Mí srpnoví oblíbenci

Sice už je září, ale co, díky té příšerné práci, kterou jsem tento týden konečně ukončila, jsem blog nehorázně zanedbávala, ale srpnové oblíbence si ujít nenechám.

Pro ty, které zajímá, co se se mnou takovou dobu sakra dělo! :D
Na začátek jen pár vět k mému nedostatku času a energie. Už nikdy - a to říkám tady přede všemi, takže mě profackujte, kdybych to porušila :D - nevezmu tak příšernou brigádu, která mi bude ničit psychiku i zdraví a vezme mi veškerý volný čas. Ono prodávání ani není nic pro mě, moc dobře víte, že mě nejvíc baví práce s dětmi, ale každý si občas potřebuje přivydělat a nemáte vždy ten nejlepší výběr, tak vezmete něco, co je úplně mimo váš obor. Samotná brigáda prodavačky by mi až tak nevadila, ale tohle byl něco příšerného. Dvanáctky v prťavé prodejně, stále na nohách a na jednom místě, dokonce vám seberou i židličku, abyste si ani na vteřinu nemohli sednout a na nějaké přestávky můžete zapomenout. Navíc je to úplně zoufalé, protože máte vysoké ceny a lidi buď nechodí vůbec, nebo vám chodí za ceny nadávat, jako byste je určovali vy sami, nebo vás prostě chodí obtěžovat chlapi... v životě to na mě nezkoušelo tolik chlapů jako za pultem, nejdřív mi ty lichotky dělaly radost, ale když to slyšíte po padesáté, tak už je to otravné a ti chlapi si asi vážně myslí, že s každým z nich hned poletím na kafe... Aby toho nebylo málo, tak po vás vedoucí řve za malé tržby, máte neustále nějaké problémy se zbožím, a celá komunikace s vedením i mezi vedením je jeden velký chaos, vedoucí se nakonec zhroutila jak psychicky, tak fyzicky, a chudák leží doma, skoro se nemůže hýbat (ani se nedivím, když skoro nespala a celý den řešila všechny problémy na všech prodejnách, celý den byla v pohybu, skoro nejedla, navíc stresy, já bych se zhroutila už dávno předtím), takže jsem vypadla právě včas. Aby vás potěšili ještě víc, tak vám první výplatu zdaní, i když jste student, a kdo ví, jak to dopadne s dalšími výplatami, které mám dostat, ale hlavně že už jsem pryč a tato noční můra v prodejně sýrů pro mě skončila.

Díky kamarádce jsem získala práci v dětském koutku, a teď už se těším na týden volna a pak na školu (ano, vážně se těším na školu, není to vtip). Počítejte tedy s tím, že se na blog konečně vrátím a budu vás i nadále otravovat svými články :D. Už jste mi vážně chyběli a po dopsání oblíbenců se konečně vrhnu na vaše blogy :).

A teď konečně k oblíbencům!

FILM: Hvězdy nám nepřály - Já vím, jsem šíleně pozadu, ale konečně jsem zhlédla tolik opěvovaný snímek. Nebylo to něco, z čeho bych si úplně sedla na zadek, ale jednoduše jsem v srpnu lepší film neviděla. První polovina filmu je vážně vydařená, je to zábavné a oproti jiným komerčním filmům má tento vážně originální dialogy a opravdu jsem se hodně zasmála. Všichni říkali, jak celý film probrečeli, ačkoli jsem citlivka a brečím skoro u všeho, tady se to stalo možná jednou, a nezasáhlo mě to tak moc, jako jiné filmy, u kterým dokážu bulet i při pátém zhlédnutí. Teď si 90% lidí, kteří film viděli řekne, že jsem bezcitná, ale prostě ne, nevyvolalo to ve mně takové emoce a film je pro mě pozitivní, ačkoli na první pohled nekončí zrovna šťastně, pro mě to šťastný konec je, protože je to život, a je krásný, a hlavní hrdinka je dost moudrá na to, aby si ho dokázala vážit a užívat.

Polovinou úspěchu pro mě bývá vždy to, když si hlavní hrdiny oblíbím, další důležitou složkou je dobře zvolená hudba, která přesně dokáže podtrhnout celou atmosféru, a nesmí chybět velkolepý konec. Kromě zábavy a emocí i tyto požadavky film splňuje, a tak ho můžu s klidným srdcem přiřadit k oblíbencům :).

SERIÁL: Kravaťáci - Můj miláč se dočkal a já se konečně podívala na jeho oblíbený seriál. Sice to pro mě není žádná srdcovka, ale je pravda, že mě zaujal natolik, že jsem shlédla 2 série za týden, takže pokud se zrovna nemáte na co dívat, určitě doporučuji.

Možná bych z toho byla víc odvařená, kdybych byla chlap, ale nejsem, tak co už :D.(Ehm, i když, i pro ženy je to pěkná podívaná, hlavně díky Gabrielovi Machtovi :D)


KNIHA: Vampýrská akademie - A tím myslím celou sérii (i když mi k dokončení zbývají ještě 2 díly, ale nemyslím, že mě nějak výrazně zklamou). Ten kdo řekl, že je to brak by si měl nafackovat. Chápu, že to neuchvátí lidi, kteří nemají rádi fantasy a scifi, ale je to naprosto božské a vůbec nic tomu nechybí. První díl měl naprosto příšernou obálku, ale byl dobrý, takže jsem se rovnou pustila i do druhého dílu... po dočtení jsem si okamžitě letěla i pro třetí a čtvrtý do knihovny, po dočtení třetího jsem byla v šoku, smutná, nadšená a i když to bylo v noci, okamžitě jsem sáhla po čtvrtém a byla z toho závislost. Stínem políbená a Krvavý slib jsou prostě naprosto božské díly série, hlavně mě překvapují, což každá kniha nedokáže, úplně mě vtáhly do svého světa a nevím, jak to přežiju, až série skončí. Zřejmě vás tu s tím budu dále otravovat, tak se připravte :D.
Jasně, na začátku je to směšné, máte co dělat, abyste si zvykli na nějaké tři vampýrské rasy, kdy jedna zní směšněji než ta druhá - Dhampýři, Morojové, Strigojové.. navíc se samozřejmě ocitnete v trochu jiném světě s jinými pravidly a morálkou, ale já si moc ráda přivykám na takové alternativy a potom prožívám všechna ta dobrodružství.
Navíc se zde vyskytuje úžasná hlavní hrdinka - silná, sebevědomá, vtipná, krásná, obětavá - žádná ustrašená puritánka, které v knihách tak nesnáším- takže o zábavu je v knize postaráno. Dimitrij je prostě Dimitrij, nic proti němu nemám, ale když se v druhém díle objeví nová postava jménem Adrian, pak teprve začíná zábava :).
Takže určitě se o tuto sérii neochuďte, ať si říká kdo chce co chce, je to skvělé :).



HUDBA: Už jsem se v předchozích bodech rozkecala dostatečně, a tak přidávám jen jeden song, který mě ještě pořád neomrzel a dokážu ho poslouchat neustále. Prostě v něm něco bude :).



KUS OBLEČENÍ:  Všimli jste si, jaká byla v srpnu kosa? A já zimu tak nesnáším. Už jsem si vážně dělala starosti, protože když nosím v létě zimní svetry, co budu sakra nosit v zimě? Pro měsíc srpen byl mým nejlepším kamarádem můj obří modrý svetr ze Sinsay. Kromě křečí v nohách a hladu jsem nechtěla v práci ještě navíc mrznout, a tak se mnou prožíval má muka i můj milovaný svetřík.

Lepší fotku jsem bohužel nenašla :D.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA: Tohle by ode mě nejspíš nikdo nečekal, ale už je to tak. Mým srpnovém miláčkem v dekorativce se stal rozjasňovač od Mememe. Když jsem musela chodit do práce unavená a nevyspaná, vždy mi pleť hezky prozářil, ale nijak přehnaně a já se mohla hned cítit o něco lépe.


PEČUJÍCÍ KOSMETIKA: Nivea mi v Srpnu dělala obrovskou radost a tak mým oblíbencem nemůže být nic jiného než Kakaové tělové mléko do sprchy. Myslela jsem si, jaká to nebude blbost, ale je vážně skvělé a praktické. Pokožku zanechává hebkou a voní krásně. Nebudu se o tom rozkecávat, byla jsem nadšená hned co jsem ho dostala, stačilo si přivonět, voní opravdu nádherně a má krásnou krémovou konzistenci.


JÍDLO: COKOLI TEPLÉHO! :D Vážně mě 12 hodin v práci bez teplého jídla nebavilo, a ani nevíte, jak je pro mě těžké se celý den cpát suchým chlebem a okurkou, takže jsem večer ocenila jakékoli teplé a pořádné jídlo!

OBLÍBENÁ ČINNOST: Budu se muset opakovat, protože mou oblíbenou činností bylo ležení v posteli a čtení, a občas jsem po práci šíleně spěchala, abych si před spaním mohla aspoň hodinku číst a ještě se trochu vyspat, takže má knižní závislost pokračuje. 

OBLÍBENÝ ÚČES: Na vyhrání si s účesem jsem měla čas možná jednou, a aspoň jeden den jsem mohla být nadšená ze svých vlnek, a tak i když mými nejnošenšjšími účesy byly jen culíky, nebo různě sepnutá ofina, mým oblíbencem je stejně ten vlnkový.
Kéž bych na té fotce ale nevypadala tak unaveně :D. 


OBJEV MĚSÍCE: Vážení, našla jsem úplně úžasnou youtuberku, i když mi polovina z vás bude nadávat, jak týrá své pejsky, protože to vídám i v komentářích pod jejími videy, ale stejně se o to s vámi musím podělit. A své psy má ráda, vždyť je to sakra vidět, a já si je zamilovala taky okamžitě, tak to berte s humorem lidi. 
Videa s jejími psy mě dostávají do stavů křečovitého smíchu a všem je vřele doporučuji :D.
Úplně zbožňuji Kermita, a tak na ukázka jeden remix s Kermitem :D 


A jak vytočit svého psa se dozvíte tady :D. Když jsem to ukazovala svým sourozencům, byla jsem v šoku, protože u 80% věcí hned vykřikovali, že to dělají taky :D. Nechápu, kde ti psi berou tu trpělivost :D.


Pokud tedy nejste nijak výrazně pohoršení, určitě mrkněte na její kanál JennaMarbles, snad se taky tak pobavíte :).

To by myslím úplně stačilo, byl to vyčerpávající článek a děkuji všem, kteří ho přečetli úplně celý. Samozřejmě mě opět zajímají vaši srpnoví oblíbenci a třeba i to, zda se na něčem shodneme :).

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Tak ta brigáda mě dost mrzí, je to na houby, když člověk maká a nemá z toho ani trochu potěšení...
    V srpnu bylo fakt chladno, tak když stálo léto za nic, tak možná i ta zima bude chabá a nebude až taková kosa :D Aspoň v to doufám, protože já nemám ráda mrazy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nesnáším mrazy, a vlastně celou zimu, na podzim se vždy připravuji na pár měsíců utrpení a jaro je pak pro mě vysvobozením :D

      Vymazat
  2. Ahoj Caroline, musím se Ti trošku mimo tohle téma pochlubit, že jsem KONEČNĚ viděla film divergence (samozřejmě na Tvé doporučení). :D Takže moc děkuju, bylo to super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to s tou brigádou je na prd :(, ještě že si měla ten teplý svetr, protože to počasí bylo fakt děsivé :D. Tělové mléko do sprchy mám taky a používám ho skoro každý den :). Ti pejsci jsou roztomilí, rozhodně si nemyslím, že by je týrala, jde to vidět, že ji mají rádi :). Nejvíce mě rozesmálo jak mu začala schovávat ty plyšáky do pytle a nebo to, jak přišla domů a vítala se s plyšákem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, viděla jsem tvou recenzi na tělové mléko, taky s ním jsem moc spokojená, akorát mi i ta vůně přijde dostatečně výrazná a moc se mi líbí :).
      Mě šíleně rozesmálo, jak nehybně seděli na té sedačce :D, nechápu, proč má polovina lidí pořád nějaké blbé kecy u jejich videí, ale takoví se vždycky najdou.

      Vymazat
  4. Skvelý post! :)
    TFIOS je naozaj úžasná kniha, ale už ma celkom omrzelo to, ako ho všetci ospevujú -_- Celkom otravné :D
    Prayer in C je taktiež pesnička, ktorá sa mi spája s augustom ♥ Je úplne dokonalá!

    http://31shadesofaubergine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      No jo, možná mě i film tak neohromil proto, že ho už dopředu všichni tak opěvovali, takže jsem čekala nějakou pecku, ale byl skvělý, nemůžu říct, že ne. Na knížku se teprve chystám :)

      Vymazat
  5. Bohužel, ani jednu knihu neznám ani tu youtuberku ale to video s pejskem to první je dobré. :-) p.s. máš to tu opravdu moc pěkné. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak jsem koukala na knihy tak většinu z nich jsem taky četla, vampýrskou akademii totálně žeru :3
    jinak můj oblíbenec zvířecí- je video mean kitty song :)

    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kvůli té Vampýrské akademii tě budu zbožňovat! :D Já tomu úplně propadla a bylo mi až smutno, když jsem dočetla poslední díl :D.

      Vymazat
  7. i love your red hair! i want to watch vampire academy, i think its also a movie, and I LOVE SUITS! best show ever! i also want to read the book the Host as well, i saw it on the bottom of your book pile, is it good?
    http://vievelle.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh thank you :))) The movie isn't so good as a book (honestly, the movie is really bad :-/), but actors are great :) I wrote about the Host in the other article, the Host is good, but I read much better books.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky