Freeman pleťová maska - uhlí a černý cukr

Dnes pro vás mám pro změnu něco z pečující kosmetiky - lakování tu bylo dost, i když mám v zásobě samozřejmě další, vyčerpávající tipy na knihy zde už také nedávno byly, dokonce i nějaké to povídání o mě, je tedy čas na změnu.

Obecně mám s pleťovými maskami často problém, buď nevidím efekt vůbec žádný, nebo se má pleť ještě o něco zhorší a vysuší, a tak masky příliš nevyhledávám a jsem vůči nim dost skeptická. O to větším překvapením pro mě byla Freeman maska, a konečně se s vámi mohu podělit o pleťovou masku, která mi udělala velikou radost.

Má pleť se v posledních měsících o dost zhoršila, svůj podíl viny na tom mají jistě neustálé chřipky, stres během zkouškového, i to hnusné ovzduší, které tady v okolí Ostravy máme, a protože mě to vážně štvalo a tvořily se mi na pleti nejen šupinky, ale i hnusné pupínky a mé póry vypadaly jako veliké krátery, vzdala jsem to a šla do drogérie akutně shánět pleťový peeling. Protože jsem v tomto nezkušená, nechala jsem si poradit od milé paní v drogerii, asi to budu dělat častěji :). Navíc je od značky Freeman a hlavou mi bleskly všechny ty pozitivní recenze na jejich ostatní masky. Dalším důvodem ke koupi bylo to, že je maska černá - obsahuje uhlí a černý cukr, no neříkejte, že byste to nekoupili už jen pro tu srandu na obličeji :D.



Jedná se tedy o pleťovou čistící masku a scrub v jednom, takže šetrně odstraní odumřelé kožní buňky a navíc pleť vyčistí. Aktivní přírodní uhlí by mělo absorbovat mastnotu a špínu a cukr vás hezky zbaví šupinek.


Už při prvním použití mi maska hezky stáhla póry - to byl první pozitivní šok. Mou pleť opravdu nevysušila, neštípala, zpočátku jsem se bála, že mi vydrhne celý obličej, protože částečky cukru byly dost veliké, mou pleť však nijak nepodráždila a smývala se velmi snadno. Pokaždé mám pocit, že maska na pleti hřeje, což je vždy trošku zvláštní. Po použití jsem měla ten skvělý svěží pocit, pleť hladkou jak miminko, až jsem každému doma říkala, ať mi zkusí pohladit líčko :D, a jak už jsem říkala, póry se zázračně stáhly.
(Jednou týdně je ze mě horník :D)

Upozorňuji, že mám pleť smíšenou, takže nevím, zda bude maska vhodná pro suchou a citlivou pleť, i když na obalu píšou, že je maska vhodná pro všechny typy pleti.

Používám masku skoro dva měsíce, jednou týdně, vždy na začátku pleť promasíruji a pak nechám působit asi 10 minut (na obalu není napsáno, jak dlouho bych masku měla nechat působit, takové menší mínus). Vždy po použití je efekt nejvíce viditelný, z dlouhodobého hlediska pleť dokonalou teda nemám, ale už se to výrazně zlepšilo, kdybych nebyla neustále nemocná, mohlo by to být snad i lepší :).

Za masku jsem dala něco okolo 140 Kč, ale je to 150 ml balení, které mi vydrží opravdu dlouho, takže i cena není vůbec špatná.

Tak jak se vám černá maska líbí? :) Když už jsem teda trošičku změnila názor na pleťové masky, napište, jaké sedí vám, třeba dám šanci i nějaké další.

Mějte se krásně a pořádně o sebe pečujte, dámy! :)
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Masky Freeman jsou podle mě jedny z nejlepších. Tuto s cukrem už mám taky za sebou a je super, ale Freeman má ještě větší pecky! :) Doporučuju červenou s čokoládou a jahodou (tu mám asi nejradši), potom zelenou s avokádem a modrou mořskou. Všechny mají více méně stejný, skvělý efekt. Špatná není ani citronová. Naopak slupovací okurková nic moc nedělá.

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě sháněla nějakou s peelingem, proto jsem sáhla po této, určitě vyzkouším i další, díky moc za tip! Ta čokoláda s jahodou vypadá vážně dobře :)

      Vymazat
  2. Nesnáším ple´tové masky, není mi to příjemné, takže si je už dávno nedělám....ale tobě sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky byly proti srsti, ale po téhle jsem změnila názor :)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá super.. taky bych se bála podráždění, ale když píšeš že s tím nemáš problém, mohla bych ji taky vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ji teď pravidelně a žádné podráždění, ani zarudnutí, ale z počátku jsem se vážně bála, protože jsou to přece jen dost hrubé kousky, ale vždy to tak lehounce promasíruji a po smytí je to krása :)

      Vymazat
  4. Ta vypadá krutě! :D Čekala bych, že takováhle výstřední kombinace právě nebude moc účinná. Ale vypadá to fakt dobře. :) Potřebovala bych něco takového na ty moje póry a tak vůbec... chtěla bych to vyzkoušet. :'D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, takže určitě vyzkouším i další masky od Freemana :). Na ty póry je fakt skvělá, určitě vyzkoušej!

      Vymazat
  5. Ani nevím proč, tak si žádné masky na obličej nedělám :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, po této jsem změnila názor a už si je dělat konečně budu :D

      Vymazat
  6. túto som ešte neskúšala, ale myslím, že som ju kamoške na vianoce kupovala, tak sa musím aj jej spýtať na názor, a potom kúpim a vyskúšam! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi tvůj blog! Hned jsem se stala čtenářkou, protože mi připomínáš mé o hodně mladší já a roztomilejší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kde si kúpila tú masku? potrewbujem niečo podobné a určite si ju kúpim.Dakujem za tip snad aj mne aspon trošku pomože, pretože poslednu dobu moja pleť vyzerá uplne hrozne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, koupila jsem ji v Teta drogerii, takže by nemělo být těžké ji sehnat :), snad ti taky pomůže.

      Vymazat
  9. Ty jo, uhlí a černý cukr - to jsem ani nevěděla, že má Freeman v nabídce! Docela mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od této značky užmám delší dobu v plánu si něco koupit a konkrétně tato maska mě oslovila! Díky moc za recenzi, pomohla mi a určitě nad produktem pouvažuju :) -L

    OdpovědětVymazat
  11. Ja teda žiadnu pleťovú masku nemám, nepoužívam a ani nepoznám...ale mohla by som aspoň raz za čas. Táto má zaujímavú čiernu farbu. Vážne to vyzerá super, ale teraz v poslednej dobe mám takú suchšiu pleť, tak neviem, či by bola práve pre mňa :D Freeman je jeden z mojich najobľúbenejších hercov :D :D Heh, hneď ma pri názve tejto značky napadol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Freeman napadne asi každého, to je fakt :D. Na tu sušší pleť to možná ale fakt nebude pravé :-/

      Vymazat
  12. Freeman masky mám vážně ráda a tuhle jsem ještě nezkoušela, tak se po ní mrknu :)

    Dokonce jsem v poslední době donutila i přítele aby ji používal společně se mnou a taky si ji dost vychvaluje:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to možná na přítele zkusím taky :D ten mi vždycky kradl akorát micelárku :D.

      Vymazat
  13. Skvelá rada :) V poslednej dobe sa mi tiež pleť dosť zhoršila a už ma to strašne štve! :) Asi ju vyhľadám, snáď ju budú mať aj u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky jsem z toho byla úplně na nervy, i všechny make upy, které mi normálně seděly, mi přestaly vyhovovat...

      Vymazat
  14. Já mm taky doma jednu od téhle značky Freeman a mám tam napsáno že bych ji měla nechat pusobit 5-10 minut tak nevím jestli to je jak na kterém druhu..:) Používám jí teda kratší dobu, ale jsem sní spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to je fajn, většinou ji nechám působit těch 10 minut, díky za info :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky