Essence - I love nude

Přeji všem krásnou neděli, dnes bych se s vámi chtěla podělit o jednu limitovanou edici, na kterou jsem dlouho čekala a u které jsem se nakonec neudržela. Tady moje nákupní a laková mánie propukla naplno a já se domů vracela s plnou taštičkou kosmetiky (nejen této), protože je u mě úplně normální, že si domů odnesu 9 laků, když se mezi nimi nemůžu rozhodnout a jsou akce.

Teď už ale k samotné limitce. Jistě všichni už dávno zaznamenali limitovanou edici I love nude od Essence, která obsahuje rtěnky, laky, oční stíny a lesky na rty v přirozených odstínech. U nás se limitka objevila až v půlce února, proto píši tak pozdě, ale doufám, že tím pádem i zůstane déle na pultech. (u nás je úplně všechno opožděné...)

Rtěnky se mi podařilo vybrat jen dvě, i když musím přiznat, rozhodovala jsem se dlouho. Nakonec jsem moc spokojená s odstínem 02 Porcelain doll, protože je to krásná meruňková barva, která mi sedí. Když se podívám blíž, tak to není dokonalé, na rtech rtěnka trochu kouskuje, ale když nehledám chyby, působí rtěnka krásně přirozeně a je perfektní pro denní nošení

Odstín 05 cool nude žádnou větší vadu na kráse nemá, přesto preferuji předchozí rtěnku kvůli lépe padnoucímu odstínu.

Obě rtěnky jsou krémové, nejsou příliš lesklé, ani příliš matné, prostě přirozené a o to přece šlo. Nečekejte od ní kdoví jakou výdrž, vydrží tak 3 hodinky, já si je ale stejně nosím vždy v kabelce a rty si prostě znovu přetřu.

Co se mi moc líbí jsou jednoduché matné obaly v barvě rtěnek. Na rozdíl od jiných značek můžu tyto rtěnky v klidu hodit do kabelky a nebát se škrábanců a jakýchkoli škod, vypadají docela nezničitelně a zatím se jim také nic nestalo.
Cena rtěnek: 80 Kč
Zleva: 02 Porcelain doll,  05 Cool nude, 03 Cone naturally (ten si vybrala kamarádka :))




A nyní k mé slabosti - lakům na nehty. Všechny jsem si je nejdřív vyzkoušela ( i když to teda dalo zabrat), abych vás případně mohla předem varovat. Dva z pěti mě úplně dostaly a jsou úchvatné, další dva jsou moc pěkné, nemají žádné hrozné vady, ale dech mi nevyrazily, jeden z nich už má jednu zásadní chybu, kterou se ještě budu pokoušet napravit, protože jsem se do odstínu zamilovala.
Cena laků: 55 Kč

Zleva: 08 Crunchy cake, 07 Hope for love, 08 Cupcake topping, 03 I'm lost in you, 02 I nude it

Mými favority se staly odstíny 02 I nude it a 08 Cupcake topping - dohromady tvoří úžasnou dvojici a dají se skvěle kombinovat i s jinými laky. Světle béžový láček dobře kryje ve dvou vrstvách, stačila i jedna, když jsem na vrch dávala cupcake topping - ten je nejlepší ve dvou vrstvách, ale je moc pěkný už i v jedné.



Dalšími povedenými odstíny jsou krásný karamelový 03 I'm lost in you, který také potřebného efektu dosáhne ve dvou vrstvách, a je to láček úplně nenápadný, možná tedy až na něj budu mít tu správnou náladu, uchvátí mě také. Dále je tu odstín 08 Crunchy cake, který má jedinou chybu - že už ho mám! :D Už mám takto myší šedivý láček, jenže odstíny v drogerii vypadají úplně jinak, než potom doma. Jinak mu ale samozřejmě nic vyčítat nemůžu, snad hu využiji. 




Už nám tedy zbývá jen růžovoučký 07 Hope for love, a co je na něm špatně? Už od začátku byl moc hustý, takže při lakování vytvářel silné vrstvy a logicky při schnutí začal bublinkovat. Je mi to dost líto, protože barvička je opravdu nádherná, a tak se pokusím při příštím lakování dávat co nejtenší vrstvy, a při nejhorším zkusím přidat trošku odlakovače. 
15.3.2015
Po dvou týdnech jsem se konečně dala do opětovného zkoušení odstínu 07 Hope for love a s radostí vám oznamuji, že je skvělý! :D Snažila jsem se dávat opravdu tenké vrstvy, i když je lak hustý, po dvou tenkých vrstvách je lak na nehtech dokonalý, bez bublinek a všelijakých nerovností, chce to hlavně trpělivost při lakování a dávat opravdu velice tenké vrstvy :).

Lak na krajích mi odpusťte, už jsem to nestihla znovu nafotit.
Tady už můžete trošku vidět hrbolky a bublinky, které se na laku vytvořily.

Mám limitované edice od Essence moc ráda, i když to není ta největší kvalita, ale vždy přichází s něčím novým a krásným, navíc cenově dostupným. Tato limitka mě obzvlášť uchvátila a po vyzkoušení jsem s ní spokojená. Většina produktů je opravdu výborná a všechny určitě využiji (teda až na šedý láček - ještě se uvidí, zda ho pošlu dál, daruji ségře, nebo zda zvládnu vypotřebovat dva šedé laky), takže si nestěžuji a už tolik neoplakávám utracené peníze :D.

Co vy? Už jste zaznamenali v drogeriích tuto limitku? A pořídili jste si z ní něco? Určitě mi to napište, už jsem pár článků s touto limitkou viděla a zatím byli všichni spokojení :).

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Tak ty laky se mi teda vážně líbí :), jenže jsem se dívala na svou zásobu laků a už si nemůžu žádný koupit :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybys viděla moji, taky bys usoudila, že nemůžu :D ale co, dokud to ještě je kam dávat :D

      Vymazat
  2. Tahle limitka se mi dost líbí, doufám, že na ní u nás narazím :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle limitka mi přijde fakt pěkná, vybrala bych si :) A btw máš krásně upravené nehty <3

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! :) Hlavně teda rtěnky, nude laků mám habaděj :D. Ale opravdu si myslím, že je to velmi povedená limitka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jich zas tak moc neměla, spíš naopak spoustu pestrých, nebo pastelových, tak jsem doplnila zásoby :D

      Vymazat
  5. o jedné z rtěnek přemýšlím, ale pořád váhám.. :D

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tu rtěnku zrovna mám, tak snad bude kvalitní když je od Essence a vydrží.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spokojená, i když dlouhodržící teda není, ale jak říkám, není pro mě problém si ji dát znovu, navíc je na rtech moc příjemná :)

      Vymazat
  7. tieto nude tony ma fakt fascinujú (v dobrom)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď taky, ale až přijde jaro, to budu zase pastelová :D

      Vymazat
  8. Wow, takové nákupy. :D No chápu, vypadá to všechno moc pěkně. Nějakou tu nude rtěnku bych chtěla zkusit, tak se mrknu. :) A ty laky taky vypadají moc pěkně, je teda škoda té růžové. Jinak všechny ty kombinace se mi moc líbí. Šedá s tou oranžovou vypadají taky parádně. No nemůžu se vynadívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně podívej, já se v drogérce nemohla rozhodnout :D
      No jo, ještě ji dám někdy druhou šanci, snad to bude lepší :-/
      Děkuji :) o tom oranžovém se taky někdy zmíním, ten totiž patří do druhé části mého šíleného lakového nákupu :D

      Vymazat
  9. Mě snad z tebe přepadne lakovací nálada!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho! Máš mou plnou podporu :D

      Vymazat
    2. Nee, mi se to pak nebude chtít odlakovávat a bude to ošklivé:D

      Vymazat
    3. :D Ale nebuď líná a pojď do toho :P odlakovávání ti zabere chviličku :)

      Vymazat
  10. Ja by som z tých ružov chcela ten porcelan doll. A hladám takýto odtien takže asi si ho aj kúpim.
    A z lakov palec hore, pretože takéto odtiene mám rada. Sú také prirodzeené ale krásne. A uplne najviac sa mi páči ten najsvetlejší 02 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten je krásný, já jsem si ho moc oblíbila, tak snad sedne i tobě :)
      No přesně, taky se mi nejvíc líbí ten nejsvětlejší, ale ráda na něj dávám i ten třpytivý top coat.

      Vymazat
  11. - já nevím, ale essence se mi nikdy moc neosvědčila v dobrém :/
    - některé odstíny jsou hezké, ale co jsem se dívala na beauty youtuberky, prý to za moc nestojí, hlavně teda s výdrží. na druhou stranu, co bychom chtěly za pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já jsem taková, že si chci max po třech dnech dát zase jiný lak, takže u mě je jedno, jak dlouho vydrží, já chci stejně znovu lakovat :D a v jiných ohledech jsou ty laky moc dobré :), ale zase chápu, že někteří potřebují lak, který vydrží minimálně týden, mně ty 3 dny stačí.

      Vymazat
  12. Wooow, musím běžet pro ten růžový lak, ta barva je božská. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva ano, ta je, snad ti nebude dělat problémy ta hustota, podruhé jsem to ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  13. Já jsme v poslední době co se týče kosmetiky hozoný barbar, ale vůbec jsem tyhle limitky nezaznamenala. Budu to muset jít napravit, protože rtěnky vypadají víc než dobře:)

    A z laků mě nejvíc zaujal právě ten růžový, škoda ho. Já na lakování nemám moc nervy:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty laky jsou dokonalé! Jak rychle schnou? Já teď (jak mám minimum času) zjišťuju, že skoro všechny levné laky, co mám, schnou strašlivě dlouho a jsou několik hodin pořád tak měkké, že se okamžitě poškodí. >.<

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky