Vážení, já cvičím!!!

Nemohu tomu uvěřit, ale je to tak. Já, co jsem úplně největším odpůrcem veškerých sportů (kromě bruslení a plavání), veškerého posilování a všech možných cvičení... Já opravdu cvičím. Často se mi stávalo, že jsem si jednou zacvičila a odhodlala se k tomu, že budu cvičit pravidelně, ale nikdy tomu tak nebylo, vždy jsem na to zapomněla a další měsíc seděla na zadku. Ale ono asi touha po krásnější postavě prostě nebyla tou správnou motivací. A může mít snad žena jinou motivaci ke cvičení? No ano, může, a má, a funguje.

Je to vlastně celé díky Divergenci (ano, opět budu všude cpát film, kterým jsem posedlá :D). To vám ale asi stále nic moc neřekne. Chtěla bych být totiž fyzicky silná. Zní to směšně, ale vážně. Vždycky jsem byla párátko. Znáte to, jak vám jako malým neustále říkali, že vás odfoukne vítr, nebo že až půjdete poprvé do školy, tak ani neunesete aktovku? No já ano, a bylo 1000 dalších takových frází. Teď už sice nejsem párátko, stala se ze mě hruška, čili na své drobnější postavě nesu velký tank v podobě zadku, ale jsem stále stejně slabá, jen nosím větší tíhu ve spodní části těla. V mém případě je to ale dost nebezpečné, protože se často nebojím otevřít si pusu, a tak přes ni někdy dostanu. V dospělosti už ne, to se většinou lidé chovají trochu civilizovaněji, ale přece jen, děje se tolik strašných věcí, a narazila jsem na tolik nebezpečných lidí, že bych se sakra měla umět ubránit, nebo aspoň mít sílu se bránit. Ale jako malá jsem se do rvaček dostávala a s děvčaty je i vyhrávala... no kluci mě ale přeprali. Z toho vyplývá co? Musím být silnější.

Tak tohle je moje motivace, díky níž už týden cvičím (někteří se teď smějí, ale pro mě je to vážně pokrok), a cítím se skvěle. Taky že mě ten příval energie dohnal k tomuto článku.Vždy se snažím cvičit všechny partie, několikrát, trvá mi to půl hodiny až hodinu. Těch cviků stále přibývá, takže se to vždy tak nějak prodlužuje, budu si to muset rozdělit rozumněji :D. Navíc teď můžete najít na mnoha blozích spoustu zajímavých tipů na cvičení, odkazy na videa o cvičení, takže s každým dnem objevuji nové cviky, které dají mým svalům vážně zabrat. A vážně mě baví to, jak skončím polomrtvá, červená, zpocená, ochablá, ale mozek mi myslí rychlostí světla a duševní energie mám na rozdávání. Pak si tak říkám, proč jsem se tomu celé ty roky vyhýbala :D.

Snad jsem vás, stejné odpůrce cvičení, aspoň trochu navnadila k troše zdravého pohybu. Jestli k tomu všemu začnu běhat, tak vězte, že jsem se vážně zbláznila :D.

Dovolím si malou vsuvku. Účastním se fotosoutěže s Ladyboxem, ano, jsem trapná, že to sem dávám, a tak pokud vám tohle zvedá tlak, dělejte, že jste to vůbec neviděli :D. Ale kdo by byl ochotný a moje fotka by se mu líbila, budu ráda za každý like, který mě aspoň trochu přiblíží k výhře. Soutěž je ZDE , mám tam hned první fotku (pro jistotu ji přidávám i tady vpravo), protože jsem byla úplně blbá a poslala jsem to jako první a pak už nemohla vymyslet nic originálnějšího :D:D. No co už. Mimochodem, doufám, že první místo získá holčina s pejskem, má vážně nádhernou fotku. Jedna holka tam podvádí, můžete si všimnout i diskuze, která se strhla v komentářích u její fotky, no fakt sranda soutěž, tak proč nebýt její součástí :D.

Celkově mě baví ty kreativní soutěže, když na ně mám čas, tak je to pěkné zpestření, a občas se člověku přece může někde i poštěstit.

Málem bych zapomněla!!! Chtěla jsem se s vámi podělit o jeden můj zážitek u zkoušky :D. Pro začátek, jsem dost v šoku, že jsem zatím každou zkoušku udělala hned na poprvé, a naštěstí už mě čeká jen jedna poslední (a to proto, že se dva učitelé rozhodli dát termíny až na červen, jinak bych tu už asi nebyla). Chci vám ale povědět něco o té, kterou jsem měla včera :D.
Včera se totiž ráno konala zkouška ze základů pedagogiky, na kterou jsem si ani nepřečetla materiály. Nejsem až taková flákačka, jen jsem vzala za kamarádku, která jela na jachtu jednu práci, a na učení mi zůstal jen jeden den, jenže díky minimálnímu spánku jsem měla celý den bolehlav a bylo mi vážně na nic. Ranní zkouška - opět jsem se nevyspala, okruhy jsem si pročítala v autobusu, akorát můj mozek při nedostatku spánku prostě nedokázal písmenka zpracovávat. Nechala jsem všechny jít přede mnou a stále si pročítala materiály, narazila jsem na otázku číslo 6 - Endogenní a exogenní stránka výchovných procesů, v tom další podotázky. Tohle byla otázka, ve které jsem mohla použít všechny své znalosti, které mám z katedry psychologie, kdybych si ji vytáhla, mám to bez problémů. Šla jsem jako předposlední, učitel se vzhledem komunisty ukázal na nějaké kostky, z nichž mám jednu vytáhnout. Vzala jsem první, která mi přišla pod ruku, číslo devět. Otázka, kterou jsem si ani nestihla přečíst, a tak jsem tam ještě stála a pár vteřin přemýšlela. No co, za pokus nic nedám. "A nemohla bych si tu devítku otočit a mít z ní šestku?" řekla jsem s úsměvem. Učitel se na chvilku zadíval na očíslované okruhy a s povzdechem odpověděl "No můžete, každý se může splést". VÁŽENÍ, ZE ZKOUŠKY MÁM ZA JEDNA A ODCHÁZELA JSEM S KŘEČOVITÝM SMÍCHEM :D.

Máte nějaké své příhody, jak jste vyzráli na nějakou zkoušku? Dále mě zajímají vaše názory na cvičení, i na takové soutěže. Určitě mi dejte vědět, jaké máte zkušenosti :)

Mějte se krásně a myslete vždy pozitivně, ono se to totiž vážně vyplácí.
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Jé, to je dobrý u té zkoušky. Gratuluji. A je super, že cvičíš, mě cvičení nikdy nebavilo, ale jako mladá jsem chodila na aerobik, na jógu, na taiči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je fajn, že jste dělala aspoň aerobik a podobné sporty, ale všechny mé koníčky a aktivity jsou prostě nesportovní, tak se to snažím napravit.

      Vymazat
  2. :DD ta tvá příhoda mě strašně rozesmála, takové štěstí mít u maturity, tak si budu pískat no. Ale jinak gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem měla u maturity právě šílenou smůlu, ale nějak jsem se zachránila, hlavně učitelky mě tehdy podpořily. Ale určitě mít štětí budeš, vždyť nemůže být víc takových smolařů jako já, co si u maturity vytáhnou jednu ze čtyř otázek, kterou absolutně neumí :D

      Vymazat
  3. Cvičenie naozaj na dobrú náladu pomáha. Ja bohužial ešte cvičiť aerobne nemožem (strojček), ale posilovanie si aspon 20 minút denne dám, ak mám náladu.
    A tá príhoda s otázkou, vážne super mala si sakra šťastie! a rozosmiala si ma tým:):D
    Hlas som ti už dala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to vím, tak aspoň že si můžeš dát těch 20 minut :). Já fakt nechápu jak jsem mohla mít takové štěstí :D A za hlas moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Držím palce ať Ti cvičení vydrží.. a gratuluju ke zkoušce, opravdu dobrá příhoda. :D

    OdpovědětVymazat
  5. moc držím palce s cvičením! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nech ti to cvičenie ešte dlho vydrží! :)
    Gratulujem k skúške ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Film jsem neviděla, ale jen do toho! :D
    S těmi soutěžemi ohledně hlasování - účastnila jsem se snad jen dvakrát a je to stres plný podvodů a nepřejícných soupeřů. :D Takže ti držím palce a pevné nervy!
    A to se zkouškou je paráda, gratuluju. :D Kéžby to tak hezky šlo ve více případech! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně jsem teď v takové suutěži taky podruhé, ale stejně jsem s hlasy dost pozadu za ostatními, takže už to moc neřeším :D takové to prvotní nadšení už opadlo, když si tam holčiny s nic moc fotkou dostaly přes 500 liků z nějakých arabských zemí :D:D
      No ano, s tou zkouškou to byla fakt klika, že to takto dopadlo, ale většinou to tak bohužel nefunguje...

      Vymazat
  8. Skvělé, fandím Ti :o)) obdivuji všechny co cvičí a mají vůli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to já taky, tak snad mi ta vůle dlouho vydrží :D

      Vymazat
  9. Like som ti dala, snáď ešte pomôže :) No a gratulujem, skúška sa ti nakoniec pekne podarila :D
    Ja cvičím (ako tak) rada, práve kvôli získaniu sily, ale samozrejme aj kvôli vzhľadu, i keď posledné horúce dni sa mu trošku vyhýbam, dala som si len také pár minútové "challenge". Pozrela si blogilates na youtube? Tá má také pár minútové zabijáky, ale samozrejme má aj dlhšie cvičenia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo ne, díky za tip, to vypadá dobře :). Jinak už objevuji první rýsující se svaly na stehnech, tak jsem nadšená :D. A děkuji samozřejmě i za like :)

      Vymazat
  10. Mala si poriadne šťastie, že si si mohla 9 pretočiť na 6 :D :D To sa mi ešte nestalo, krásny zážitok.
    Fotka sa mi veľmi páči... tá pestrofarebná "lentilková" čelenka :D
    Super motiváciu si si našla, keď túžba za lepšou postavou nejak nezaberala. Mne práve to zaberá.. a ešte hádam dlhovekosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, aspoň že tak a ještě že měl učitel smysl pro humor a dovolil mi to :D. Jéé děkuji, snažila jsem se tu fotku udělat veselou a ty lentilky zbožňuju, používám je jako náramek, náhrdelník i čelenku :D. Ano, ta motivace stále zabírá, protože i když nemám čas, tak aspoň každý druhý den si hodinku pořádně zacvičím. Určitě na každého zabírá něco jiného, ale hlavně, že to pak funguje :).

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky