A hurá k moři!!!

Jelikož mám za sebou všechny zoušky (konečně), můžou začít mé přípravy na 8 dní klidu v Bulharsku. Odlétám sice až v pondělí (v 5 ráno, pfuuuuuuu), ale protože bude mamča slavit narozeniny a nevím jak budu stíhat, napíšu poslední článek před odjezdem už teď.

Nechci rozbíhat nic tématického, a tak si dnes dáme všehochuť z mých posledních nákupů, objevů a výher, a ukážu vám pár věciček, které mi na dovolené nesmí chybět.

V zimě jsem si já blázen koupila plavky, teď jsem za to moc ráda a těším se, až svůj nový kousek (protože jsem je samozřejmě ještě ani neměla na sobě) konečně využiji. Klobouček je už z minulého léta, pořídila jsem si ho v Praze, když jsem šla na koncert Paramore tuším, že to bylo v C&A, nemohla jsem ho tam tehdy nechat. No a plážová taška mi dělala společnost v Bulharsku už dva roky zpátky, takže se tam určitě ráda podívá ještě jednou.

Bez čeho se určitě neobejdu jsou knížky. Co by to bylo za poleženíčko na pláži bez knížky? Z toho jsem byla dost nešťastná, stále mi nevrátili do knihovny Hunger games, které mám už měsíc rezervované... Dnes jsem se tedy byla podívat po nějaké náhradě, po tom, co jsem si už vybrala dvě náhradní knížky jsem se ještě zastavila u regálu s novinkami, a bylo to tam! Celá trilogie Hunger games v jedné obrovské bichli :D. No, dávám přednost tomu, když jsou díly zvlášť, ale mám to kompletní a nemusím čekat měsíce na to, až se to někdo uráčí vrátit do knihovny. 



A teď už k nákupům a nějakým těm slevám, které můžete využít. Musela jsem si dokoupit pár základních věcí v drogérii, což mě samozřejmě přimělo i ke koupi pár věcí, které vůbec nepotřebuji, ale to bych nebyla já, kdybych si něco malého nekoupila jen tak pro radost. Pokud máte rádi šampony Garnier Fructis, mají je teď v Tetě za 40 Kč. Můj Pantene to sice není, ale mají příjemné vůně, a tak zkusím po nějaké době zase změnu. Byla jsem nadšená, že jsem našla v akci moji pastu Sensodyne Pronamel, běžně ji seženete za stovku, ale Rossman ji teď nabízí za 60 Kč, musela jsem si tedy vzít hned dvě, takže pokud taky používáte Sensodyne, upalujte do Rossmana :D. Musela jsem dokoupit i nějaký ten opalovák, v Rossmanu teď prodávají Astrid dvacítku, ke kterému dostanete malé balení desítky zdarma :).

Tímto končíme seznam věcí, které jsem potřebovala, a začínáme s věcmi, které jsem prostě chtěla :D. Ach zase ty výprodejní košíčky!!! Určitě se mrkněte u vás v Rossmanu, jestli náhodou taky nevyprodávají laky od Astoru za 30 Kč, tato nízká cena mě konečně donutí jeden vyzkoušet :D. A za 10 Kč jsem ukořistila zase něco od Essence, konkrétně tento Stay matt lip cream. Neskutečně se mi líbí, podívejte se sami.


A nyní vám musím sdělit, že jsem si KONEČNĚ koupila nějaké boty. Sice jsem stále nesehnala balerínky, jen jsem narazila na zajímavou cedulku se slevou u čísla 39 a dodatkem "nepatrný rozdíl v rozměru". A já se pak můžu divit, že mi boty nikde nesedí... No nic, pořídila jsem si ale dvoje sandálky (když už, tak už), a už mám konečně v létě v čem chodit :D.


Co mě vážně dostalo bylo zjištění, že se v LIDLU prodává oblečení!! Já to vážně nevěděla :D. Naštěstí jsem to včas zjistila a pořídila si úplně úžasný vzdušný topík za 99 Kč. (Ano, kup si další černé věci na léto, to je přece rozumné... - na mou obhajobu, byl tam i krásný meruňkový, ale že by byl v mé velikosti? To neee).

A teď mě nejspíš ukamenujete, ale měla jsem neskutečné štěstí a povedlo se mi vyhrát dvě giveaway o kosmetiku MOJE. Už jsem tu dělala recenzi na tři jejich řasenky a do party mi přibyly i zbylé dvě a další výrobky. 

O výrobcích vám zase někdy udělám recenzi, jediné, co mi zatím vůbec nesedlo, je oranžová řasenka Perfect, ale o tom vážně někdy jindy :).

Co vy? Chystáte se někam v létě? A kde nejraději trávíte dovolenou? Mně osobně je vlastně docela jedno, zda je to moře, nebo hory, nebo zapadlá vesnice a lesy, hlavně ať je teplo, a ať je to v přírodě. Tak snad se nám dovolená vydaří (letím s mým milým) a snad se z ní taky vrátím :D.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka.
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. V Bulharsku som bola už dvakrát a musím povedať že tam bolo skvele. Krásne more, krásne pláže a dokonca tam je aj lacno:) a ako idete? lietadlom? ja som išla autom a už nikdy v živote och tá cesta obla hrozná --_--
    Inak závidím, budem na teba myslieť v pondelok ako budeš cestovať, ked ja sa budem baliť do liečebne --_--
    Bav sa, uži si to!!!! :)))))))))
    PS: Sandálky sú krásne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano letadlem, taky jsem tam byla dvakrát a přijde mi to nejlepší. I když jsem v dětství byla na spoustě míst, třeba i v Egyptě, v Turecku... mám radši evropské země a taky jak říkáš, je to tam levné, takže samé klady :).
      Taky na tebe budu myslet, snad se z toho dostaneš dřív, ale hlavně ať jsi v pořádku. Budu čekat až se nám ozveš.
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  2. No to nejen ty, věř mi :D jako ono na brigádě se toho nachodím a naběhám dost dřepuju tam s bednama dost často a prostě výsledek 0 jen 3kg dole z břicha :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, k výhře gratuluju a užij si moře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. A já ti můžu dovolenou jen ze srdce závidět! Tak si to užij! :)

    Teeeda, ale v tom nakupovani ses rozšoupla :D hnědé sandálky a krém na rty vypadají moc dobře, stejně tak plavečky :) snad si toho všeho na dovči užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, aj ja chcem ísť na dovolenku :D
    Uži si to tam a určite urob nejaké fotky a napíš zážitky :D
    Kupovanie vecí pre radosť je určite vlastnosť každej baby. Len keby bolo viac peňazí, to by som potom vykúpila aj celú drogériu :D Gratulujem k výhre kozmetiky a teším sa na recenziu.
    Oblečenie z Lidlu mám celkom rada. Lacné a kvalitné :D Moja mama má odtiaľ gumené čižmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budou fotky :) No jo, kdyby bylo víc peněz, tak to už se vůbec neudržím :D
      Děkuji :).

      Vymazat
  6. To jsem ráda, věřím, že to musí být úleva mít po zkouškách! :) Užij si to na dovče! S knížkami na dovolené to mám stejně, bez nich - nikam! :D Jinak pěkné úovky.
    Ááá, to jsem nevěděla, že jsi vyhrála i v soutěži na mém blogu i jinde! :D Wow, tomu říkám štěstí. :) Tak doufám, že se balíček líbil.
    Pár plánů na léto mám - k ségře, na camp a tak, ale ještě to nijak neřeším. :) Asi tak, je to jedno. :) Doufám, že se ti teda celá dovolená vydaří, včetně cest tam a zpět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Jo, psala jsem komentář u tebe na blogu, že jsem měla 2x za sebou neskutečné štěstí na výhry, ale nějak se tam vůbec nezobrazil. A z balíčku jsem nadšená, to jsem ti už taky psala :D
      Tak snad se ti ty plány vydaří, já po dovolené budu spíš shánět brigádu, ať celé léto nelenoším :D

      Vymazat
  7. Absolútna závisť, ktorú som cítila celú dobu počas čítania článku. Všetko sa mi páči. Vypichla by som čierny topík (čierna je top, necíť sa vôbec vinne :D ) a čierne gladiátorky. Stay matt od Essence som inak chcela skúsiť aj ja, ale aby ho mali u nás v drogerke? Na čo?
    Kozmetika moje...jasné, pochvál sa mi, nech mám čo závidieť. :D :D Uži si to, teším sa na recenziu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo z toho co vždycky píšeš už mě to Slovensko fakt štve, nechápu že se tam k tolika věcem vůbec nedostanete... ale když si porovnám Česko zase s jinými zeměmi, tak je to podobné. Většinou se k nám dostane taky jen část limitek od Essence a o zbytku si můžem nechat zdát, nebo se tu neobjeví vůbec. S tím se ale nedá nic moc dělat :/. Tu kosmetiku MOJE bych už radši ani neměla recenzovat, slovenkám to bude jen drásat nervy :D:D
      Ale jsem ráda, že se ti věci líbí :)

      Vymazat
    2. Ja asi bývam v Narnií, alebo čo... :D čo už, teším sa aspoň na recenzie. :-)

      Vymazat
  8. Urobila si si teda skvelé nákupy! :) Uži si to v Bulharsku ;)
    Rúž za 10 Kč?? :O Skvelá cena! :)
    Tie hnedé sandálky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prajem krásnu dovolenku, s tými plavkami bude určite skvelá :) Potichu závidím :D
    No a gratulujem k výhram, tuším si na to "moje" mala šťastie :D Ale aj mne sa podarilo vyhrať v jednej súťaži, tak sa už neviem dočkať výhry, dúfam, že už zajtra ju budem mať doma :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty plavky jsou nadherne, z kama prosim jsou? :) Jinak co se tyce knizek tak s tebou jednoznacne souhlasim :D bez nich ani ranu :). Jinak ja jedu letos do Chorvatska, taky se uz moc tesim :). Tak si to tam hlavne poradne uzij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plavky jsou z New Yorkeru. Tak si to v Chorvatsku pořádně užij :)

      Vymazat
  11. To se někdo má. Také bych hned letěla do Bulharska. Užij si moře a tvé krásné věcičky na léto a nezapomeň sem hodit pár fotek, jak ti to v nich sluší. Mimochodem! Ta kombinace plážové tašky a kloboučku je famózní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale měla bys omrknout i nejnovější články, protože moře si fakt neužiju :D

      Vymazat
  12. My letos v létě asi nikam nepojedeme - maximálně na nějakou menší dovolenou, spíš bychom rádi vyrazili někam do tepla v zimě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky