Rezistence/Insurgent Film

(Všem moc děkuji za komentáře k výběru článků, jsem ráda, že jste zareagovali tak rychle :), vzala jsem v potaz i přání kamarádky a tak začnu nejdřív svými dojmy z filmu a hned příští článek bude nákupní)

Proč se mi ty filmové druhé díly zdají vždy nejlepší? Přitom druhý díl knižní předlohy byl pro mě tím nudnějším. Knižní rezistence pro mě byla jen jakousi vycpávkou mezi Divergencí a Aliancí, protože jsem se v ní nic nového nedozvěděla, filmová Rezistence však byla úžasnou podívanou, ke které bych se s chutí vracela znova, a taky že vrátím :).
Rezistence je samozřejmě pokračováním divergence, článek o ní jsem psala zde. Pokud vůbec nevíte o co se jedná, určitě nejdřív mrkněte na předchozí článek, nebo na jiné zdroje, protože tento žánr určitě není pro každého, já však takové povstalecké dystopie zbožňuji :).



Už od začátku se ve filmu něco děje, i když je vše trochu jinak než v knize, a to mi udělalo v hlavě řádný zmatek, pokud jste však nečetli knižní předlohu, pak máte po problému. Nevadilo mi to až tak moc, jsem docela přizpůsobivá, a tak jsem vnímala nový příběh a snažila se nesrovnávat, ale například na konci jsem pořád čekala, kdy to přijde, a filmoví tvůrci tomu nechali optimistický happy-end o tom, jak se blýská na lepší časy, místo aby vybalili konec z knižní předlohy. Když se však odprostím od toho zmatku z dvou odlišných příběhů, mám z filmu vážně radost. Film byl opět svižný, akční, vizuálně naprosto úžasný a to nejen díky práci ve studiu, ale také díky Shailene Woodley, která zřejmě nelenošila a na druhý díl pořádně trénovala vzhledem k tomu, jaké fyzické výkony podávala v simulacích.
Líbí se mi rebelie filmové Tris, Čtyřka byl opět stejně skvělý a stále patří mezi mé miláčky, a zamilovala jsem si Petera, který si nás dokáže získat i přes to, že je negativní postavou - na ukázku jeho "Go with happiness" :D
Pro ty, kteří film viděli: Peterovými výroky jsme se bavili snad všichni, mě dostalo "Čtyřko, předvedeš mi hlavičku?", Moje mamka se ségrou pro změnu po příchodu z kina přišly s "Jednou škrob, pořád škrob"

Filmové hudby tentokrát není tolik, k Divergenci totiž vokály nazpívala Ellie Goulding a samozřejmě se pak ve filmu objevovaly i její písničky, tentokrát film neměl žádnou osobnost, která by nazpívala většinu songů. I přes to byla hudba ve filmu úžasná - instrumentální část filmu má na svědomí Joseph Trapanese, co se týče hudby na Soundtracku, mými oblíbenci jsou rozhodně Imagine dragons se songem Warriors z jejich nového alba, které je mimochodem opět úchvatné. Po zhlédnutí filmu jsem pak ihned vyhledávala písničku z konce filmu: M83 - Holes in the sky, kterou si musíte poslechnout všichni povinně! :D

Imagine dragons - Warriors

M83 - Holes in the sky ♥

Pro ty, kteří by na Rezistenci do kina rádi zašli, je určitě nutné vidět první díl - Divergenci, který jsem si zamilovala a přečetla jsem hned celou trilogii.

Moc se mi líbí video propojené s úryvky z natáčení, Shaileene Woodley musí být pořádně vytrénovaná a ve filmu je to i vidět :) 


Jsem ráda, že po zklamání s třetím dílem Hunger games přišlo tak příjemné překvapení s druhým dílem Divergence, dost se však děsím toho, že mi poslední díl opět zkazí fakt, že bude Aliance rozdělaná na dvě části. Proč? PROČ mi ničí mé oblíbené trilogie tím, že poslední díly dělí na dvě průměrné, trapně vlekoucí se části s pár dobrými momenty... Začínám se bát, že se budu z filmů moci radovat vždy jen do druhého dílu.

Jak se rezistence líbila vám? Četli jste i knižní předlohu? A jeké filmové scény jsou vaše nejoblíbenější? Mně osobně se nejvíc líbily scény v mírumilovnosti, následný útěk a Tobiasův skok před vlakem ♥ 
Doufám taky, že jsem na film navnadila ty, kteří jej ještě neviděli, určitě stojí za to film podpořit a zajít si na něj do kina :)

Mějte se krásně, 
Vaše Caroline*





Komentáře

  1. jsem úplně mimo :-) asi až nebudu mít co číst a nebudu se mít na co dívat tak si to někde seženu.
    Imagine dragons mám moc ráda, herečka mi byla povědomá a jsem ráda, že jsem se trefila - Hazel z Hvězdy nám nepřály ;)
    A povinně jsem si pustila písničku od M83 a už ji mám na youtube v oblíbených ;)

    a opět mi nejde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se k tomu někdy dostaneš, protože je to parádní :)
      Jsem ráda, že se ti hudba líbí :)

      Vymazat
  2. Jsem na o zvědavá. Z knížek se mi nejvíc líbil první dil a další mě už tolik nezaujali, ale jak si popsala film, tak bych se na to šla mrknout hned:) Akorát přítele hrozně irituje ta herečka, takže si budu muset počkat až to bude ke stáhnutí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi z knížek líbil nejvíc první díl, takže druhý film byl pro mě moc pěkným překvapením, ale těšila jsem se na něj už když jsem viděla trailery :). Tak to mě docela mrzí, protože určitě stojí za to jít na Rezistenci do kina.

      Vymazat
  3. Nemůžu tomu uvěřit, ale pořád jsem se k tomu nedostala! :D ěkdy už musím, snad třeba se najde čas o jarňácích! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě musíš! :D Je to skvělé, jsem pak zvědavá na tvé zážitky z filmu! :)

      Vymazat
  4. Knížky jsem nečetla, ale Divergence jsem viděla a i když na tyhle filmy moc nejsem, absolutně mě to nadchlo.. proto se těším na Rezistence :)
    Ani jsem nevěděla, že Warriors je píseň k filmu, mám ji už nějakou dobu stáhlou :)
    A Čtyřku miluji <3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, písnička byla v jednom z trailerů a je na soundtracku, perfektně mi k tomu sedí :). Já už se nemůžu dočkat, až bude Rezistence ke stažení, abych se na to mohla podívat znova :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky