Kosmetika MOJE - Recenze

V jednom z předchozích článků jste mohli vidět fotky dvou balíčků kosmetiky MOJE, které se mi poštěstilo vyhrát. Ono je dost velké štěstí vyhrát jednu giveaway, natož dvě, takže jsem měla opravdu obrovskou radost a holkám moc děkuji za uskutečnění soutěže. První balíček čtyř produktů jsem vyhrála už nějakou dobu zpátky u Ms. Janík, druhý balíček s pěti produkty, které jsem si mohla vybrat sama jsem vyhrála u Loly-J - holky mají krásné blogy, takže určitě stojí za to mrknout. Celkově se mi tak sbírka rozrostla o tyto krásné produkty.

Kosmetiku MOJE už určitě většina z vás zná, protože je jí na blozích v poslední době plno a já jsem nebyla výjimkou, a tak jste si u mě už mohli přečíst recenzi na tři jejich řasenky ZDE.
Kecání už pro dnešek stačilo, raději se už vrhneme na jednotlivé produkty. Začnu s věcmi z prvního balíčku, kde výhra byla náhodná a tak se mi dostaly pod ruku věci, které by se mi jinak pod ruku asi nedostaly.


Řasenka PERFEKT
Řasenka PERFEKT nám slibuje perfektně zahuštěné, prodloužené a oddělené řasy a měla by dosáhnout efektu umělých řas, čili očekávám, že se z mých řas stanou krásné vějířky. Nic takového nečekejte. Po první aplikaci nevytvořila řasenka vůbec žádný efekt, ale to bych nebyla já, kdybych ji ihned zatratila. Zkusila jsem tedy jinou aplikaci, takovým tím zik zak způsobem (vážně nevím, jak se tomu říká :D), což určitě nefunguje u předchozích tří řasenek, které jsem zkoušela, ale u této ano. Sice nebudete mít nepřehlédnutelné vějířkovité řasy, ale řasenka docílí hezkého přirozeného vzhledu a určitě řasy zvýrazní. Podle mě je řasenka tedy použitelná, ale protože ani trochu nesplňuje co slibuje, hodnotím ji jako průměrnou a není to řasenka, kterou bych si někdy pořídila znova.
Pro představu přidávám fotku po nanesení řasenky (Já trubka si před nanesením nafotila levé oko místo pravého, takže to sem ani nebudu dávat :D)

Tužka na oči - odstín 4
Dlouhodržící tužka s vitamínem E mě mile překvapila svým odstínem i měkkostí. Tužka navíc vypadá krásně a moc ji tedy hanit nebudu. Jak vidíte na fotce, tužka je hnědá s krásnými zlatavými odlesky, dá se použít do přirozeného líčení v nenápadných zemitých barvách, protože dodá trošku šmrnc, ale není nijak křiklavá. Dá se i částečně rozmazat, takže ji můžete použít jako stín, je krémovější, krásně měkká a na oku neškrábe, ale asi bych od ní nečekala neoblomnou výdrž po celý den. Nicméně mi vyhovuje vším a tak jsem spokojená, teď jen záleží na tom, co hledáte.
Matující kompaktní pudr - odstín 02
Tohoto pudru jsem se opravdu bála, a to kvůli odstínu. Naštěstí je odstín 02 úplně úžasný pro bledule jako jsem já a nedokážu si představit, jak moc světlý musí být v tom případě odstín 01 :D. No každopádně, pokud jste bílé jako stěna, tento odstín je pro vás jako dělaný. 
Pudr je krásně jemně namletý, takže můžu konečně vyhodit tu hrubou hrůzu, která mi doma strašila a přestat se vyhýbat pudrům. Používám ho už skoro vždy, když jdu ven, protože se v T zóně hodně lesknu, pudr je lehký, neudělá mi na obličeji těžkou masku. Vím, že některým vadilo, že se úplně nezapracuje - nevím, možná jsem méně náročná kvůli tomu, jakou hrůzu jsem to doma měla, ale mně vyhovuje a tak souhlasím spíš a pozitivními reakcemi.
Lak na nehty Orchidea - odstín č. 10
Posledním produktem v balíčku byl tento lak na nehty. No, popravdě, asi ho moc nevyužiji. Není moc krycí, je to takový na půl průhledný perleťový odstín a ani po několika vrstvách se v krycí nezmění. 
Obecně k lakům orchidea - Mají 12 ml, což je super, tvarem lahvičky připomínají laky od GS, což se mi taky líbí a některým vadí tenký štěteček, ale já jsem s ním při aplikaci problém neměla, protože nabírá dobré množství barvy a nedělá mi žádné rýhy, takže nemám důvod být nespokojená.
Protože se mi odstín nelíbil, dodělala jsem si k němu ozdůbky v podobě proužků.


Nyní můžeme přejít k balíčku od Loly, kde jsem si produkty sama vybrala :). Protože mě minule řasenka MAXI tak uchvátila, musela jsem si říct o další do zásoby, ale protože jsem na ni recenzi už dělala, tuhle řasenku vynechám. Musela jsem sbírku doplnit i o pátou řasenku GIGA, která má velký huňatý kartáček a je perfektní pro lidi, kteří nemají tak jemné řasy jako já, takže řasenka putovala k mamince, která měla narozeniny. Tímto se omlouvám, že vám k řasence GIGA moc neřeknu, ale mamča ji používá každý den a je náramně spokojená :).

Lak na nehty Orchidea - odstín č. 02
Abych lakům trošku vylepšila reputaci, začnu tedy dalším láčkem od kosmetiky MOJE, protože jsem se do něj úplně, ale úplně zamilovala. Je to nádherně krémově růžový odstín, pro dokonalý krycí efekt musíte nanést 2-3 vrstvy, ale opravdu se to vyplatí. 




Lak je naprosto božský na každém světle a já ho už nikdy nepustím :D.

Lak na nehty pískový efekt - odstín č. 4
Další nádherný pískáč v odstínu, který mi rozhodně chyběl. Bohužel ale má své mouchy, které nemůžu nezmínit. Lahvička má pouze 5,5 ml, takže po dvou použitích mi laku výrazně ubylo a tak si s ním nehty nalakuji zřejmě ještě párkrát a pak se s ním budu muset rozloučit. Navíc moc nekryje, musíte použít 3 vrstvy a výdrží se také nedá s pískáčema od GS srovnávat. Lak tedy vypadá krásně, ale na druhý den se vám možná kousek odloupne a lahvička je tak malinká, že vám brzo dojde.
BIO balzám na rty - brusinka
Poslední věcičkou je tento úžasný bio balzámek, který by měl rty vyživovat, chránit a hydratovat. Své funkce rozhodně plní a navíc nádherně jemně voní. Nebarví, ale je tak rozkošně růžový, že bych ho snědla :D.
Balzámek pro mě tedy nemá chybu a všem ho vřele doporučuji.

Byla to vyčerpávající recenze, ale věřím, že některým při výběru pomůže, a sláva těm, kteří ji přečetli celou. 
Příště se můžete těšit snad na nějaké ty fotky, a mám stále v plánu tipy na účesy, ale počasí teď vůbec nepřeje žádnému focení, tak uvidíme, kdy svůj plán konečně zrealizuji.

Mějte se krásně a užívejte si prázdnin,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. No tak, nevím čeho se bát - kupovala jsem si ji, nedostala jsem ji k testování přímo s tím,že ji musím vychvalovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vím, já se bojím spíš složení, nepochybuji o tom co píšeš :D

      Vymazat
  2. Yupiee! ♥ Těšila jsem se. :D Řasenky jsem zatím nezkoušela, ale podle toho, co píšeš, jsem na ně zvědavá. Možná to nanášení, konkrétně u této řasenky, bude jejím tvarem. Ale kdo ví. :D Mými oblíbenci se taky jednoznačně stali pudr i balzám. Pudr mě ještě nezklamal, a mám ten odstín č.01. :DD haha. Je ale pravda, že nepoužívám úplně ten nejsvětlejší odstín make-upu, protože pak vypadám jako upír, takže pro make-up, jaký používám, se mi jednička hodí skvěle. :D :) Laky orchidea jsem nezkoušla, ale působí jemně. Ten perleťový odstín vyapadá dobře, ale to vrstvení mě trochu překvapilo. Ty pískové mi na druhou stranu ale dlouho vydržely, tak mě překvapilo, že na druhý den se ti odloupl. Ale nemám dlouhé nehty, takže se s nimi moc nezadrhávám nebo tak. Hnědou tužku musím vyzkoušet!
    Super recenze! :)Těším se na další!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když si rozklikneš tu fotku s pískáčem tak tam právě můžeš vidět jeden odlouplý kousek na tom konečku, je fakt, že na krátkých nehtech mi vydržel o něco dýl, ale na dlouhých jsem ani nevěděla kdy a jak a kus byl pryč :D. No jo, u těch laků orchidea ta jedna vrstva fakt nestačí, ale když si zamiluju nějaký odstín, tak mi to vůbec nevadí.
      Určitě vyzkoušej a díky :)

      Vymazat
    2. Vidím, vidím. Tak snad se k tomu co nejdřív dokopu! :DD Jsem na ně zvědavá. :)

      Vymazat
  3. Ten balzám vypadá dobře... až budu na zimu shánět, tak zkusím najít tento:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Tvé řasy.. :3 A ten nude lak je božský, musím ho mít!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podľa mňa tie ostatné riasenky robili krajšie mihalnice. Ale riasenka zdarma? Davajte. A musím sa ti pochváliť...ako prišlo leto, moja pokožka sama od seba trochu stmavla a tak si myslím, že by som kludne mohla mať aj odtieň číslo tri. Ano, je to tak. Ano. Záviď mi! :D :D Farby poledných dvoch lakov- dokonalé. A balzámiky...na to som celkom úchylák, takže tie hej. Takže...mala by som sa hanbiť za pravidelnú závisť. Ja sa k tej kozmetike raz dostanem! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky musím všem závidět jak vidím na jiných blozích tu úžasnou kosmetiku :D. Ano, ty předešlé řasenky se mi zamlouvaly mnohem víc, ale jak říkáš - řasenka zdarma, proč ne? :D Ano závidím ti, to já budu věčná bledulka, totiž i když se opálím, tak to nikdo nepozná jen já :D:D Ale to je normální, nikdo se mnou není tak často jako já :D. Tyjo doufám, že se to k vám konečně dostane, není možné aby ne!

      Vymazat
  6. pekné laky a mimochodom máš super mihalnice :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny laky jsou suprové! :) Jinak máš úžasně dlouhé řasy :oo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale nejsou vůbec nijak dlouhé, jen to tak vypadá zblízka :D

      Vymazat
  8. Wooow! Tie laky sú fakt super .)

    OdpovědětVymazat
  9. Zbierka sa ti krásne rozšírila. Tak mi je možno trochu smutno, že ja nemám od tejto značky ani jeden produkt. No budem uvažovať nad kúpou. Asi hlavne nad kúpou toho púdru, pretože moja pokožka je bledá a bol by to môj historicky prvý púder v odtieni 02. Zapísalo by sa to do mojej histórie :D
    Inak, tie laky s pieskovým efektom mám strašne rada, aj keď som ešte žiaden taký nemala. Iba také trblietkové, ktoré sú v podstate podobné (si myslím). A má aj krásnu farbu :D Škoda ale, že je ho tam tak málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Chápu, s tím pudrem jsem na tom úplně stejně :D. No pískové laky jsou jiné než normální třpytkované a mi se teda líbí mnohem víc, i když některým vadí ten drsný povrch. Určitě si nějaký pořiď, ty od Gabriely Salvete stojí za to a pokud máš možnost si koupit nějaký z kosmetiky MOJE, tak takový malinký je skvělý na zkoušku :).

      Vymazat
  10. s moje ešte nemám skúsenosti, ale vyzerá dobre! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je to moc dobrá kvalita za nízkou cenu, takž určitě vyzkoušej :).

      Vymazat
  11. Máš úúžasné dlouhé řasy, jak to děláš :) Jinak děkuji za recenze, koukala jsem teď na tuto kosmetiku a nevím, zda ji pořídit nebo ne :)
    Takže děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám dlouhé řasy, vždycky si je natočím točítkem na řasy, tak proto vypadají delší :D ale jinak mám úplně drobné řasy. Určitě něco vyzkoušej, já jsem s většinou věcí nadmíru spokojená, nejvíc snad s řasenkou MAXI. Je důležité si vybrat to, co sedne tobě, a cena je fajn, takže proč to nezkusit :).

      Vymazat
  12. Ahoj! :D Nominovala jsem tě do Liebster award, tak se těším na odpovědi! :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky