Spinkací TAG

Je mi jasné, že vás to nemusí vůbec zajímat, a nikdy jsem si myslela, že sem nějaký tag budu dávat, ale protože ke své postýlce a k peřinkám mám až nezdravý vztah, a spánek nade všechno miluji, stejně jako jídlo, tak jsem nemohla odolat a také jsem odpověděla na otázky ze spinkacího tagu :D. Za nápad tedy děkuji Ms. Janík a pusťme se do toho :).

1. Máš měkkou nebo tvrdou matraci?
 Všichni si na ni stěžují, takže asi měkkou :D Mi přijde tak akorát :D

2. Závěsy nebo rolety zatažené nebo otevřené?

 Mám žaluzie, ale nezatahuji je a závěsy mám taky otevřené. Nemám ráda totální tmu, musím mít trochu toho světla z ulice.

3. Usínáš na pravém nebo levém boku, nebo na zádech?

 Je úplně jedno na jakém boku, ale musí to být má specifická téměř embryonální poloha :D Nedokážu si představit, že bych někdy usla na zádech.

4. Máš ráno špatnou náladu nebo jsi ranní ptáče? 

Ranní ptáče rozhodně nejsem, právě naopak, ráda si déle pospím, pak vstanu s dobrou náladou, ale ne aby se mě někdo pokoušel budit dřív! Navíc jsem po probuzení ještě půl hodiny slepá a nepoužitelná :D. Jinak jsem klasická sova a vysedávám do pozdních hodin, i když mám brzy vstávat (před dvanáctou prostě neusnu! :D)

5. Potřebuješ hodně spánku nebo ti stačí pár hodin? 

Nejlépe 8 – 9, ale při škole to většinou nevychází a tak se občas musím spokojit i s čtyřmi hodinami spánku.

6. Pyžamo nebo noční košile?

 Pyžamkooo!

7. Díváš se v posteli na televizi?

 Ne, nemám v pokoji televizi a nechci ji tu mít.

8. Chrápeš/mlaskáš/ kecáš ze spaní? 

Tak o tomto už jsem psala samostatný článek a stručná odpověď na to nestačí, takže článek zde :D.

9. Kolik polštářů a dek máš v posteli?

 Jeden velký a jeden, nebo dva malé polštářky, občas pan Želvík, deky nevedu, teda kromě té mini žabičkovské :D.

10. Dělíš se s někým o postel nebo spíš sama? 

Občas se o šířku postele 90 cm dělím se svým milým, který musí být natlačený na krajní desku, abych já zabrala většinu prostoru a mohla spát ve své obvyklé poloze :D. Je miláček, že to zvládá.

11. Co nutně k usnutí potřebuješ?

Na stole musím mít připravenou sklenici s vodou, balzám na rty, mobil a kapesník! Dále potřebuji hezké myšlenky před spaním. Když nejsou, tak hudbu do uší. 



(Pan Želvík je prostě frajer!)


Jak jste na tom se spaním vy? A shodneme se aspoň v něčem? 
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. 11...presne, myslela som si, že mániu s balzámom na pery mám len ja. Upokojuješ ma. :D Čo sa týka bodu číslo 4., ja som ráno hrozná. Minimálne hodinu sa so mnou nikto nemôže rozprávať. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Jsem na tom úplně stejně, ještě se všichni dívají jak se tvářím, jestli na mě smí promluvit nebo ne :D:D Už si na to naštěstí zvykli :D

      Vymazat
  2. Je nás víc! Když nemám před spaním po ruce balzám, tak jsem naprosto nepříčetná! :D Suché popraskané rty ráno prostě bytostně nesnáším ;D
    Jinak o té nepoužitelnosti bych mohla vyprávět. Potřebuji svému tělu dát čas, aby si uvědomilo, že už nespí a je potřeba začít znovu všechno vnímat. Nejhorší je, když mě někdo probudí, něco po mně chce a já potom ještě usnu, protože se mi to promísí se snem a já pak nevím, jestli se mi to zdálo nebo opravdu po mě mamka chtěla, abych nakoupila :D
    Jezdím na víkendy s oddílem, takže jsem zvyklá spát doslova kdekoli a malý prostor pro mě není problém, ale když mám možnost, embryonální polohu si nenechám ujít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak takhle mě sice nikdo nebudí, že by po mně něco chtěl, ale nesnáším ranní telefonáty, kdy mám vstát a rychle zjištovat v kolik komu jede autobus a podobně!!! To je pak pěkná šoková terapie po ránu :D

      Vymazat
  3. 4 hodiny spánku by mě asi zabily.. Můj průměr je kolem 10hodin, jsem použitelná už při 8mi, ale zvládám i 12 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky že pak celý den nedělám nic jiného než popíjím kafe a spím v sedě, ale co se dá dělat, někdy prostě musím vydržet. 12 hodin taky zvládám :D, většinou jsem po zkouškách tak vyšťavená, že to dospávám až do odpoledne.

      Vymazat
  4. To je paráda, že si ten tag udělala, parádně jsem si početla :)
    Když čtu o to balzámu, tak si musím hned namazat pusu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný tag, je takový roztomilý, myslím, že se do jeho vyhotovení taky vrhnu. :) Shodneme se na hodně věcech..:))

    OdpovědětVymazat
  6. Vo viaceýrch bodoch som sa našla. Tiež so mnou nikto nehovorí ked vstanem, alebo hovoria ale zbytočne pretože ich vobec nevnímam a trvá mi ešte asi hodinku kým sa normálne prebudím čo je často problém, ak máme v škole nultu hodinu. Pri spaní musím mať pri sebe vodu pretože sa častokrát v noci budím na smäd ale balzam na pery, ten sa musím prinutiť použivať som vlemi lenivá nato abysom ho pouiživala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten tag je naprosto skvělý moc se mi líbí asi si ho vypujčim ! :D Stějně jako ty naprosto miluju jídlo a tak i spánek :D Je to vážně originální tag ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ku spaniu potrebujem čo najväčšiu tmu a ticho :) A rada sa do paplónu zabalím, to priateľ nemá moc rád, v prípade, že je treba aby sme sa o jeden delili :D
    Ináč som tiež spachtoš, mne je ideálne tak 9-10 hodín spánku, ale tento luxus, si po nájdení práci už nebudem môcť dovoliť, tak si to ešte užívam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, tak užívej, dokud můžeš, s tou přikrývkou mám to samé, nohama si omotám půlku peřiny :D

      Vymazat
  9. Spím v embryonální poloze, před spaním balzám na rty, pod polštář kapesník, k posteli mobil. Jsem sova, ponocuji a ráno nemohu vstát:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, zbožňuju spaní! :D
    Ve 4. otázce bych odpověděla stejně. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky