Nude láčky od Essence

Dnes vás po delší době zdravím u kosmetického článku, který snad potěší všechny kosmetické nadšence. Už víte, jaký jsem lakový maniak. Co se týče lakování, nebojím se výrazných barev, pískových laků, ale někdy mám prostě náladu na něco přirozenějšího a nenápadného. Už od podzimu mám takové období krémových, hnědých a šedých odstínů laků, a protože jich v mé sbírce nebylo mnoho, musela jsem doplnit zásoby.


Někteří laky Essence Colour and go zavrhují, někteří oblibují - můj vztah k nim je zcela kladný (pěkná kvalita za nízkou cenu a bohatý výběr odstínů). Je fakt, že obal nepatří mezi největší špičky, ale někde jsem se dokonce dočetla, že hodlají design lahviček měnit, takže jsem moc zvědavá. Velkou výhodou je snadná aplikace, laky mají širší a plochý štěteček, se kterým se mi dobře pracuje. Další plus je za krytí, pro dokonalý efekt bohatě stačí dvě vrstvy, což samozřejmě není taková hitparáda jako jedna, ale popravdě, nevybavím si lak, který by dokonale kryl už v jedné vrstvě, i když to mnoho z nich slibuje, a znám spíš daleko horší, u kterých někdy ani tři nestačí, a to je už na mrtvici. Velkým mínusem je pro mnohé určitě výdrž. Mně laky drží tři dny bez poškození, jenže od laků delší výdrž ani nevyžaduji, ráda je střídám, chápu však, že některé to nebaví a potřebují lak, který jim na nehtech vydrží celý týden. Za 45 Kč je to pro mě však skvělý lak, takže jsem si tyto tři krasavce nemohla odpustit. :)



167 Candy love
Tento odstín naprosto zbožňuji a dlouho jsem ho sháněla, má však jednu příšernou vadu. Obsahuje totiž drobné třpytky, které na první pohled nejsou viditelné, takže na nehtech vypadá stejně božsky, ale odlakovávání je příšerné. Musím u něj používat alobalovou metodu stejně jako u laků pískových.
Odstín je to však krásný, ve dvou vrstvách dokonalý a skvěle kombinovatelný.



188 Dare to kiss
Saténové láčky od Essence jsem v drogerii viděla poprvé, takže oproti předchozímu odstínu je tohle ještě novinka. Je tam ve dvou odstínech, vybrala jsem si ten do růžova, ale i tak pro mě bylo dost těžké tam ten druhý jen tak nechat... Byla jsem mile překvapená efektem, lak je totiž dokonale saténově leský, ale zároveň matný. Popsat to lze jen těžko, podívejte se raději sami. :)
S odlakováním problém nemám a žádné zápory na něm nevidím, dokonce schne rychle a vypadá vážně luxusně.



162 Dare it nude
Posledním přírůstkem je tento šedivý odstín, jehož barva mi při koupi připomínala spíš latte, takže pro mě byl na začátku docela zklamáním. Skvěle se však doplňuje s odstínem candy love, takže moc ráda tyto dva laky kombinuji (např. prsteníček jedním odstínem a zbytek druhým).
Lak je hezky gelově lesklý a odlakování je bezproblémové.




Co vy, máte rády laky od Essence? Zaujal vás některý z těchto odstínů? A jaké odstíny poslední dobou používáte nejraději? 

Mějte se krásně, a málem bych zapomněla, KRÁSNÉHO VALENTÝNA VÁM PŘEJI, ZLATÍČKA ♥

Vaše Caroline*


Komentáře

  1. Jsou krásné, nejvíc se mi líbí prostřední <3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké barvičky, taky sem tam sáhnu po nude laku :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají pěkně:) Já se momentálně vůbec nelakuji..:D

    OdpovědětVymazat
  4. V poslednej dobe som si tieto farby na nechtoch úplne zamilovala. <3 Sú riadne super a myslím si, že s takýmito nechtami sa nedá nič pokaziť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, taky mě fascinuje ten matný, ale přitom se mi nejvíce líbí ty dva lesklé. :)
    Jinak oproti tomuhle opravdu lakuju nehty špatně. Takhle hezky se mi to povede málokdy, a to ještě musí dobře zapracovat korekční tyčinka. :D Možná bych na tom měla zapracovat, ale co pracuju, lakuju si nehty málokdy z obavy že nebudu stíhat odlakovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale když u tebe vidím, že existují takoví rejpalové, měla bych si dát pozor na to, co zveřejňuji :D, na některých fotkách mám kůži kolem nehtů dost nehezkou. Já si lakuji nehty dost často, takže jsem měla šanci se v tom trochu zlepšit, ale stejně si budu stát za tím, že si nehty lakuješ pěkně a není na tom nic, za co by ses měla stydět..

      Vymazat
  6. krásne farby...hlavne ten druhý sa mi páči :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Od Essence jsem laky ještě nezkoušela, ale tyhle nude jsou všechny krásný, nevím, který se mi líbí nejvíc :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Neee, smazal se mi komentář :'D
    Jsou to moc pěkne neutrální barvicky, já se taky nějak od podzimu zaměřila na určitý typ barev, ale paradoxně právě na ty výraznější, i když by se ted na zimu možná lip hodily právě takovéto. :) laky od esence zatím nějak nepoužíváme, ale nejspíš začnu (a podlehnu), taky se mi líbí ten výběr. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě začni, já dneska podlehla nové limitce a vykoupila snad celý regál.. nadšenější jsem už dlouho nebyla! :)

      Vymazat
  9. Ty jsou nádherné, nejvíc se mi líbí ten saténový, to jsem ještě neviděla, fakt krása, jak je to lesklé i matné zároveň.

    OdpovědětVymazat
  10. Laky od Essence sú super^^. Mám ich rada, až na jeden bledoružový, ktorý je skoro priesvitný a takmer ho nie je vidno. Inak sú to perfektné laky, ktoré sú cenovo dostupné. Tá výdrž nie je najlepšia, no ja by som aj tak nemohla mať jeden lak dlho na nechtoch :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, ta výdrž mi nevadí, protože stejně laky ráda střídám :D

      Vymazat
  11. Já měla ten 188 a byl to snad jediný lak, který se mi podařilo téměř celý spotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já ho mám ještě dost, ale určitě také vypotřebuji :)

      Vymazat
  12. Ten odstín Dare to kiss se mi hrozně líbí, je takový zvláštni :)
    Já mam zrovna jeden nude láček na nehtech, taky jsem jim docela teď přišla na chut :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky