Když chce chlap nakupovat...

Já vím, zní to jako úplné sci-fi, ale vážně, ten můj miláč objevil jedno nákupní centrum v Polsku, o kterém mi pěl ódy jak je obrovské, a že tam určitě konečně nakoupíme pěkné a kvalitní boty a oblečení za normální ceny. Jasně, v Ostravě máme těch obchoďáků přece víc než dost, ale už si tady vážně nedokážu nic vybrat.
S prominutím i šmejdské hadry, u kterých je vám už na první pohled jasné, že vydrží sotva pár měsíců, prodávají za neskutečné ceny, no o botách ani nemluvím, mám neustále nedostatek bot, protože se mi všechny, ať jsou jakkoli drahé, po půl roce rozpadnou. Jasně, nekupuji nic luxusního, na to fakt nemám, ale nemám ani na to, abych si co půl roku kompletně obnovovala botník, takže je pak vážně smutné snažit se sladit to co mám a v horším případě nějakou dobu chodit v rozpadlých botách. Samozřejmě si vždy sháním nové, ale co se týče bot, je to pro mě extrémně těžké - JÁ NESNÁŠÍM NAKUPOVÁNÍ BOT!!! Buď jsou špatně číslované, mám 39, ale kolikrát velikost boty vůbec neodpovídá svému číslu, platí to pro ty běžné prodejny jako je CCC, Deichmann, ještě v Humanic myslím měli číslování vždy správné, ale třicet devítky jsem samozřejmě nenašla, protože jsou vyprodané hned jako první, a vypadá to, že do Ostravy moc zboží nikdy nedovezou :D. Takže si boty, které by mi sedly sháním extrémně dlouhou dobu (co máš dneska s tím slovem "extrémně", Caroline?), světe div se, opět jsem si v Polsku žádné nekoupila, ale neztrácím naději :D.

S oblečením je to tady dost podobné, jako by sem vozili jen nějaké zbytky, které jinde nechcou, a když už najdu nějaký pěkný kousek, tak je cena tak přemrštěná, že se musím zasmát :D. Ne, fakt za tričko nedám 600 Kč, to se nezlobte (a to se tady nebavím o žádném luxusním a kvalitním tričku :)).
No, můj miláč má úplně stejný problém (i když on je zrovna ten typ, který si předražené tričko koupí :D), a proto se s takovým nadšením rozjel do Polska - se mnou a s jeho praštěnou navigací :D.

Ta cesta měla totiž být úplně jednoduchá, stačilo dojet do Českého Těšína a odtamtud najet na dálnici, která nás dovede až na ono místo, ale jen miláč dokáže klidně 5x špatně odbočit, a to nejen cestou tam, ale i zpátky :D a ještě se v autě vztekat, jak je navigace na hovno, cesty na hovno a řidiči na hovno :D NO PROSTĚ CHLAP, ON ZA NIC NEMŮŽE :D:D.

Naštěstí jsme se nějak dostali tam i zpátky a ještě si pěkně nakoupili, no a o čem jiném by tento příspěvek byl, než o těch úlovcích :D.

TAMTADADÁÁÁÁ!

Ano, já vím, zase ta černá, ale na mou obranu, když jsem hledala svou novou koženou bundičku, dívala jsem se hlavně po těch krásných hnědých a měla jsem jich několik vybraných, jen se rozhodnout, kterou nakonec koupit, a pak jsem narazila na tuto.


To focení oblečení mi vážně nejde, já vím :D a už si vážně nutně potřebuji nabarvit vlasy! Každopádně bundička vypadala luxusně, na dotek tak příjemná, že jsem tam jen stála a zkoumala ji... Cena samozřejmě příšerná, takže jsem si ji nehodlala ani vyzkoušet, no miláč byl jiného názoru a ke zkoušení mě málem nutil, protože se mu zamlouvala stejně jako mně. Pak mi vyrazil dech svým dotazem, jestli když mi na ni přispěje, tak si ji vyzkouším - AŽ TAK SE MU LÍBILA :D. Takže drahá, ale krásná bundička už je u mě doma a vůbec si nestěžuji :D. Oproti ostatním, ve kterých jsem ani nemohla pohnout rukama, je tahle úžasně pohodlná a úplně zbožňuji ten detail připomínající hadí kůži (ne že bych měla nějak ráda hady, ale tady mi to ani jako had nepřipadalo, možná proto, že je kůže matná...).

No opravdu doufám a věřím, že mi dlouho vydrží a nerozpadne se po půl roce nošení... 
Bundičku jsem koupila v Reserved :). Cena: Nekřesťanská :D

Mým prvním kouskem však bylo šedé ultrapříjemné a pohodlné tričko s dlouhým rukávem a černým koženým detailem kapsičky a zipem na jednom rameni. Objevila jsem ho v Bershka, kterou jsem vůbec neznala, a kde bych nejraději vykoupila půlku obchodu :D. Ceny byly úplně v pohodě, a tak jsem se tam nakonec vrátila i pro jednoduchý černý zapínací svetřík, který je pro mě naprostou nutností, a ten starý co mám je už ostuda nosit :D. Na sobě vecičky bohužel vyfocené nemám, jsem ráda, že vůbec píšu tento článek - po víc jak týdnu! :D

Největší radost mi však udělalo to, že jsem narazila na prodejnu Ziaja♥.
Už jsem o této kosmetice slyšela tolik chvály, sama jsem mohla vyzkoušet jednu micelárku, a ceny jsou prostě boží, protože (jak jsem se dočetla) tato značka dost ušetří na obalech a propagaci, a tak může prodávat kvalitní kosmetiku za nízké ceny. Když jsem viděla to množství všech barevných krabiček, bylo mi jasné, že bych vybírala hodiny, a tak jsem jen zaskočila pro oční krém, nechala jsem si ho doporučit od moc milé paní prodavačky, která mi odpovídala na všechny dotazy, a k nákupu mi dala i vzorečky krému z nové řady z listů zelené olivy - A VY VÍTE, JAK MILUJI VZORKY!


Kdybych věděla, jak je to úžasné, tak bych měla připravený celý seznam věcí, které si pořídím!

Oční krém je skvělý, stál mě v přepočtu nějakých 80 Kč. Kolem očí mám pokožku velmi suchou a poslední dobou i hodně citlivou a rychlostí světla se mi tvoří malé vrásky, grrr. Takže jsem chtěla něco hodně hydratačního na citlivou pokožku.

Krém funguje na bázi fosfolipidů, která dělá kdoví co a napodobuje strukturu pokožky - hlavně je bez vůně, silikonů, barviv a podobných "svinstev", což bylo v případě očního okolí nutností a má oční víčka se konečně mají jako v bavlnce :D. Vážně netuším jak přesně to funguje a nejsem žádný odborník na složení krémů, ale svůj účel splňuje, krásně hydratuje, nedráždí a zklidní oční okolí, a tak si ho nemůžu vynachválit a všem ho s radostí doporučím.


Ještě víc mě ale nadchnul právě krém z nové řady - listy zelené olivy, který si prostě budu muset pořídit, až mi dojdou vzorečky :D. Krém není mastný, je lehce a velice příjemně voňavý, chvíli mi to připomínalo Niveu, ale je o něco svěžejší. Na to že není mastný je moc příjemný, pokožku úplně rozmazluje. Je určen pro všechny typy pleti, což je podezřelé, já vím, ale na mou smíšenou pleť je perfektní, nelesknu se po něm jak blázen, rychle se vstřebává a přitom krásně vyživuje a hydratuje, jsem zvědavá, jak dlouho o něm budu pět ódy, ale zatím to vypadá, že velice dlouho. Navíc je cena krému úplně směšná, podle toho, co jsem vyčetla na netu


Ehm, k těm cenám. Ziaja vyjde docela levně i tady v Česku, ale přece jen je dražší, když se tady dováží, a tak i z toho důvodu jsem se k Ziaji dostala až teď. No logicky, jsem přeci rodilá polka a v Polsku se vyskytuji dost často, tak proč zbytečně připlácet za kosmetiku z mé rodné země? :D Bylo by to trochu na hlavu. Při příští návštěvě to vidím na pořádný nákup!

Z mých nákupů je to tedy všechno, miláč si samozřejmě nakoupil taky, na rozdíl ode mě sehnal parádní boty, které jsem mu vybrala :D, a tričko - nikdy jsem si nemyslela, že mě bude bavit vybírání pánského oblečení, ale už tomu tak nějakou dobu je a miláčovi všechno moc sluší.

Snad jste na mě nezanevřeli kvůli mé opětovné neaktivitě na blogu, nejen že začala škola a práce v dětském koutku, ale jsem poslední dobou úplně bez energie, nevím jak vás, ale mě to chmurné počasí vždy uspává, poslední roky každou zimu skoro prospím, kdyby nebyla ta škola, snad bych se vůbec neobtěžovala vylézat z domu, jsem jak lední medvěd (Lední? CO to melu! Prostě jako medvěd! :D). Jsem zvědavá, jak tuto zimu zase přetrpím, když už teď sluníčko skoro nevidím...

Tak snad jste o něco odolnější a stále plní energie :)
Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Já taky nesnáším nakupování bot :D mám velikost 37 a vždycky když se mi nějaké líbí tak je mají až od velikostí 39 -_- A všechny co jsou menší velikosti jsou buď ošklivé, nebo se mi k ničemu nehodí či nehorázně drahé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já věčně narážím na 37 a pak až 40 :D. A ty menší velikosti bot vypadají vždycky líp, i ty 39 někdy vypadají jako lopaty a přitom to není zas tak velké číslo :D. No a jinak přesně, ty co jsou v mém čísle, tak jsou bud drahé, nebo hnusné :D.

      Vymazat
  2. Ta cena té bundičky by mě vážně zajímala! :D Já mám z Reserved taky jednu, starorůžovou a taky s hadím vzorem :). Nemůžu si ji vynachválit, nosím ji téměř pořád a hodí se ke všemu, stála mě 1500 Kč :). Ziaja mě taky delší dobu láká a netušila jsem, že je to polská značka! :D Velmi si mě nalákala na ten krém ze vzorečku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mě zase ty vzorečky pořádně nalákaly na ten krém! :D Je vážně úžasný, na moji pleť jako dělaný. Ta bundička stála něco kolem 1300 Kč, přitom jsem měla v plánu kupovat tak za 700, nebo 800, a takové jsem tam taky našla, no ale nakonec vyhrála tato :D

      Vymazat
  3. Já se vždycky těším, že si půjdu vybrat boty, ale pak jsem třeba tak utahaná po těch obchodech, že už se mi nechce vyzouvat ani zkoušet, tak jdu zase hned pryč :D. Černá bundička je úžasná a Tobě krásně sedí :). Já nutně potřebuju, aby se tady ta Ziaji taky víc rozrostla do obchodů, abych mohla udělat velký nákup, protože jsem na tu značku nečetla ještě ani jednou negativní recenzi a ceny si myslím jsou víc než skvělé :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to taky, a to nemusí jít o nákup bot, ale kolikrát mě obchody tak utahají, že se mi už nechce a nepořídím nic :D.
      Děkujii :)
      Taky jsem na ziaju četla samou chválu a podle toho mála co jsem dosud vyzkoušela se k ní musím přidat, určitě toho ale chci vyzkoušet víc :).

      Vymazat
  4. To poznám, keď si už nedokážem vybrať niečo v obchode, do ktorého som predtým rada chodila. :/
    To šedé tričko je veľmi pekné, ale aj tá bundička! ♥

    http://31shadesofaubergine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow! :) Super úlovky! To je fakt, proč kupovat tady něco, co je předražené. Taky mi přijde, že sem vozí ten "zbytek", protože je to občas docela... nepoužitelné oblečení. :D Bundička vypadá fakt skvěle, je super, že je zároveň pohodlná. Bershku znám, ale moc tam nenakupuji. Přijde mi, jako bych byla obr na všechny ty malé velikosti. :D ó, skvělé, že jsi narazila na takovou kosmetiku. Takový nějaký oční krém by stál i 4 krát tolik. Pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jojo, budeme muset ještě někdy zajet, protože tady se fakt moc nakupovat nedá. Fakt? Těch velikostí jsem si ani nevšimla :D prostě jsem brala tu svoji.
      Jojo, Ziaja má super ceny a najdou se tam i levnější krémy :)

      Vymazat
  6. S kvalitou/cenou zboží v Ostravě souhlasím:D I když já mám dojem, že je to tak snad skoro všude... A proto hrozně nerada nakupuju:D Bundička vypadá moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude asi ne, když jsem byla v Praze nebo v Brně, tak jsem vždycky něco vybrala :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  7. Super nákupy, na Ziaju už se chystám hodně dlouho, mám zálusk na oční krém, ale pořád ne a ne se dokopat do takové menší drogerie u nás, kde ji prodávají :) Budu ráda, pokud se staneš mým pravidelným čtenářem :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to se dokopat, nebudeš litovat :)

      Vymazat
  8. A topánky si si zas nekúpila? :D Caroline, Caroline! :D
    Pekné kúsky a tá bunda je skvelá, takéto typy sa mi velmi páčia:) Hodí sa ku všetkému. A očné krémy nepotrebujem takže sa do tho ani nevyznám:)
    Reserved patrí medzi moje najoblubenejšie obchody, aj ked tam často majú predražene veci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsem hrozná! Už jsem to s botami úplně vzdala a slepila si ty svoje staré tenisky :D uvidíme, jak dlouho to vydrží.
      Děkuji :) Za tu bundu jsem moc ráda, nosím ji teď každý den.

      Vymazat
  9. Pekné veci si si nakúpila, inak ten môj sa zamiloval do sekáču, takže som úplne šťastná :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ten můj by se mnou do sekáče asi nevešel :D

      Vymazat
  10. Obchoďáky v ostravě jsou hrozně nudné :) mají tam furt to samé :D Už jsem se jich "přejedla" :D
    Proto vždycky uvítám nějaký výlet do jiného města:)
    Nejvíc se mi z tvých nákupů líbí ta bundička ♥

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, úplně souhlasím :-/.
      Děkuji :) mně taky.

      Vymazat
  11. Nakupování bot je pro mě horor! Nikdy mi nic pořádně nesedí :/ na podzim potřebuji nové boty a už jsem prošla snad všechny obuvi v Praze a vypadá to, že budu asi chodit bosa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, bosá sice nebudu, nějak to snad doklepu s polorozpadlýma teniskama :D

      Vymazat
  12. Ssuper ulovky, tu kosmetiku vůbec neznám! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Za dobrou bundu není líto peněz a nakupování bot mi také dělá problém, ta kvalita je hrozná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš bohužel pravdu, hlavně kvalita dámských bot je příšerná :-/

      Vymazat
  14. Teda, už ten nadpis mě úplně dostal.. :D Ten můj se mnou raději nakupovat nechodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oblečení se mnou ještě zvládá, ale co vyloženě nesnáší je, když se mnou musí jít do drogérky :D

      Vymazat
  15. Můžu si s tvým přítelem podat ruky, taky jsem schopna za cestu 5x špatně odbočit - i za cestu zpět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem neřidička, a jak to na těch cestách vidím, ani se do toho nijak neženu :D

      Vymazat
  16. No môj chlap vyslovene nakupovať nechce snáď nikdy, ale pokiaľ sú to veci na mňa, tak to ide - robí mi nosiča a sem tam sa mi votrie aj do kabínky xD Na seba ale veci nerád nakupuje, väčšinou ho musím presvedčiť, že je už naozaj čas kúpiť niečo nové :D
    Boty tiež neznášam nakupovať, podobne aj kabelky, alebo čokoľvek čo nutne potrebujem - lebo to zaručene zohnať neviem. Nohy mám asi nejaké divné medzičíslo, buď kupujem 37, 38, alebo výnimočne aj 39. A niekedy mi nesedí ani jedno číslo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi stává dost často, že mi žádné číslo nesedí. Ted jsem si koupila u vietnamců jedny z nouze, už mě to hledání šíleně štvalo...
      Jinak chlap na nákupech se vždycky nejvíc hodí jako nosič, nechtělo by se mi nakupovat s plnýma rukama :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky