Krátký nakupovací :)

Po svých dvou negativních článcích bych už měla přispět něčím pozitivním, hezkým a dívčím, a tak jsem se rozhodla pro shrnutí nákupů, které byly mou útěchou - když už jsem se nedostala k moři, dopřála jsem si pár věcí, které mi chyběly.

Začnu tedy tím nejčerstvějším a to čtyřmi novými topy. Hodně dlouho jsem si nekupovala trička v nějaké větší míře, a tak jsem nosila většinou to, co už mám plus mínus tři roky ve skříni. Problém je v tom, že jsem stále větší a větší :D (no ne že bych kynula do úplně jiných rozměrů, ale ukazovat špeček ve svých upnutých tričkách není zrovna největší lahůdka :D). A tak jsem věnovala jedno odpoledne nákupům se ségrou (i ta si nakoupila a pro tu je těžké něco sehnat) a pořídila si o něco vzdušnější věci, které trošku zamaskují mou lásku k jídlu :D.
Ty vzory se mi začaly neskutečně líbit, kdekoli jsem je viděla, ihned mě věc zaujala :D. A bude to výborné na léto :). Zakoupeno v Tally Weijl za poloviční cenu - 200 Kč.

Bílá halenka se bude hodit až si půjdu pro poslední zápočet a určitě na spoustu dalších věcí :). Zakoupeno v C&A za ... 350 Kč :/. I přes to, že jsem chtěla nakupovat ve výprodejích a jen levně, nakonec jsem se vrátila pro tuto halenku, ale z ceny pláču :D.


No dobře, žlutý top mi postavu nezamaskuje, ale moc se mi líbil :). Zakoupeno v H&M za 250 Kč.


Potřebovala jsem i nějaké obyčejné trošku volnější tričko a tak mám i tohle květinkové ♥ . Zakoupeno v C&A za 200 Kč.


Jinak kdo má chuť na nákupy, teď jsou všude výprodeje a polovina věcí v prodejnách je se slevou. Já jsem toho využít nemohla, protože jsem ve výprodeji nacházela jen velikosti L a více, a když už se našlo nějaké esko, nebylo to nic pěkného ani nositelného... Snad budete mít větší štětí :).

(Fotky jsem narychlo fotila milému ať vidí, co jsem si pořídila, tak si nevšímejte toho, že na tom jsou ještě nálepky a že se mi nechtělo sundávat ten řetěz, děkuji :D)

Od oblečení se dostáváme k doplňkům a k tomu, že jsem poprvé využila ebay. Je to už nějaká doba, a tak jsem na to úplně zapomněla, o to větší překvapení na mě čekalo ve schránce. Objednala jsem si nějaké ty masivní věcičky na krk, protože jsem měla doma jen samé neviditelné šperky :D. Jako správný fanoušek jsem si nemohla neobjednat reprodrozda, který splní jen ten účel, že u mě bude viset doma (za nějakou tu dvacku si dětskou radost přece můžu dopřát, i když nebude plnit žádné praktické účely). No a Samozřejmě nesmím zapomenout na sadu úžasně roztomilých gumiček do vlasů, z nichž jsem už čtyři darovala ségře, takže některé barvy na fotce chybí. Celkem jsem za všechno dala 200 Kč a nejdražší z toho byly - světe div se - ty gumičky :D.
Zakončím to nějakou tou péčí o vlasy. Po nějaké době se zase chystám své vlasy trochu potrápit a vrátit jim zrzavou barvu. Minule jsem použila Garnier Olia, která byla na začátku úžasná. hezky mi vlasy vyživila a odstín byl přesně takový, jaký jsem si přála. Jenže mi vybledla, to sice dělá každá barva, jenže teď mi u kořínků vybledla  skoro na blond a na zbytku vlasů se drží ještě stará červená, která se tam vpila půl roku zpátky. No vypadá to šíleně, takové ombre naopak :D. Proto jsem se rozhodla neexperimentovat a vrátit se k mé dávné stálici Préférence v odstínu 74 MANGO. Protože jsem ji měla už tolikrát, snad mě žádné zklamání nečeká, sice vím, že mi po nějaké době zase vybledne, ale za tři měsíce si barvičku zase obnovím. No protože hodlám své vlásky zase chemicky trápit, chci vyzkoušet nějaké ty masky na vlasy. Zatím jsem si koupila tři malé pytlíčky různých masek Balea, protože mě vážně lákaly, a za dvacku mi vystačí na 3x, později se porozhlédnu po plném balení (pokud víte o nějaké skvělé na barvené vlasy, sem s ní, protože já v tom vážně nemám přehled). 

Třetí masku bohužel vyfocenou nemám, protože jsem ji už začala používat :D. Ale je také od značky Balea - Mango a aloe vera (musela jsem ji vzít kvůli tomu mangu ♥)
Maska s blondýnou - Intenzivní kůra pro sluncem namáhané vlasy.
A růžová (se zrzkou? Hnědovláskou? Těžko říct :D...) - by měla být pro dlouhé vlasy, ale bohužel to mám všechno německy, takže kdo ví (po čtyř letech němčiny bych to ale měla vědět jistě :D)
Myslím že všechny stály nějakých 22 Kč :). 

Já jsem z nákupů nadšená, a tak snad dlouhou dobu do obchodu ani nepáchnu. Kupovala jsem totiž sourozencům i dárečky k narozeninám, a tak se můj rozpočet ztenčil na minimum - to mě konečně donutí neutrácet :D. Ale vážně, pokud vám se příští měsíc hodím nějaký článek s nákupy, tak mě propleskněte, že nemám utrácet :D. 

Malá vsuvka - chtěla jsem to napsat už dávno, ale samozřejmě jsem na to zapomněla :D. Po nějaké době jsem konečně našla jak si sem dát kolonku pro pravidelné čtenáře (já říkala, že se to budu učit za pochodu :D), a tak kdo mě chce sledovat pravidelně, nechť se připojí, moc mě to potěší :).

Mějte se krásně a příští měsíc nakupujte za mě :).
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. To druhé tílko (bílé) by se mi hodilo.. Musím skočit do TW :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To druhé je z C&A, to první je z Tally Weijl :)

      Vymazat
    2. Tak nakonec jsem na ni narazila, ale nějak mi to nesedělo a za tu cenu jsem si nakonec koupila více halenek na Ebay. :D

      Vymazat
    3. O tom jsem taky přemýšlela, už jsem měla kolikrát vybraných několik věcí, ale pak jsem znejistila a neobjednala, je to blbé, když se na tu látku a na všechno nemůžu podívat zblízka :-/

      Vymazat
  2. To je v háji xD tu halenku mám za 99 od wietnamců :D koukni se v nákupech (článek včera) je vážně ta samá :D říkám pořád,že je miluju <3 :D

    Já také, takže ahoj sousedko :‘D to především. Měla jsem 19 percentil a to mi přijde dost špatný :/ ale neměla jsem prostě prosředí a psychiku na to se učit když jsem pár dní předtím maturovala. Spíš se obávám, že třeba chytnu nějaké rozmazlené děti..oni si něco navymýšlí, bude problém a rodiče po mě budou štěkat, vím že se dá rodina změnit ale bojím se tohoto. Na bánské byl prave bratr – ma titul Ing. a doporučil mi svůj obor – stavební inženýrství, jenže matika/fyzika šutry..hrůza :D tak ono pedagogiku bych taky možná zvládla, ale jelikož v tom oboru dělat nechci, je to zbytečné a chci zůstat v tom, co umím. Já vím, každopádně děkuji za dlouhý komentář, konečně někdo..kdo ví o čem mluví ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No článek jsem včera viděla, ale tu halenku tam prostě nevidím! :D Myslíš ten černý top? No já jsem takhle v Lidlu minule kupovala podobný top za 99 Kč, ale to chce štěstí, abych na něco takového trefila :D.

      Však uvidíš, vím že někdy přijímali i s takovým percentilem. Měla jsem to tehdy podobně, maturovala jsem a do toho jsem měla najednou všechny přijímačky (ale nedělala jsem ty scia, všude měli svoje přijímačky), no sice jsem byla přijatá, ale stejně jsem další rok měnila obor, protože mi až po půl roce studia došlo, co chci dělat :D. Ale není problém začít znova, takže buď v klidu. No s tou Báňou bych to neriskovala, vážně odtamtud všichni odchází nešťastní, ale je fajn, že slyším i o dobrém případu, jestli tam byl tvůj brácha teda spokojený :). Já mám pedagogiku s psychologii, což mi úplně vyhovuje, a věřím, že tobě vyjde ta hotelovka v Opavě :). Rozmazlené děti jsou všude, to ano, ale buď to zkusíš a možná se spálíš, ale s větší pravděpodobností budeš mít kupu zážitků, a nebo budeš později litovat, žes to nezkusila.

      Vymazat
  3. Ten žlutej je u mě favorit! Poslední dobou mají v CA překvapivě hezký věci, na to, že jsem to tam nikdy neměla nějak zvlášť ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky ne, líbily se mi tam tak akorát doplňky a většinou mají všechno jen v obřích velikostech :D. Ale překvapivě jsem tam teď našla dost pěkných věcí :).

      Vymazat
  4. Mne se nejvice libi bila halenka a tricko z C&A. Ale jinak je vsechno moc hezke :).

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi žlutý top a doplňky, Krásné věci jsi si pořídila.

    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mmm! Ty topíky vypadají krásně! Pěkné letní barvy, styly a fakt za přijatelné ceny. :) Pěkný výběr. Já taky preferuji volnější trička, ze stejného důvodu, ale občas udělám i výjimku. :D Řetízky taky super. S barvami nemám žádné zkušenosti, ale věřím, že musí být bezva.
    Na G. se přidám, jen co si vzpomenu na heslo. :) :D

    OdpovědětVymazat
  7. super tie prvé dve tričká sú uplne super a na takú farbu som tiež jednu chvílu pozerala, ale nakoniec som sa rozhodla pre tmavšiu, ale je to krásny odtieň :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mívala jsem i tmavší barvy a všemožné odstíny, ale chtěla bych už zůstat u toho odstínu 74 (u jiných značek 7.40). :) I když, určitě mi někdy zase hrábne a budu chtít něco zkoušet :D.

      Vymazat
  8. Prvé dva topy sú úplne topky! Závisť, čistá závisť.
    Vieš čo..ja mám najradšej nenápadné gumičky a mega nápadné šperky, čiže bižutka rovnako ako topíky úplne top. ;-)
    Tiež som chcela ísť do ryšavej, ale mne by to nešlo, vyzerala by som ako pokazený hrdzavý klinec. :D :D Ale tie masky vyzerajú super, popremýšlam o nich. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevíš, zkoušela jsi modrou, tak proč nezkusit zrzavou :D. Ale ne, chápu, já bych zase nikdy nemohla jít do blond, nebo do černa - v obou případech bych vypadala nemocně :D.

      Vymazat
  9. ta farba je super ja snou farbim maminu a je tiez velmi spokojna!

    Pozyvam na Sally Hansen a Oriflame letnu giveaway, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, stejně totiž vždycky skončím zpátky u ní, je nejlepší :).

      Vymazat
  10. Kúpila si si nádherné tričká. Sú fakt krásne. Aj ja ich chcem :D To budem asi zas musieť ísť na nákup. A postavu náš výbornú. Ty si môžeš obliect hocičo, aj tak budeš vyzerať úžasne ;) (Podľa mňa) :D
    Rozmýšľam, že si niečo objednám z ebay tiež :D Ale mám z toho normálne strach. Neviem prečo.
    Farba vyzerá pekne. Je fajn, že si sa vrátila k "starej dobrej" farbe.
    :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééjda děkuji, no výbornou ji nemám, mám co zpevňovat :) ale děkuji za pochvalu :D. Neboj se, všechno mi přišlo v pohodě, akorát to dýl trvá, objednával to přítel (já totiž nemám nervy vždycky na to placení přes net a jsem na to úplně neschopná :D) a hned po objednávce mu psali, že kdyby byl jakýkoli problém, tak sem má ozvat atd., ale vše dorazilo a naprosto v pořádku. To už bych se spíš bála některých pochybných eshopů s oblečením než ebaye.

      Vymazat
  11. Ta bílá halenka je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne veci a tá farba je úžasná :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  13. Ta bílá halenka z C&A je krásná, určitě se vyplatilo do ní tolik investovat :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ty doplňky jsou luxusní, skvělý styl <3

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoju lásku k jedlu na tvojej postave vôbec nevidno, ved si uplne chudunká!
    A tričká sú samozrejme pekné, máš pekny vkus/štýl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je to vidět, třeba ten špeček, který se na břiše 3x zvetší když si sednu :D ale mnohem problémovější mám boky a stehna... no co už, jsem prostě hruška :D
      Děkuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky