Famous High five eye shadow - Smouldering

Dnes bych vám ráda předvedla tuto krásnou paletku od Famous, která sice není žádnou novinkou, ale pro mě byla, a navíc to byl moc krásný opožděný dáreček k Vánocům od kamarádky. 
Odhadla mě moc dobře, sama bych si jiné odstíny nevybrala, a tak mi udělala paletkou velikou radost a poslední dobou snad nic jiného nepoužívám.

První plusový bod ode mě paletka získává za design. Je v plastovém, ale pevném a kvalitním balení a její povrch je matný, až na leopardí vzor, který je lesklý a třpytivý. I umístění a kombinace samotných stínů vypadá nádherně, a tak si dokážete představit, jak dlouho jsem na paletku jen koukala. :D

Paletka obsahuje pět třpytivých stínů, takže do záhybu oka často používám matný stín z jiné paletky, ale někdy si vystačím jen s těmito pěti, když se chci líčit trochu jinak.


Kombinace odstínů je dokonalá. Paletka obsahuje nejsvětlejší jemně růžový odstín, o něco tmavší téměř lososový odstín, následuje moc pěkná starorůžová a další na řadě je krásná vínová, kterou jsem jako jedinou neměla příležitost moc odzkoušet. Posledním nejtmavším odstínem je studený hnědý odstín, který také moc ráda používám.


Stíny téměř vůbec nepráší a pigmentace je velmi dobrá, jak můžete sami vidět na fotce. Možná první stín není úplně nejviditelnější, ale je také nejsvětlejší, takže od něj zázraky nečekám a celkově se mi se stíny moc dobře pracuje.



S focením stínů na oku mám vždy problém, tak mi to zatím odpusťte. Na této fotce jsem použila jemnější a přirozené barvičky.

 Zde jsem si hrála s tmavým nerozblenděným odstínem, Trošku jsem si tím pozměnila tvar oka na více kočičí :D.


 I výdrž stínů je solidní. Nejdřív jsem neměla moc šanci to vyzkoušet, protože jsem odcházela z domu brzo ráno do školy a pozdě večer se vracela z práce, takže stíny už se mi samozřejmě za tu dobu slily. Neočekávejte tedy, že vydrží celý den. Vydrží ale bez problémů 6-7 hodin, později samozřejmě nezmizí, ale už se začínají slévat - a to nemám žádnou bázi, vážení :D.

Už dlouho jsem nebyla až tak spokojená a tato paletka je mým velikým oblíbencem. Vlastníte některou paletku z této řady? Nebo nějakou jinou od Famous? A jak jste s ní spokojení?

Snad Vás tato paletka zaujala stejně jako mě. Moc Majdě děkuji za tak krásný dárek ♥

To je pro dnešek vše, takže se mějte krásně!
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Paleta vyzerá super! :) mám rada takéto zemite farby, na očiach vyzerajú super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka vypadá skvěle!:) Nic zatím od značky Famous zatím bohužel nemám :/

    OdpovědětVymazat
  3. super barvičky,přesně dle mého gusta ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Obal má fakt krásnej a stíny jsou taky skvěle pigmentovaný :) A ty máš hrozně super barvu vlasů
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Na tvojich očiach to vyzerá super, ale keby som si dala ja takéto odtiene a farby tak by mi to vôbec na očiach nevyniklo. Pretože mám tmavé oči a mam aj tmavšiu pleť. Ale to že sa nerozprašujú je velké plus:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těchto paletek je tuším 6 druhů v různých kombinacích odstínů. Mi právě sednou tyto barvičky, ale určitě by ti nějaká jiná varianta taky sedla :)

      Vymazat
  6. Krásne tiene a veľmi ti pristanú :)

    Pls check my new giveaway:
    http://byfoxygreen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. V poslední době všichni zveřejňují články se stíny v takových barvách, že i když si nemaluji oči mám chuť si je všechny koupit:)) Osobně mě nejvíc zaujal vínový stín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě na první pohled zaujal nejvíc, ale na denní nošení se mi víc hodí ty ostatní :)

      Vymazat
  8. Jé, ty jsou boží! :) Ty barvy jsou pro tebe jako dělané, hezky oči zvýrazní, ale "nekřičí". :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky