DIY Organizér na rtěnky, Kosmetická přihrádka, Využití prázdných dóz

Dnes jsem se konečně dokopala k tak trochu jinému úklidu, neustále totiž řeším problém - malý pokoj a v něm hodně věcí, a protože mi hlavně kosmetiky neustále přibývá, musela jsem si to opět nějak zorganizovat. V dnešním článku bych vám ráda ukázala, k čemu můžete využít různé krabičky od kosmetiky, nebo jiných věcí, a proč je dobré některé obaly nevyhazovat :).

DIY - Organizér na rtěnky
Už mě docela štvalo, jak se mi rtěnky povalují všude možně a já nemohu zaboha najít tu, kterou zrovna teď tak nutně potřebuji, takže jsem konečně našla využití pro jednu z pěkných krabiček, které si nechávám.
Rtěnek teda moc nemám, a tak mi stačila jen malá krabička, no je dost možné, že budu časem dělat další z větší krabičky, když vidím, jak dopadla má laková mánie :D.

Na svůj organizér jsem si vybrala jednu roztomilou krabičku od toaletní vody, velikostně se na to skvěle hodila a rozhodla jsem se ji ničím nepřemalovávat ani jinak upravovat, byla hezká sama o sobě :). Uvnitř už byl kus kartónu, čehož jsem využila a dělala jsem z něj později přihrádky.
Nejdřív jsem si, jak vidíte, odstřihla zadní stranu krabičky a kraje potom slepila, aby mi krabička držela hezky pohromadě i bez zadní strany.


Jak vidíte, vypomáhala jsem si i washi páskou, úhlednost jsem ale moc neřešila, protože na vnitřek se stejně nikdo dívat nebude, budou tam rtěnky :).
Z kartonu jsem si nastříhala 3 delší proužky na délku a 4 kratší proužky na šířku. Největší sranda byla v tom měření a počítání, ale nebojte, nemusíte být nijak extra přesní :).



Ach ano, chvilku jsem koumala nad tím, jak ty kartóny dám dohromady, naštěstí jsem to celé nezkazila a dopadlo to skvěle. Stačí si takto nastříhat mezery do poloviny proužků tak, abyste je nasadili do sebe a později do krabičky - tohle je ta část se záludným počítáním :D já a matematika... "Hmm kolika mám tu délku vydělit, abych do toho rovnoměrně zasadila 4 proužky?" - ale jo, přišla jsem na to, potlesk pro Caroline! :D


Vše tedy dopadlo dobře a na světě je jeden krásný malý organizér na rtěnky :)


Pokud tedy máte doma nějaké pěkné krabičky, rozhodně je nevyhazujte, můžete z nich vykouzlit mnoho praktických věcí. Organizér lze vyrobit samozřejmě i z obyčejných krabic nebo kartonu, jen to chce víc práce, ale za to se můžete hezky vyřádit u výzdoby :).


Kosmetická přihrádka
Také jsem dnes vyřešila svůj další problém, nemám totiž žádný kosmetický stolek, vše mám na poličce, a když se líčím u psacího stolu, musím pro všechno chodit k poličce, nakonec stejně vše nechám na stole, protože jsem prostě líná, a je z toho akorát velký binec.
Proto jsem využila jednu obyčejnou, velmi nízkou krabičku (stejně dobře poslouží víka krabiček, ty od Ladyboxu používám například na laky na nehty), trošku ji vyzdobila washi páskami a dala do ni věci, které používám každý den, ale nevejdou se mi do kosmetické taštičky.


Teď můžu mít vše na tiskárně (chudák tiskárna :D), kde mi ničím nepřekáží, na stole mám pořádek a když bude potřeba, můžu vše rychle přemístit (jak málo stačí ke štěstí :D).


Co s prázdnými dózami?
Protože nerada plýtvám a vše se snažím spotřebovat do poslední kapky, napadla mě úplně jednoduchá věc. Určitě máte některé krémy v tubě, když už dochází, dost těžko se z toho výrobek dostává, proto jsem hezky umyla skleněnou dózu z denního krému, který mi už došel a přemístila do ní svůj krém na oční okolí od Ziaji. No nevěřili byste, kolik tam toho krému ještě bylo, a já s tou tubičkou denodenně zápasila :D.
Pro jistotu si nezapomeňte na obal napsat, jaký výrobek v něm je :).

Když už jsem byla v tom uklízecím zápalu, rozhodla jsem se také zbavit vzorků z pytlíků, které prostě v tomto stavu nevyužiji, protože se mi nikdy nechce dostávat tělové mléko z papírového vzorku! :D
Takhle snad konečně využiji kakaové tělové mléko, kterým mě Nivea zásobuje :D.


Snad vás tyto tipy aspoň trochu zaujaly a snad vás mé recyklování nepohoršilo :D, já jsem nadmíru spokojená a mám chuť se brzo pustit do něčeho dalšího :)

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Ty jsi šikovná, organizér je fajn věc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se vždycky hrozně líbí jak všichni vyrábějí různé pořadače, ale když přijde na to, že bych měla vyrobit něco já tak mě to vždycky akorát naštve, protože mám všechno upatlané a vypadá to hrozně, takže se žádný pořadač nikdy nedožil toho,že bych ho na stůl postavila:D

    A moc se mi líbí nápad s těmi vzorky. Taky mám někde plnou krabici a jsem líná na ně vůbec šáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad aspoň využiješ toho nápadu s vzorky, je to pak mnohem lepší :), ale u toho pořadače se ani moc nelepí, tak bych to klidně ještě zkusila :D

      Vymazat
  3. Parádní nápady :) Ten organizér na rtěnky si vyrobím taky, tak doufám, že to budu mít tak hezký jako ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak to jsem zvědavá na výsledek! Určitě to budeš mít i hezčí :)

      Vymazat
  4. Ten organizer si vyrobim hned zajtra!:D teda cez vikend, zajtra nnemam moc casu a ako sa poznam tak to delenie bude aj u mna na dlho :D a tiez mam milion vzoriek od Nivey toho kremu a ten krem milujem, ma uzasnu vonu no tiez sa mi ho nechce tlacit z tych papierikov. Super napad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak ať se ti daří při počtech a výrobě, určitě to dopadne skvěle! :) Jsem ráda, že se ti nápad líbí a snad se ti to bude hodit :)

      Vymazat
  5. Organizér na rtěnky vypadá super a upřímně...znovupoužití dóz mě nenapadlo, takže díky moc :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Si šikovná :) Skvelé nápady. Krabičky používam tiež. Do jednej si dávam arašidy, do druhej horkú čokoládu a v dvoch ďalších mám laky :)
    No ja používam prevažne krabičky z čajov, keďže čaje pijem denno-denne minimálne dvakrát :)
    Ale využiť dózu z už minutého krému som ešte neskúsila :) Možno raz aj na to príde, ďakujem za nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No čajů vypiju denně taky spoustu, ale to pijeme všichni a ty krabičky nejsou ani moc pevné, tak se to hned vyhazuje :-/

      Vymazat
  7. Perfektné , na krabičky som trochu úchyl, tiež stále odkladám s tým, že využijem a občas sa aj podarí, ale teraz si mi dala pár skvelých nápadov a tuším sa hned zajtra pustím do upratovania kozmetiky :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, krabičky mi už leží v šuplíku pěkně dlouho, ale zase je určitě využiju, až dostanu nějaký nápad. Takový úklid rozhodně doporučuj, měla jsem hned hezčí den :).

      Vymazat
  8. Skvelý nápad! :) Dlho som rozmýšľala nad tým, kam si schovať laky, takže asi si tento nápad od teba prepožičiam!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  9. a stými vzorkami je to super nápad, mňa to nikdy nenapadlo, ale asi preto, že som mala vždy maximálne tak dve z jedného druhu :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně no, když je to jen jeden vzorek, tak to nemá cenu, ale když se toho nashromáždí víc, tak je tohle skvělé řešení :)

      Vymazat
  10. Jéé..nápad dobrej:) Taky vždycky zúžitkovávám všechno možné i nemožné, protože kosmetiky mám opravdu hodně, a na její skladování jsem opravdu zatížená :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi toho pořád přibývá a já jsem jedině ráda :D

      Vymazat
  11. čooo? tak to je geniálny nápad, to by mi nikdy nenapadlo...a bohužial by som to ani nikdy nedala dokopy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale určitě dala, tohle je fakt jednoduché :)

      Vymazat
  12. Tyjo, taky bych nějaký potřebovala! :D Skvělý nápad, už abych se do toho pustila, co nejdřív! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do toho pusť, je to i fajn terapie na zlepšení nálady + relax :D

      Vymazat
  13. Haha, dělám úplně přesně to samé! Jenom ten pořadač na rtěnky ještě vylepším tím rozdělovačem, protože se jich tam takhle sice vejde trochu míň, ale alespoň nebudou pořád padat jedna přes druhou - díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky