Vánoční přípravy a dárečky 2014

Mí zlatí, už v minulém článku jste se mohli dočíst o mé zrádné nemoci, která zapříčinila, že jsem na celou vánoční přípravu měla pouze 2 dny. A hádejte co! Vážně jsem to stihla a letošní Vánoce jsem naštěstí neprošvihla :D. Samozřejmě vše probíhalo šíleně rychle a hekticky, a tak se něčemu takovému vynasnažím v příštím roce vyvarovat.

Nebudu vás zahrnovat stovkou fotek, které jsem teď za poslední 4 dny nafotila, ale aspoň takových pár kousků do koláže pro lepší představu sem dám :).


Nakoupit všechny vánoční dárky jsem jela v ten nejhorší možný den - v PONDĚLÍ, 2 dny před Vánoci, áááááágrrrrrrrrrrrgrgrgrgrrrrrrpch. Vážení, vyjela jsem ve 13:00 a domů se vrátila v 19:00 :D. Všude zácpy, žádná místa na parkování, miláč se při řízení vztekal ještě víc než obvykle, obchodní centra byla tak narvaná lidmi, že když jste se náhodou zastavili, báli jste se, aby vás neušlapali :D. Ta usměvavá výtahovka naštěstí dokazuje, že jsem ty úmorné nákupy přežila a obří modrá taška naštěstí obsahuje všechny dárečky pro mé milované :).
Celý večer mi pak samozřejmě zabralo balení dárečků, což je vždy ta nejzábavnější část, ale stejně bych po těch šílených nákupech už raději spala :D.

Další den mě samozřejmě čekal velký úklid, a když jsem svůj pokoj konečně vypucovala k nepoznání, tak mě večer čekalo strojení dvou stromečků, protože i kdybych byla sebevíc unavená, nemocná, na pokraji smrti - stejně bych stromeček zdobila já! :D

A protože jsem správný magor, musela jsem mít i vánoční nehty a doplňky! Moc mě mrzí, že jsem sem fotku nehtíků nestihla dát už před štědrým dnem pro inspiraci, ale jak vidíte, jsem ráda, že jsem stihla vůbec něco :D.

U nás bylo na Štědrý večer samozřejmě veliké drama a zároveň veselo, což se týká problematiky Vánoc mých sourozenců, kteří chcou stihnout večeři jak u svého otce, tak u nás. Samozřejmě to dopadlo tragikomicky, ale to je příliš dlouhý příběh,


A už nebudu zdržovat, protože se chci vrhnout na ty úžasné dárečky!
Nevím čím jsem si to zasloužila, ale letos jsem dostala vážně úžasnou nadílku a byla jsem nadšená úplně ze všeho! To se mi snad ještě nestalo :D vždycky se přece najde aspoň jedna blbost, kterou nevyužiju :D.

Kosmetika♥
Z kosmetiky jsem dostala pár věcí, o které jsem si sama řekla, ale i pár, které pro mě byly překvapením. Po prvních dárečcích jsem už nějakou dobu toužila, takže jsem teď nadšená a úplně je zbožňuji!♥
V první řadě je to konturovací paletka Sleek v odstínu Fair


A k tomu mi další Ježíšek nadělil dva štětce Hakuro (H54 a H55), což se mi k nové paletce náramně hodí :).


Dalším velice užitečným dárečkem byly pečující laky na nehty. Miláč byl smutný, že jsem jeden už dostala od někoho jiného, ale já jsem moc ráda. Většinou se mi za ty pečující nechce utrácet když chci tolik různých barviček, ale přitom je potřebuji, takže jsem nadšená!

První je od Gabrielly Salvete z řady Nail care s vápníkem. Druhý je z Oriflame - Instant nail protector - ochranné sérum na nehty. Obojí je samozřejmě na zpevnění, ochranu a výživu nehtů a sama jsem zvědavá, který se mi bude zamlouvat víc, ale rozhodně využiji oba dva :).


Dlouho jsem čekala na úplné nezbytnosti a těmi jsou řasenka a korektor! Řasenka Wonder lash od Oriflame patřila vždy mezi mé nejoblíbenější, a tak jsem po ní opět zatoužila, tentokrát v novém balení The One :). A korektor veryme mi také moc vyhovuje, i když pro mnoho lidí je určitě moc suchý, ale pro mou smíšenou až mastnou pleť je fajn :).



Když už jsem u dekorativky, tak sestřička dostala kosmetický kufřík s bezejmennou kosmetikou, vím jen, že je to z Německa, ale žádné značky jsem se nedopátrala. Nabídla mi však, ať si z kufříku pár věcí vyberu. No samozřejmě mi padl do oka hnědý lak na nehty, který je naprosto božský! Já byla po nalakování v takovém šoku! Prostě totální čokoláda na nehtech! :D A jak krásně kryje ♥


Vybrala jsem si i jednu tvářenku a stíny, tomu rozkošnému minibalení jsem prostě nemohla odolat!


Z pečující kosmetiky tu mám svůj milovaný sprchový krém Nivea. Tu krémovou konzistenci a vůni mám v zimě prostě nejraději, krásně o pokožku pečuje a je to prostě klasika! Navíc jsem dostala i zpevňující tělový krém Nivea Q10. Ne že bych těm zpevňujícím účinkům moc věřila, ale jednou jsem měla vzorek tělového mléka s Q10 a vonělo to tak nádherně, nemohla jsem se toho nabažit. A teď mám celé 300 ml balení! Jsem ráda že si mí milí všímají co se mi líbí a pak mě takto překvapují ♥

Další úžasnou věcí, o které mí milovaní ví, že ji potřebuji a používám, je tato bezkonkurenční Rexona maximum protection, která je mou největší záchranou při pocení. Žádný antiperspirant mi nepomáhá tak, jako tahle voňavá kráska :)


Oblečení♥
Dostala jsem dva úžasné svetříky, přičemž jsem si citrónově žlutý vybírala už dřív (v Lidlu mimochodem, a měli i v mentolové barvě :)), takže jsem ho očekávala. Co jsem ale nečekala byl ten rozkošný svetřík v velkým srdcem od miláče! Prostě chlap, který ví, co mám ráda.


Dále jsem si z oblečení vybrala světle starorůžovou šálu. Ta barvička se mi moc líbila a šála je úžastě teplá a velká. (z Reserved a už byla ve slevě :))


A posledním velkým překvapením byl takový malý medvídek, který mi teď zabírá půlku postele :D. Dokonalý objímací kamarád, asi aby mi miláč nechyběl, když tu není :D.


Ten můj chlap se prostě zbláznil, když ke mně ráno po Vánocích přijel s obří krabicí a s další obří taškou plnou dárků pro mě... Musím ho nechat vyšetřit! :D Navíc některé dárky balil do tak rozkošných taštiček a krabiček, a nezapomněl ani na sladkost, kterou zbožňuji ♥


Nečekala jsem, že bude tento článek tak dlouhý (a to jsem zapomněla vyfotit ještě stolní lampičku, a tílko), ani jsem letos nečekala tak úžasné dárky. Většinou mi spíš dělají radost všechny ty věci kolem Vánoc, než samotné dárky. Možná je to prostě tím, jak zrychlené Vánoce jsem letos měla, ale stejně mě všichni moc překvapili, když dokázali odhadnout, co by mi udělalo radost :).

Mé tři dny volna a tři dny svátků uběhly a já se už učím na zkoušky. Je to tak, leden bude krutý a ačkoli ještě nezačal, já už teď nestíhám :D.

Jaké byly vaše Vánoce? Jaký dáreček vám udělal největší radost? Přihodilo se vám o Vánocích něco nečekaného?

Doufám, že na rozdíl ode mě máte volno a pořádně si ho užíváte! 
Mějte se krásně, už dopředu vám přeji vydařeného Silvestra a šťastný nový rok!
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Medvěd je nádherný, ten by se líbil mým dcerám, plyšáky milují. Jéje, tolik kosmetiky, to já nemusím...ale hlavně, že tobě udělala radost. A nehty máš krásné. A ozdoby na stromek mi připomněly mé dětství...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já kosmetiku teda můžu :)
      Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. wow ta obdivujem, ze sa ti chcelo aj nechtiky robit! a stetce su uzasne:)

    Pozyvam na vianocnu GA: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, mě nejvíce dostaly ty Tvé sobí náušničky, ty chci takyy! :3 A pak máš nádherné vánoční nehty na první fotce a taky mě dostal Sleek a Hakuro, vypadá to na super Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty sobí náušničky mám už snad třetím rokem :D a pokaždé je vytáhnu na Vánoce.

      Vymazat
  4. Tak to je fajn, že sis i tak ty Vánoce takhle parádně užila:)
    Jop, já se taky od 27. učím, ale vůbec mi to nejde, nějak jsem za tu dobu stihla zlenivět:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně se raději učím než abych psala seminárky... které už vážně musím odevzdat! :D Takže to není zrovna nejlepší.

      Vymazat
  5. Štětce Hakuro mám taky a miluji je. A asi miluji i tvůj svetr se srdíčkem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ano, ten svetřík je tak miloučký! :) A chtělo by to víc Hakuro štětců, snad časem :)

      Vymazat
  6. Mala si veľmi pekné nechty! :) Skvelý šál.

    OdpovědětVymazat
  7. Štětce Hakuro bych brala hned. A medvěda taky, i když to už by jsme se do postele nevešli, už takhle se s přítelem oba dost roztahujeme:)
    Jinak miluju zpevňující laky na nehty. Dřív jsem byla líná je používat a moje nehty byly jedna velká katastrofa, ale od té doby co jsem začala zpevňovač používat tak se mi skoro nelámou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že toho medvěda musím dávat vždycky jinam když jdu spát :D
      Tak u mě je to s nehty katastrofa hlavně v práci. Nechápu jak se to děje, ale i kdybych měla sebelepší zpevňovač, vždycky se mi tam s nehty něco stane :D

      Vymazat
  8. krásne darčeky a ta dekoratívna kozmetika má nádherné farby :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tedy tys musela být hodná! Tolik krásných dárečků. Ačkoli sama si taky nestěžuji :-)
    Nejvíc mě teda zaujal hnědý lak, je fakt pecka!
    No a medvěd, ten je neskutečně muchlací. Podobného bratr koupil své přítelkyni, no mamka ho chodila objímat než ho zabalil a předal :-D

    A teda máš u mě veeeliký palec nahoru za ty pondělní nákupy, taky jsem ještě dokupovala pár drobností,ale bylo to přesně jak popisuješ - šílenost, ve velkých obchodech to ještě relativně šlo,ale těch malých, šílenost :/ Fakt jsem byla ráda, když jsem z nákupáku odešla.

    jsem ráda, že jsi měla fajn Vánoce, tak ještě šťastně vzhůru do nového roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale hlavně že jsme to zvládly! :D Já sebou ještě tahala přítele, ten byl z toho taky pěkně nešťastný. Děkuji a přeji šťastný nový rok!

      Vymazat
  10. No tedA! :D :) Tleskám, jsi šikula, žes to nakonec zvládla! :D Za dva dny, wow. Hezké věci jsi našla pod stromečkem, jak tak koukám! :) Na svetříky jsem poslední dobou docela ulítlá, takže k těm hodně gratuluji. :'D :) Fakt pěkné. Tak snad ty další už tak hektické nebudou! A i přesto věřím, že sis to musela parádně užít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Taky jsem ulítlá na svetříky, takže z nich mám velkou radost, a ano, nakonec jsem si ty Vánoce i trochu užila :D.

      Vymazat
  11. Jeej ten citronovy svetrík je nadherny, ale ja v poslednej dobe uvažujem že si zadovážim mentolovy. V poslednej dobe sa mi začala pačit mentolova farba. Noa ten svetrík so srdiekčom je strašne rozkošný :333
    Ja ani nechcem vidieť tovje skrinky, ved ty musíš mať doma už kolko kezmetických produktov :OO proste správna žena! :333
    Som rada, že si si užila Vianoce a prajem Šťastný Nový rok :))
    Inak tiež milujem v zime najviac Niveu krém a je najučinnejši a to rafaello vyzerá užasne:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byl tam i mentolový, ale nevím, jestli tam je ještě :-/ ale určitě nějaký seženeš :)
      No jo, už pomalu nevím kam to dávat, musím si na tu kosmetiku pořídit nějaké přihrádky, aby se mi neničila :D
      Taky ti přeji šťastný nový rok, Vivi! (a Rafaello jsem měla snězené hned, aaachjooo :D)

      Vymazat
  12. Krásne darčeky, jeej.. Tvoj miláč je veľmi pozorný a zlatý, a milý. Určite si si všetko od neho zaslúžila :D Ten hnedý lak ma vážne krásnu farbu. Ja mám taký podobný a volám ho "pudingový", pretože úplne vyzerá ako hnedý puding, a ten milujem najviac.
    Kontúrovacia paletka a štetce by sa určite zišli aj mne. Už viem, čo si mám želať budúce Vianoce.
    Prajem šťastný nový rok :D

    OdpovědětVymazat
  13. kashbcsdyx lkasy &.....môžeš toto? :D WOW...Sleek, tie laky, inak nááádherné nechty, všetko. Určite ti to len prospeje a svoju krásu len povznesieš... :-) Nádhera. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky