Chřipková epidemie a mé hektické narozeniny

Opět se ozývám, živá, ale nezdravá. Jako by nestačilo, že jsem 2x marodila v listopadu :D. V mém okolí je však nemocný každý druhý, takže se hlaste všichni, koho to na svátky taky postihlo! To víte, že se vždy raději léčím sama, hezky si naordinuji bylinkové čajíčky, nanejvýš seženu nějaké ty cucátka na krk a vitamínky, ale tentokrát to bylo mnohem horší. Ze dne na den se můj krk zbláznil a týrá mě už týden, bez doktorky se to nakonec neobešlo, a tak i já jsem skončila s antibiotiky. V zápočtovém týdnu je to dost velký problém, jednu seminárku jsem ve svém stavu psala celý den, i když mi to jindy trvá jeden večer, a na test jsem se pak učila o půlnoci. No rozhodně to nemohlo dopadnout dobře, když jsem vstávala v šest ráno a psala test s teplotkou :D. Ale co se dá dělat, teď mě díky odloženým pracím a zřejmě nezvládnutému testu prostě čeká mnohem víc práce v lednu, mám se tedy na co těšit.

Má to ovšem i světlé stránky. Když už jsem nabrala síly, ale musela ležet, mohla jsem aspoň číst, takže mé dny vypadaly tak, že jsem celý den četla jednu knížku, kterou jsem večer dokončila a ráno otevírala další - dokonale strávené dny :D! Navíc jsem narazila na vážně skvělé knížky. Během čtení mě samozřejmě doprovázely čajíky, ze kterých se mi už dělá špatně. Mamča včera nakoupila ovoce na Vánoce (haha, už včera jsem půlku snědla :D). Takže si vlastně vůbec nemám nač stěžovat, rozptýlení mám dostatek, abych nemusela myslet na ten hnusný krk.


Další radostí, která mi zpříjemnila ty hrozně stresující školní i pracovní dny před nemocí, byli mí milí, kteří mi udělali hroznou radost na narozeniny. Svět se prostě zbláznil a od každého jsem dostala něco, co ke mně přesně sedí a co jsem si moc přála :).

Úplně mě šokovaly holky ve škole, od kterých jsem ani nic nečekala. Mé nadšení pro filmy je asi trošku moc viditelné, ale jsem za to ráda, jinak bych nedostala tak úžasný dárek :). Kačenka mi prostě vyrobila tričko Hunger games s reprodrozdem ♥ áááááááách♥ úplně ho zbožňuju!



Evča se s tím zase nepárala, to k ní prostě patří, a nechala to na mě :D. Darovala mi dárkovou poukázku do Rossmanna s tím, že sama přece nejlíp vím, co chci :D (to bude zas laků na nehty :D).


Můj miláč se zase vytáhl a koupil mi vůni Roses de Chloé, po které mé srdce tak dlouho touží, ale nemohlo si ji dovolit :D.
Ta jemná vůně růži je tak úžasná, pro mě naprosto dokonalá. Není příliš vtíravá, ale naprosto kouzelná ♥

Majďulka mě pro změnu překvapila v práci, když mi přišla popřát a předat dáreček, a vůbec to nechápu, ale zase se úplně trefila! 
Už i já jsem majitelkou jednoho Baby lips a ten láček od Loréal je naprosto dokonalý, tak dokonalý, že někdy asi sáhnu po dalších odstínech od Loréal.


Jako důkaz sem dávám fotku - krásná nude barvička :) (Collection exclusive by Julianne)

A na závěr měla mamča ulehčenou práci a koupila mi knížku, o kterou jsem si sama řekla :). Asi nikoho nepřekvapí, že je to pokračování Pokrevních pout, na které jsem byla tak zvědavá, že jsem prostě nemohla čekat až ho budou mít v knihovně, když vydání bylo teprve začátkem prosince. Samozřejmě jsem měla knížku do jednoho dne přečtenou :D a to jsem si říkala, jak si ji budu šetřit.


Tak to byl přehled mých dárečků, určitě všem doporučuji láček od Loréal a vůni Roses de Chloé, do těchto věcí jsem se úplně zamilovala ♥ No a knížku samozřejmě :D. Ale o Richelle Mead pěji chválu už příliš často, takže to musíte mít dávno pod kůží :D.

Mí drazí sourozenci mi nedarovali nic. Důvod? Můj vánoční dárek je totiž o 90 Kč dražší, než dárky ostatních, takže dostanu dárek jen na Vánoce :D. Ach ti puberťáci, aspoň přáníčko mi teda mohli udělat :D, už přemýšlím, jak jim to vrátím. U nás doma nikdy není nuda.

Jak se máte vy? Všichni nemocní - hlaste se v komentářích, a všichni prosincoví totéž! :) Určitě bych chtěla stihnout ještě jeden vánoční článek před tím velkým dnem, ale taky ještě musím nakoupit dárky, které jsem doteď vážně neměla možnost shánět! To bude šílený fofr v pondělí :D.

Doufám, že si svátky užíváte ve zdraví a v pohodě, já to snad celé úplně prošvihnu :D
Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. :D Ti sourozenci mě rozesmáli :D...Jinak jsem zvědavá na tvé recenze Babylipsu, ten lak vypadá krásně a už se těším, co za dárkovou kartu nakoupíš :), taková by se mi mimochodem taky hodila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším :D jen co se uzdravím a konečně vyjdu z domu, budou nákupy :D

      Vymazat
  2. Nádherné dárečky. Všechno nejlepšíííí.

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně přeju všechno nejlepší a uzdravuj se prosím tě!:) Aby sis Vánoce co nejvíce užila :)))
    Dárky jsou kouzelné. Hlavně ten lak na nehty - ach, ta barva ♥
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, ten lak jsem si úplně zamilovala, nejspíš bude za chviličku vypotřebovaný :D

      Vymazat
  4. Krásné dárečky :) Ten lak má naprosto dokonalou barvičku :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Caroline! :D si dajak ulahči to pridávanie komentárov lebo mne to cez mobil nikdy nejde a je to celé zložité :D
    Darčeky ktoré si dostala su pekné a najviac sa mi páči ten lak a tá farba je dokonalá:33
    Z toho trička si musela byť nadšená:)
    Inak prajem skoré uzdravenie a krásne sviatky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z mobilu na net nechodím vůbec, nemám na to nervy! :D Netuším jak bych to ulehčila, Vivi :(
      Joo, z toho trička jsem byla pěkně vedle :D
      Děkuji ti, tobě taky přeji nádherné svátky! :)

      Vymazat
  6. U nás je taky nemocný uplně každý. Dárky krásné, Chloe jsem ovoňávala zrovna v pátek a ach!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás je to stejné :D
      Ano, ta vůně je úplně božská!

      Vymazat
  7. To já si ani nepamatuju, kdy jsem byla naposledy nemocná :) Jsem šťastný člověk v tomhle směru a nemoci se mi vyhýbají :). Jooo taková kartička do Rossmanna by se mi líbila taky :) Tak pěkně odpočívej a ať jsi zdravá
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to ti závidím, to já jsem v tom zimním a podzimním období nemocná v jednom kuse. Děkuji :)

      Vymazat
  8. Hehe, mě to také postihlo:D. Já už ale i chodím ven, protože mám zimní prázdniny a za týden se už zase budu muset připravovat na pololetní testy, takže si užívám minuty svobody. Ten samý balzám Baby lips jsem dostala od kamarádky taky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska už taky vstávám z postele a vyrážím nakupovat dárky, i tak mám zpoždění :D. Tak užívej svobody, užívej, a hodně štěstí u testů v lednu přeji :)

      Vymazat
  9. U lidí mající narozeniny takhle blízko k Vánocům taky občas spojuju dárky, takže tvé sourozence chápu:P
    Držím palce, ať se do Vánoc uzdravíš a pěkně si je užiješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec to ani moc nespojili :D
      Děkuji, už je mi naštěstí líp :)

      Vymazat
  10. Asi dosť neskoro, ale dodatočne všetko najlepšie! :)
    Ten lak je skvelý, tiež som nad ním uvažovala, no nakoniec som sa rozhodla nad inou farbou :P :)

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že ses stihla uzdravit?
    Koukám, že se tu můj koment neukázal, no dělalo mi to nějaké problémy, nekámoší to tu s wordpressem :-)
    Už ani nevím co jsem psala, každopádně teď ti přeji krásné a poklidné svátky :)

    edit, tak mě to stále nechce vzít :( Tak zkusím blogspot.
    Luuc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už je mi naštěstí líp, pro změnu teď marodí sourozenci.
      Tyjo to mě mrzí :( nevím jak je to možné a o wordpressu toho moc nevím...
      Moc děkuji :) tobě taky přeji krásné a klidné svátky :)

      Vymazat
  12. Tak doufám, že už je i líp a Vánoce sis pořádně užila:)
    Ten lak bych brala hned, pár jsem jich od Loréal měla a byla jsem s nimi hrozně spokojená :)
    A hrozně mě zajímá jak voní Chloé, hrozně dlouho jsem nebyla v parfumerce, tak ji půjdu očuchat :)

    Joo já už se těším na poslední díl Pokrevních pout, ještě že Richelle na svých stránkách vydává jednou za čas po jedné kapitole!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nakonec se to konečně zlepšila a mohla jsem si užít trochu Vánoc :)
      Voní vážně úžasně, takže rozhodně očuchej :)
      Já asi budu čekat na celý díl, většinou to mám za den přečtené a nemůžu se odtrhnout... po kapitolách by mě to asi zabilo jak bych byla netrpělivá :D

      Vymazat
  13. Letos mě mé okolí taky překvapilo a dostala jsem plno "mých" dárečků - věcí, které byly vytvořeny jenom pro mě :D Knížek jsem taky dostala plno, až na půdu, ale nezbyla z nich už žádná... podobná slova o "šetření si knížek na později" mám taky plnou pusu, ale když jsou prázdniny a člověk se doma může válet celý den bez výčitek, tak ručka šmátrlaka po nich prostě sáhne :D Snad už si zdravá, ať si alespoň toho Silvestra řádně užiješ :)
    S pozdravem Elena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No problém je, když po těch knížkách sáhnu i když mám plno jiné práce :D
      Už naštěstí jsem, teď to pro změnu schytala druhá část naší rodinky :D ale na Silvestra bych měla zůstat zdravá, když jsem se tak dlouho léčila! :D
      Taky si Silvestra užij! :)

      Vymazat
  14. Ještě jsem stihla být prosincová.. Sice jen o fous (o dva dny), ale hlásííím seee :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé super! :) Tak to budeš slavit zároveň se Silvestrem ne? :D

      Vymazat
  15. Ja som našťastie zdravá. A dúfam, že aj ty si sa už vyliečila.
    Ale aspoň si mala čas čítať knihy, popri chorobe. A jesť ovocie :D
    Tričko je nádherné a aj poukážka by sa mi hodila, aby som si kúpila čo práve potrebujem :D
    Súrodenci sú ale prefíkaní. Ale dúfam, že aspoň ten vianočný darček potešil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravá už naštěstí jsem a snad to tak nějakou dobu zůstane :) Sourozenci mi nakonec koupili jedno tílko.... společně... ! Ale krásné tílko, to ano. :D Takže si to od nich hezky vyberu na příští narozeniny :D.

      Vymazat
  16. Na mňa choroba prišla "oneskorene" minulý víkend, takže som Silvester presmrkala a prekašlala :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky