Prosincový shon a nějaké ty tipy pro Vás :)

Je pondělní večer... teprve pondělí a už jsem utahaná jak pes! A to mě čeká děsně náročný týden! A to ne kvůli tomu, že mám tento týden narozeniny, kdo by měl v tomto předvánočním shonu čas na nějaké narozeniny :D. Nene, jednoduše jsem už dva týdny školně totálně vytížená, píšu seminárky, protokoly, kazuistiky, dělám výzkumy a vážení ono to stále nekončí a ještě toho přibývá! Nejen, že tento týden budu do čtvrtka ve škole a ještě ve čtvrtek večer pojedeme na exkurzi na fakultku, kde si odprezentuji svou prezentaci s tou holkou, která mě nenávidí za to, že jsem ji zkritizovala její seminárku (spolupracovat s někým koho neznáte může být dost na houby, hlavně když ten někdo ani po dvou hodinách nedokáže pochopit, co má špatně a nakonec to odmítne jakkoli opravovat, a já se pod to pak musím podepsat, no to ani náhodou :D), ale hlavně v pátek jaksi nikdo nemohl vzít v práci směnu, a tak jsem se opět obětovala, v sobotu mám směnu od rána a v neděli se budu učit na zápočtové testy, které mě čekají příští týden. Paráda ne? Všechno nejlepší k narozkám a šťastné a veselé, Caroline! :D

Předchozí odstavec taky dost jasně vysvětluje, proč jsem zase dva týdny dělala na blogu mrtvého brouka. Ale jelikož se mi jaksi kupí věci, které bych s vámi chtěla sdílet, hodlám se nyní pustit do článku ve stylu "všehochuť", snad to zvládnu i po čtyřech hodinách spánku a úmorném dni (víte, když se vrátím domů, tak zde není šance na odpočinek - z mého pokoje se stává holubník a kancelář, o které si mí sourozenci zřejmě myslí, že když tu jsem, tak má úřední hodiny, z mého telefonu nějaká linka důvěry a můj profil na fb má někde zřejmě nápis "vyřeším všechny vaše problémy", o kterém nevím :D).

Ale aspoň je život veselejší, no ne? A když už jsme v tom děsivě depresivním období věčných mraků, smogu a mrazu, pak to znamená, ŽE JE TU OBDOBÍ ČERVENÝCH RTĚNEK! Nevím jak vy, ale já už mám zase od podzimu nutkání chodit s výrazně rudými rty, a tak se s vámi podělím o dvě krásky, které mi už nějakou tu dobu v šerých dnech dělají radost.

Oriflame beauty - Fabulous red
Co se člověk po těch letech používání nedoví (ne že bych léta používala jednu rtěnku, kupovala jsem si ji opakovaně :D), tak ono je to rtěnka, která zvětšuje rty? Tak to proto ten chladivý pocit po nanesení? No, fajn že to vím. Každopádně je tohle můj miláček červených rtěnek, zbožňuji ten odstín, výdž a ano, i ten chladivý pocit po nanesení, který někteří nesnesou :D. Je úžasně pigmentovaná a bohužel mi už dochází.
Je to krásně tajemná červená, která mě ani po letech nepustila.


Oriflame Giordani Gold Scarlet collection - Carmine
Tato vášnivá karmínová slečna je opět z Oriflame, což asi dokazuje, jak moc rádi v zimních měsících sedíme na zadku a objednáváme z katalogů :D. I když se mnou bydlí nějaký ten čas, moc opotřebovaná není. Zřejmě jsem se dost dlouho držela zuby nehty předchozí červené, nyní to však férově střídám.
Je to živější a veselejší odstín, než předchozí, a tak i když bude zřejmě vždy až na druhé místě, využití si najde.
Jaké jsou vaše červené oblíbenkyně? Taky je nosíte nejraději v podzimním a zimním období, nebo v tom neděláte rozdíly?

Tip na účes
Když už tak hrabu v tom foťáku, mám pro vás pěkný typ na účes :). Jedná se o kombinaci malého holandského copu vepředu, který směřuje od levého temene hlavy do pravé strany, kde jej později připletete do obyčejného zkoseného francouzského copu (může být klidně zase holandský, já jsem ho zrovna chtěla volnější a zvolila jsem obyčejný).

Pro ilustraci přikládám fotečky :) (ano, s tím svetrem a límečkem to vypadá dost šprťácky :D)
Tip na knihu
Miláčkové, po dlouhé době jsem přečetla knížku, která není sci-fi a líbila se mi! Nebyla úplně dokonalá, a své výhrady samozřejmě řeknu v hromadném knižním článku, ale myslím, že v tomto počasí je takový romantický knížní road trip perfektní volbou! Aspoň si hezky spravíte náladu a odprostíte se od prosincového shonu. 
Takže všem doporučuji Na hraně zapomnění! (navíc ta nádherná obálka...)


Na závěr se vám svěřím se svou novou mánií - konečně mi dorazily z e-baye nějaké ty washi pásky, a tak oblepuji co se dá - sešitky, krabičky, nádobky, dárkové kartičky... vypadá to na velice barevné Vánoce :D


Snad tohle rušné období zvládáte lépe a užíváte si sváteční nálady a všech příprav. Upřímně se těším na to, až na to budu mít čas i já, doufám, že to nastane dřív než na Štědrý den :D:D.

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Sounds like you had a really hectic past week! The lipsticks look gorgeous, the tape is so cute!

    Vievelle

    OdpovědětVymazat
  2. Ten účes se Ti povedl, taky bych si ho chtěla dokázat udělat :) Ta druhá rtěnka je úplně fantastická.
    Taky toho máme ve škole hodně, ale nějak to musíme přežít :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) určitě bys dokázala, je to o cviku :)

      Vymazat
  3. Ta první rtěnka z Oriflame mě zaujala asi nejvíc, protože mám jednu hodně podobnou od Sensai, která mi bohužel už dochází. Vzhledem k tomu, že Sensai není nejlevnější značka, mohla bych zkusit tu z Oriflame:). Ten copánek ti hrozně sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Koukám na ty Sensai rtěnky - vypadají krásně, ale ta cena je fakt moc no :(

      Vymazat
  4. Mám moc ráda účesy s copánky ale vždycky mě z toho hrozně bolí ruce :D Ta první rtěnka ti moc sekne =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mě taky, vždycky trpím, když je pletu moc dlouho :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  5. Ten účes je nádherný, nádherný! To já bych to ani za boha nezvládla :D. Jinak ty rtěnky mají nádherný obal, mám doma dvě - Scarlet a Crimson, raději mám Scarlet, protože je to méně zářivá a typičtější červená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se dívám na tu Scarlet, ano, to je taková klasická červená, krásná :)
      Moc děkuji za pochvalu, určitě bys to zvkládla, je to o cviku :)

      Vymazat
  6. Tyjo, ty rtěnky ti moc sluší :-) A účes je parádní :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  7. Červené rtěnky nenosím vůbec, nějak na to nemám odvahu:)
    Přeju ti, ať tento týden v pohodě zvládneš a ať se úplně nezničíš:) Já si taky nestíhám moc užívat předvánoční pohody a příští týden nebude o nic lepší..
    A ještě přeji všechno nejlepší k těm nadcházejícím (nebo již proběhlým :D) narozeninám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefila ses přesně, právě dnes byl ten narozeninový den :D
      Moc děkuji, taky ti přeji at všechno zvládneš, snad si té pohody ještě stihnem užít :)

      Vymazat
    2. Tak to jsem měla velké štěstí:D

      Vymazat
  8. Aj ja mám narodeniny tento týždeň :3 :3 Juu, tak to ti prajem všetko najlepšie. Ja ich mám zajtra, ty kedy? :D
    Tiež milujem rúže od oriflame. Teda vlastne mám len jeden, ale milujem ho. Je dofialova :D Ale ani tak nepôsobí.
    A účes je nádherný. Asi by som si ho ale ráno nestihla urobiť. Ledva stíham sa len učesať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je měla včera, 10. :) Tak to ti přeji všechno nejlepšíííí, snad budeš mít zítra fakt krásný den :).
      No já bych ho ráno určitě taky nestihla :D dělala jsem ho odpoledne, když jsem zvala mamku do restaurace, měla zrovna svátek :)
      A děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Veľmi pekný rúž aj pletený copík :)
      #myBeautygram

      Vymazat
  9. Jé, super tipy! :)
    Ta oriflame ti podle mě sedí víc, je nádherná! :) Teď jsem vyzkoušela od GS červenou... no... jak už jsi kdysis psala, ten pigment vážně není nicmoc! :/ :D
    Účes bezva! Pořád nosím skoro to stejné, tak by bylo dobré vyzkoušet. :) Tu knížku neznám. Ale o těch páscích už jsem slyšela a vidím je snad všude kolem sebe! :D Ale je to bezva nápad, měla bych si urychleně taky nějaké pořídit, když už budou ty Vánoce... :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Červený rúž ti naozaj veľmi pristane! :)
    A super tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně krásné odstíny rtěnek

    OdpovědětVymazat
  12. Jop, ten první odstín je naprosto uchvacující a na zimu jako dělaný. Mám bledou pleť a vždycky si sice po nanesení rtěnky připadám jako upír, ale hlavně když sluší! :D Jinak ten účes se mi moc líbí, momentálně sháním inspirace z různých koutků a koutů, takže dík ;) a jednou za čas to šprťáctví moc neuškodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak si taky někdy připadám, ale mám červené rtěnky moc ráda :). Děkuji a nemáš vůbec zač, jsem ráda, když někoho něco ode mě inspiruje :)

      Vymazat
  13. Ten prvý červený odtieň ti náramne sekne! :) ja mám momentálne len jednu červenú, vlastne je to skôr trošku taká krikľavá veselá a zľahka uletená červená... :D (konkrétne Zing od Silk Naturals, cvakla som ho aj na blog). Skôr sa asi hodí na jar, ale tak nevadí, asi by som na zimu mala kúpiť nejaký serióznejší odtieň :)
    No a washi pásky ti závidím, ja som si objednala jednu trblietavo-zlatú - že veď na vianočné DIY a balenie ako stvorená, ale doteraz nedorazila :/
    A dodatočne všetko naj k narodeninám :) Úprimne sa celkom teším, že som už doštudovala a žiadne seminárky ani skúšky riešiť nemusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii :) Jé ta Zing je super, máš pravdu, na jaro je perfektní :)
      Já si objednala ještě stříbrnou třpytivou pásku a ta mi také doteď nepřišla, nevím, zda vůbec dorazí :( taky jsem ji chtěla kvůli Vánocům.
      Děkuji moc :) To mě čeká ještě v životě spousta seminárek :D

      Vymazat
  14. červené rúže sú perfektné a super tip s tými páskami :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. krásny účes aj rúž
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky