala, spíš jsem se snažila vymýšlet, jak je nosit, jaké účesy se dají vytvořit atd. Protože, řekněme si na rovinu, pokud nejste z těch co nosí vlasy pořád stejně a baví vás si s něma trošku pohrát a mít vždy něco jiného, tak krátké vlasy pro vás budou hrozná nuda. 
Ale teď už k věci. V krátkosti jsem sepsala 5 důvodů proč mít krátké vlasy, a 5 důvodů proč je dobré mít dlouhé vlasy. Snad se v tom taky trochu najdete :).



V čem jsou lepší krátké vlasy?

1. S krátkými vlasy se vám nestane, že by se nějaký blbeček v mhd chytil vašeho sedadla i s hrstí vašich vlasů a tahal až do úmoru! Jako vážně? Jsou červené, musí je přece vidět!!!

2. S krátkými vlasy se vám nestane, že si je při oblékání bundy zamotáte do všech možných zipů, cvočků, šňůrek, a to vždy když někam spěcháte a jste z toho nervózní.

3. S krátkými vlasy na dovolené, či na koupališti, není vaší největší starostí to, jak si vlasy rozčešete. Dlouhovlasé dámy jistě potvrdí, že rozčesat vlasy na koupališti, když jste si je smočili ve vodě, je fakt velký výkon.

4. S krátkými vlasy nejste při větru permanentně slepé. A opět – rozpuštěné dlouhé vlasy + vítr = utrpení při rozčesávání.
( I když... pokud máte ofinu, tak to není tak úplně pravda :D)
(Podle této fotky jsem tehdy chtěla to své mikádo :))

5. S krátkými vlasy už se nemusíte tolik starat o to, zda vám náhodou ve větší míře nepadají, zda konečky nejsou roztřepené, zda už nejsou příliš zničené z barvení. U mě byla „ostříhat se na mikádo“ taková hezká dovolená pro moje vlasy, kdy jsem je zbavila takových povinností, jako bylo - vyživovat ty dlouhé prameny i přes neustálé barvení.


Proč je lepší mít dlouhé vlasy?


1. Dlouhé vlasy jsou skvělá zbraň proti nepřátelům, nebo i přátelům, kteří vás štvou… protože je to velká zábava švihat lidi culíkem přes obličej. :D

2. S dlouhými vlasy je skvělá zábava při venkovním focení. No nejsou fotky s rozevlátými kadeřemi nejlepší? A kdo z vás nezkoušel to pohození vlasy, aby to foťák zachytil v ten dokonalý okamžik?


3. S dlouhými vlasy máte víc možností, co se týče účesů. Pro mě byly krátké vlasy utrpením v tom, že se na ně horko těžko něco vymýšlelo - ale výzvu jsem přijala a taky splnila!

4. S dlouhými vlasy se lépe hází při tanci (já totiž jinak tancovat neumím:D), jak jsem se dozvěděla, někteří je dokonce používají na odhánění lidí stojících kolem na koncertech. Přitom je to přeci tak nevinné – vy si jen tančíte! Kdo by vás podezíral, že týpka za vámi svými kadeřemi šviháte schválně :D.

5. Dlouhé vlasy jsou prostě hezčí. Pro mě tedy určitě a vždycky budou.


Určitě připište jaké zkušenosti máte vy, protože je spousta dalších výhod i nevýhod, na které jsem si nevzpomněla, nebo o nich možná ani nevím! A určitě mi povězte, co je pro vás lepší.
Já jsem rozhodně pro dlouhé, ale teď jsem úplně spokojená, protože jsem si své odrostlé mikádo nechala prostříhat, aby to nějaký tvar a je to boží!! (Mám prostě nejlepší kadeřnici, až na to, že za ní musím jezdit až na konec světa :D:D)


Komentáře

  1. Myslím že hlavní je stejně to, jaké vlasy se komu líbí více. :) Já někdy přemýšlím i nad krátkými, ale vím že by mi to pak bylo líto. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě by člověk měl mít vlasy takové, jaké je chce mít, proto jsem pouze srovnala výhody a nevýhody, ale nemělo by to měnit ničí názor. Na sobě mám nakonec ale stejně radši dlouhé :)

      Vymazat
  2. Krátke vlasy číslo jedna a dva...no presne...preboha, veď boli modré! Nevidíte ich?! :D :D vždy ma to štvalo. Alebo ten trápny pocit, keď som v kabínke a musím si zavolať kamošku, aby mi vlasy rozmotala a stojím tam ako soľný stĺp čakajúci na spásu. :D
    Každopádne som za dlhšie vlasy. Je to predsa tak ženské. :-) Ano, pekné účesy, sexy rozviate vlasy vo vetre... A ja by som s krátkymi vlasmi vyzerala hrozne detsky. Aj keď už X-milión krát som rozmýšľala nad radikálne krátkymi vlasmi. A aj som to zopár krát spravila a vždy som vyzerala na 10. :D
    Ale dlhé vlasy sú tiež dosť nevýhodou...starostlivosť, česanie, vietor, no presne. Na druhú keď sú dlhé a pekné, tak je to taký závoj ženskosti. Muži majú vo všeobecnosti radšej dlhovlásky. :-)
    Dobrý článok, mala som sa k čomu vyjadriť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v kabince se mi to naštěstí ještě nestalo :D Já jsem teda ráda, že jsem ty krátké zkusila, protože žít s tím, že bych to nikdy nezkusila, když mě to lákalo by bylo dost divné. Ale určitě už tak radikální krok neudělám! :D A i ty starosti za ty dlouhé vlasy prostě stojí, když je člověk chce mít :)
      Děkuji :D ano, už nepíšu jen já šíleně obsáhlé komentáře :D

      Vymazat
  3. Ja milujem dlhé vlasy, som rada, že také mám a neplánujem ich skracovať (len sem-tam končeky samozrejme :) )
    Kedysi som mala aj kratšie a viem, že mi nesvedčia takže za mňa jednoznačne dlhé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, už je taky zkracovat nebudu, dlouhé jsou pro mě nej :)

      Vymazat
  4. Aj ja som určite za dlhé vlasy. Krátke vlasy každému nepasujú, rovnako ako aj dlhé.
    Chcela som si ich dať ostrihať, ale všetci ma odhovárali, tak som teda nešla :D Som asi ovplyvniteľná.
    Ale neznášam keď sa mi zamotajú do bundy, alebo to rozčesávanie a keď ich mám všade pri silnom vetre :D Ale je to aj zábavné celkom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už je to méně zábavné, když jde člověk přes přechod a vítr fouká tak, že je přes ty vlasy totálně slepý :D

      Vymazat
  5. Ešteže si mi o tom tanci povedala :D čoskoro sa chcem vydať na koncert, takže sa mi to bude véééľmi hodiť! Muhaha! No ja mám dlhé a kučeravé, takže to poriadne nevidno. Neviem si predstaviť samú seba s krátkymi vlasmi. Zo mňa by bola ovca! (ale malá a rozkošná ovečka). Čo ja viem, s dlhými sa cítim prirodzenejšie. Ale ide skôr o to, komu sa čo hodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ale s vlnama jsi to vyhrála, to ti závidím, mi se vlnité vlasy hrozně líbí. Určitě to na koncertě zkus :D aspoň se na tebe nebude nikdo lepit :D

      Vymazat
  6. Moc pěkný článek. :) Byla jsem na tom stejně jako ty, moje vlasy pro mě byly vším, každý mi je záviděl, jak byly krásné, zdravé a husté. Jednoho dne jsem se ale taky nechala ostříhat, vzadu na delšího ježka a vepředu kratší mikádo. Stejně jako u tebe - první měsíc nadšení a pak peklo. S krátkými vlasy je vážně nuda, moc účesů na nich člověk nevymyslí. Ale zkusila jsem si to a teď vím, že je čas zase pěstovat krásné dlouhé vlasy, protože ty jsou pro mě zrovna lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nenavidim na svojich vlasoch kedže ich mám dlhé, ako sa mi všade zamotávajú, aj do záclony, A ked fúka vietor a potom ich rozčesať fuu fakt nadludský výkon.

    OdpovědětVymazat
  8. Super clanok! Posledny bod- suhlasim. Aj mne sa vzdy budu pacit dlhe vlasy viac :) pozri aj nasu give away :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já pořád nevím. =D Bývala jsemdlouho na "pixie", pak to nechalanarůst kam jen to šlo (tehdy ani ne po lopatky, pak to prostě růst přestalo) a vypadala hrozně, pk šla zase nakrátko, pak to nechaal dorůst k bradě kvůli stáži v Japonsku (byla jsem přesvědčována, že s krátkými vlasy budu za exota), teď jsem si nechalakvůli příteli navíc odrůst ofinu, ale ikdyž s dlouhými vlasy jakž takž přežívám, tak tu ofinu bych chtěla zpátky, zvlášť tady v Irsku, kde, přesně jak píšeš, vítr je nepřítel číslo jedna. =D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky