Výhra v giveaway a líčení se stínem Essence

Přeji vám krásné nedělní odpoledne. Dnes bych se s vámi chtěla podělit o jednu radost. Ano, zase vás budu štvát, ale povedlo se mi vyhrát krásnou giveaway na blogu Something sometimes a nemohla jsem vám dárečky neukázat.

Výhrou byl tento balíček, ve kterém se nacházel primer a bb cream od Rimmelu, lesk na rty a stíny od Essence, řasenka od Dermacolu a lak na nehty z Oriflame.


Největší radost jsem měla z primeru, protože (Caroline, styď se!), jsem žádný neměla :D. Je moc příjemný a vážně mou pleť zmatní, což je v mé T zóně docela výkon. 
Samozřejmě lak na nehty mě potěší vždy, tento bude podle mě hezky kombinovatelný s jinými barvami, a už mě napadl i nějaký pěkný jarní nail art, jenže do dalšího jara máme dost daleko :D. 
BB cream na začátku vypadal, že je na mě moc tmavý, ale nakonec byl na pleti úplně v pořádku. Samozřejmě není moc krycí, takže nezastoupí můj stálý Make-up, ale čas od času se určitě hodí :). Lesk na rty mi okamžitě zabavila mamča, což mi nevadí, protože lesky vůbec nepoužívám, a ona z něj měla ohromnou radost. 
Co mi už trošku vadí je, že jsem přišla o řasenku, zatím se o ni dělím, ale vypadá to, že mi ji mamča zabaví úplně, protože je s ní moc spokojená. :D
Po prvním použití řasenky jsem byla nadšená, dodávám i fotku. Řasenka mi řasy krásně oddělila, prodloužila a z čeho jsem byla nejvíc v šoku - krásně mi je natočila a zafixovala. 


ALE - při druhém, třetím, čtvrtém použití se mi nepodařilo docílit stejného výsledku, což uvidíte i v následujícím líčení. Nevím jak je to možné, ale samozřejmě to neznamená, že je řasenka špatná, jen je asi práce s tak obřím a hustým kartáčkem a mými malinkatými řasami dost ošemetná. 

Už jste si nejspíš všimli, že jsem se zmínila o nějakém líčení - ohoho. Já blázen! :D Když už jsem vyhrála ten fialový monostín, samozřejmě jsem ho musela vyzkoušet. I když se ke mně takovéto odstíny vůbec nehodí, i když používám vždy zemité barvy, nebo odstíny do růžova, meruňkové a podobné barvičky, ale co, za zkoušku nic nedám.

Vážně jsem se pokoušela o hezký výsledek, a i když mi fialová k mé světlé pleti, modro-šedým očím a zrzavým vlasům tak úplně nesedí, tak nemůžu říct, že by to bylo tak příšerné.


Nemohla jsem si odpustit trošku té teplé barvy v podobě měděné tužky na spodní víčko.


Teď mě navíc rozesmál název fialového odstínu, je to 01 - BABY, BABY, OOH! :D:D:D Zbožňuju ulétlé názvy :D. Světlo mi ale nepřálo, barva je ve skutečnosti mnohem víc purpurová, na fotkách vypadá spíš modře :-/.


Myslím, že jako večerní líčení by to nebylo vůbec špatné a jiným typům by tato kombinace mohla moc slušet. S trochou teplé a zářivě měděné se mi fialová moc líbí, a nebála bych se takto kombinovat ani jiné teplé a studené odstíny. Samozřejmě o tom, že linka není jak má být a řasy se (samozřejmě samy od sebe bez jakéhokoli zavinění lidské ruky :D:D:D) slepily, si nemusíme vykládat, ale tomu se říká zákon schválnosti :D.

Zajímalo by mě, zda jste stejně konzervativní jako já, a držíte se svých ověřených odstínů, nebo rádi experimentujete?
Doma si teda ráda zaexperimentuji i já, důkazem jsou tyto fotky, ale když se někam chystám, vždy vsadím na své prověřené přirozené odstíny, nebo jednoduchou černou linku :).

Moc děkuji Adriance z blogu Something sometimes, píše skvělé články nejen o kosmetice a pořádá spoustu zajímavých soutěží, jsem moc ráda, že se mi tentokrát poštěstilo :). 
Jak jsem viděla na různých blozích, nejsem jediná, které štěstí přeje, a vidím všude spoustu krásných výher, tak ať se vám daří i nadále, takové dárečky vždy potěší :).

Mějte se krásně a užívejte si klidné nedělní odpoledne,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Gratuluji k výhře! Ta řasenka ale vypadá, že funguje opravdu dobře. Já sama mám dost krátké a nehusté řasy:). A z primeru bych byla taky nadšená, makeup sice nepoužívám ale prý skvěle vyhladí pleť:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ta řasenka není špatná, ale už to fakt nejde tak hezky jako poprvé. Ano, z toho primeru mám vážně radost :).

      Vymazat
  2. Gratulujem k výhre:) Ten primer a bb krem mám tiež, nedávno som si ich kúpila, aká náhoda:)
    Tá špirála vyzerá dobre, asi ju raz vyskúšam! :)
    A to fialové líčenie ti podlamna celkom ide,vieš sa krásne nalíčiť:)
    Ja nepoužívam moc tiene, skôr len linku špirálu a ceruzku. Ale ked už tak len to dymové líčenie, iné mi asi ani nejde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc, Vivi :). No já taky většinou jen linku a řasenku, ale občas mám náladu si trošku pohrát i se stíny :).

      Vymazat
  3. Gratuluju k výhře, vyhrála jsi úplně parádní balíček :). Tééda, ty řasy to čumím :D Nalíčená jsi krásně
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji, nádherné ceny! Ty řasy máš krásné, taky se mi stává, že napoprvé jsou nejhezčí :D. Líčení ti náhodou sluší, moc hezky si to zkombinovala :). Já to mám podobně jak ty - držím se klasiky ale doma si ráda zaexperimentuji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No že jo? Vždycky při prvním zkoušení řasenky úplně wow a potom už to tak hezky nejde :D teda u některých řasenek.

      Vymazat
  5. Já občas, výjimečně, když se rozhodnu víc namalovat, tak i zaexperimentuji, ale pak bývám tak nespokojená s výsledkem (možná i proto, že jsem dost v některých věcech konzervativní:D), že se zase hodně dlouho neodhodlám namalovat:D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné řasy a krásné líčení! :) A jak vidím, další super Dermacol řasenka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je fajn až na ten obří kartáček, to prostě není nic pro mě :D

      Vymazat
  7. Gratulujem k výhre! :) Veľmi pekné ceny. Máš riadne riasy :O

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle líčení Ti moc sluší :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Super, že si vyhrala, čo sa mne ešte nepodarilo. Ale idem sa prihlásiť do nejakej krížovkárskej súťaže, tak hádam vyhrám prvý cenu - 70 eur :) Vysoké ciele, viem. :D
    Tá maskara vyzerá na tvojich riasoch tak úžasne, máš ich krásne dlhé. Zaujímavé, že pri druhom a treťom použití sa ti už nezdala tak dobrá. U mňa to funguje skôr naopak :)

    A ešte raz gratulujem k výhre ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, třeba budeš mít fakt štěstí :). No u jiných řasenek jsem to měla taky vždycky naopak, u téhle to vůbec nechápu :D
      A moc děkuji :)

      Vymazat
  10. Gratuluji k výhře! Hrozně krásně ses nalíčila :) A ta řasenka měla neskutečný efekt!! :) škoda, že jen napoprvé! Snad se to zase povede! :)
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No snad, ted jsem ji zase dlouho nepoužila.

      Vymazat
  11. Máš vážně krásný oči! :) A takový řasy! Těch se já asi nedočkám,i kdybych použila sto řasenek najednou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) no u mě se střídají špatné dny s lepšími, někdy se mi podaří z těch mých drobných řas vykouzlit vějíře, a jindy to nejde ani za nic :D

      Vymazat
  12. Jů, krásná výhra! :) Ta řasenka fakt vypadá skvěle, třeba se to už příště podaří stejně! :D Náhodou, ta fialová ti moc sluší a i s tou tužkou na spodním víčku. :) Jak říkáš, třeba na večer nebo tak, vypadá to fantasticky! :)
    Já experimentuji, když mám možnost - chuť i čas. :D Ale jinak se držím spíš klasiky. :)

    OdpovědětVymazat
  13. I love the mascara! i hope i can find it somewhere soon to try it!

    http://vievelle.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky