Kosmetika MOJE - Recenze řasenek

Uprostřed května jsem psala o tom, jak jsem si objednala a v balíčku obdržela tři řasenky kosmetiky MOJE Tato značka byla založena v roce 2013, a to týmem českých profesionálů. Na trhu se tak objevila nová, česká, cenově přístupná a velice sympatická kosmetika, která určitě udělá mnoha lidem radost.

Samozřejmě jsem neodolala a řasenky si ihned objednala. Protože mám malé oči, drobné krátké řasy, a tak celkově vše malinké, lépe se mi pracuje s drobnějšími kartáčky, právě proto se mi pod ruku dostaly řasenky MAXI, SENZA a BEST. Ty mají umělohmotné kartáčky, se kterými se mi pracuje vždy nejlépe. Pokud ale máte řasy větší a delší, pak vám budou zřejmě vyhovovat větší štětinky, které má například řasenka GIGA.


Už samotný design řasenek je nádherný, což u kosmetiky vždy vítám. Ale nyní už se vrhneme na recenzi.
Pro začátek bych ráda podotkla, že v samotném efektu u všech tří řasenek není žádný převratný rozdíl, největší rozdíl je v práci s řasenkou, protože každá má jiný kartáček, který bude lidem zřejmě vyhovovat různě.

Řasenka MAXI
Tato řasenka se může chlubit zajímavým kartáčkem, u kterého jsem nevěděla přesně, co mohu očekávat. Oficiálně řasenka slibuje maximální objem a prodloužení řas. Jak je to ve skutečnosti?


Já osobně jsem byla z řasenky nadšená už při prvním použití. Díky malým a krátkým štětinkám na začátku a delším na konci se mi s ní pracovala skvěle, dostala jsem se s ní úplně všude, což se mi u velkých kartáčků moc nedaří. Extra objem nečekejte, za to prodloužení ano! Já osobně vždy upřednostňuji prodloužení a objemu mi stačí jen trocha, aby řasy na mém oku vypadaly přirozeně, ale pokud od řasenky očekáváte hlavně objem, pak to nejspíš nebude ta pravá. Každopádně se podívejte sami.

(Vlevo vidíte mé oko před nanesením řasenky, a vpravo po nanesení.)
(Efekt po nanesení z různých úhlů.)

Pokud bych měla vybrat z těchto tří jednu řasenku, která je nejlepší, pak to bude právě tato, protože se mi s ní pracuje nejlépe a efekt mluví sám za sebe :).

Řasenka BEST
Tato řasenka se mi líbila už od začátku díky tvaru kartáčku, který je eliptický a zaručuje přesnou a rychlou aplikaci, a tak jsem nemohla jinak, než ji objednat. Tato řasenka slibuje dokonale zatočené, prodloužené a objemné řasy.

Aplikace pro mě ale nebyla vůbec jednoduchá. Já si s nanášením řasenky ráda pohraji, dokud nedosáhnu dokonalého vzhledu řas, jenže... Ano, aplikace řasenky je velmi rychlá, protože velmi rychle na řasách zasychá, a tak stačí prvních pár tahů a potom s tím ani nehnete, pokud si nechcete řasy slepit dohromady. Bylo to pro mě tedy poprvé docela zklamání, o vrstvení se ani nemá cenu pokoušet a aplikovat musíte opravdu rychle. Po čase jsem si na to zvykla, a tak pokud spěcháte a chcete mít hezké řasy za tři tahy, určitě je tato řasenka dobrou volbou, ale nedosáhnu s ní až tak krásné délky a objemu jako s řasenkou MAXI.
Určitě tím ale nechci říct, že je špatná, protože řasy vypadají hezky přirozeně, na což se můžete podívat sami :).
(Vlevo před a vpravo po aplikaci.)



Řasenka SENZA
Nakonec napíši pár slov o trochu klasičtější řasence SENZA. Tato řasenka má opět krásný a veselý obal, a klasicky rovný kartáček, se kterým asi nikdo nešlápne vedle. Navíc byla řasenka v akci za 59 Kč, takže proč ne. Tato řasenka slibuje opět výrazné prodloužení a posílení objemu řas.


S řasenkou se pracuje snadno, ale opět nepřipadá v úvahu vrstvení, ale nezdá se mi, že by schla až tak rychle jako řasenka BEST. Efekt na řasách je pěkný, trochu zahustí, o něco prodlouží, taková normální řasenka, která neohromí, neurazí, ale určitě není žádným zklamáním.

(Vlevo před, vpravo po nanesení)

Musím upozornit na to, že si řasy vždy zatočím kleštičkami na řasy, protože když už je mám mrňavé, chci je mít aspoň zatočené :D. Tím pádem nedokážu přesně říct, jak moc řasenky řase natočí, ALE - u jiných řasenek se mi vždy stávalo, že řasy povolily a ztratily natočený tvar, u těchto řasenek mi zůstaly řasy pěkně natočené nahoru, takže jim musím přičíst další plus.

Určitě největším kladem těchto řasenek je výhodná cena za kvalitu (každá stojí jen 79,90 Kč), a navíc krásné řasenky. Pokud bych to měla shrnout, z řasenky MAXI jsem nadšená, s řasenkou SENZA jsem spokojená a s řasenkou BEST jsem se musela naučit pracovat, ale nakonec ji za odpadlíka také nepovažuji. 

Pokud tedy řasenky chcete vyzkoušet, určitě vřele doporučuji, hlavně si vyberte takovou, která bude vaším řasám a potřebám vyhovovat, máte na výběr z pěti krásných řasenek, které najdete na http://www.kosmetikamoje.cz/ a určitě vám právě jedna z nich padne.

Snad někdy vyzkouším i víc věcí, protože nabídka se stále rozšiřuje. Nyní například o tyto balzámo-rtěnky, které mě neskutečně lákají. 

Každopádně se mějte krásně.
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. No páni, ty máš ale dlhočizné mihalnice! :) Aj ja chceeem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš skvelé dlhé mihalnice, wau:) podľa tých fotiek je podľamôjho názoru najlepšia ta prvá špirála:)
    PS: máš krásne oči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vážně nemám :D Já mám malé oči a jemné řasy, takže kdybys mě viděla živě, tak si řas ani nevšimneš :D Ale děkuji :)
      Taky mi nejvíc vyhovuje ta první, až mi dojde, tak si určitě znovu pořídím právě tuhle :)

      Vymazat
  3. Wooow, ty máš tak úžasné řasy. :3 Jinak řasenka Maxi vypadá skvěle.. přitom podle fotky kartáčku bych to do ní neřekla, ale když vidím ty fotky po nanesení, to je síla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to nemyslela, ale kartáček mi přišel zajímavý a hned po první práci s ním jsem byla unešená! I mamka úplně koukala, co jsem provedla, že mám takové řasy :D
      A vážně nemám úžasné řasy :D mám co dělat, aby byly vůbec vidět.

      Vymazat
  4. Tak to hodně málo lidí teda :P Aha, tak to je asi novinka :) předtím byly zvlášť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo... fakt zbožňuju, když mi někdo odpovídá na koment na mém blogu...

      Vymazat
  5. Na tento článok som sa tešila veru dosť dlho, no konečne je tu.
    A úprimne? Vážne by som ich chcela skúsiť, keby mám tú možnosť, ale čo? Ale nemám. :D Podžubané úzkoprsé Slovensko (kecám, mám ho rada, ale štve ma to). Tie špirály vyzerajú fakt dobre. Ja mám šťastie na mihalnice, pretože ich mám prirodzené dlhé, husté a aj s vytočením som celkom spokojná (aj keď! všetko by mohlo dostať aký-taký upgrade, že? :D) a hrozne mi vyhovujú špirály s umelohmotnou kefkou, ktorá má aspoň milión štetiniek. :D Najviac bude pre mňa vždy One by one od Maybelline, keď som používala tú, tak sa ma každý pýtal, či používam umelé, cítila som sa jak bábika. (Aj keď, stojí okolo 8-9 eur, čo je v prepočte asi 240-250 korún.)
    Balzámo-lesky, paráda. Zas aby som mala čo závidieť? Objednávaj, čakám recenziu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pevně doufám, že se to dostane co nejdřív i na Slovensko, a hlavně do víc prodejen. Takže snad taky vyzkoušíš. Tak ty řasy ti závidím, to chci taky :D. Ty balzámo-rtěnky bych moc ráda, ale asi to nějakou dobu potrvá, musím trochu šetřit :D Ještě to ale nemají ani v nabídce, zatím to zveřejnili jen na facebooku a udělali k tomu soutěž, tak tam určitě mrkni a zkus štěstí :).

      Vymazat
  6. tu řasenku Best jsem si zrovna pořídila a těším se, až jí vyzkouším :)
    jinak máš úžasný řasy :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale to je tou řasenkou :D Jsem zvědavá, co na ni řekneš :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky