Rtěnky Gabrialla Salvete - Novinka Al bacio a stařešinka Dolcezza :)

Vítám vás u slibovaného kosmetického článku, kterým bude srovnání dvou rtěnek od Gabrielly Salvete. Jednu rtěnku jsem získala ve výherním balíčku a druhou jsem vyhrála k testování, takže bych se s vámi moc ráda podělila o svůj názor na tyto dvě dámy.

Neberte to prosím přímo jako recenzi, jsou to pouze mé dojmy z obou rtěnek, a bohužel nemám možnost srovnat víc rtěnek z jedné řady (což by bylo mnohem objektivnější), a tak se budu bavit pouze o svých dvou odstínech :).




(Nahoře - Al bacio 02 My dream, Dole - Dolcezza 05 Carezza Scarlatta)

A protože jsem už předem avizovala, že bych je ráda srovnala, uděláme to formou takového malého souboje :).


OBAL
No nebudu vám lhát, vůbec nejsem fanynkou hranatých balení u rtěnek, ale budiž. Rtěnka Al bacio mě svým obalem velmi mile překvapila, růžové lesklé balení vypadalo na první pohled krásně luxusně, vážně to byla kráska, ale jen chviličku. Nejen že je obal z dost nekvalitního plastu, ale také ta krásná lesklá fólie za chvíli zmizí, pokud teda nenosíte své rtěnky každou zvlášť v bezpečnostním sáčku s bublinkami. :D
Já ji takto samozřejmě nenosím, a tak už po jednodenním nošení v kapsičce v kabelce má rtěnka dopadla takto:


A samozřejmě to tímto neskončilo, nyní už je sloupnutý i kousek nápisu vepředu a rtěnka vypadá, jako bych s ní ve volných chvílích přejížděla na struhadle - velká škoda :(.
Na balení rtěnky Dolcezza se mi nelíbilo už od začátku vůbec nic, je tedy malinko odolnější, než novinka Al bacio, ale také žádná sláva.
V této kategorii u mě tedy obě rtěnky úplně propadly :(.

PIGMENTACE
Al bacio je málo pigmentovaná, ačkoli si mi moc líbí odstín, ve kterém jsem ji dostala, připomíná mi spíš tónovací rtěnky. Dodá rtům jemnou barvičku, není nijak výrazná, rozhodně vám svou pigmentací dech nevyrazí.
Dolcezza je pigmentovaná tak akorát, dosáhnete s ní na rtech viditelného efektu, není to žádná nenápadná šedá myš, což je dáno samozřejmě i odstínem, který jsem dostala.
Vítězkou se v této kategorii tedy stává Al bacio.

HYDRATACE
V této kategorii obě dámy vynikají, proto jim trošku odpusťme průměrnou pigmentaci a soustřeďme se na výbornou hydrataci.
Obě rtěnky jsou na rtech příjemné jako balzámek, ani trochu rty nevysušují, naopak krásně pečují, I když jsou moc příjemné obě, přece jen je jedna o trošku lepší, a tou je Al bacio, která navíc obsahuje vitamín E, který zajišťuje výživu rtů a ochranu proti vysušování.

LESK
Já osobně lesklé rtěnky ráda nemám, ale řada z vás ano, a tak lesk budu v tomto případě považovat za pozitivní faktor (GS dokonce lesklý efekt u obou rtěnek slibuje).
Mistryní lesklých rtů je v tomto případě rozhodně Al bacio, a to tak, až mě to štve :D. 

Al bacio
(Ignorujte prosím odstín, ten je u mě na rtech nemožné vyfotit správně, ve skutečnosti je tmavší a výraznější, ale na ukázku toho otravného lesku to stačí :D)
Dolcezza

VÝDRŽ
Al bacio rozhodně není žádnou dlouhodržící rtěnkou, naopak - její výdrž je minimální, ale GS se o ničem takovém ani nezmiňuje a žádnou výdrž neslibuje, takže si rozhodně nemám na co stěžovat a nijak zvlášť mi to nevadí - holt si prostě za hoďku přetřu rty znovu, když potřebuji.
Dolcezza naopak dlouhou výdrž slibuje, i když dost nenápadně, aneb na konci popisku větička "pro dlouhodržící komfort". Určitě vydrží na rtech o něco déle než Al bacio, a tak v této kategorii vyhrává, ale rozhodně nečekejte, že ji na rtech budete mít i po 5 hodinách. 

VŮNĚ
Tady musím vyzdvihnout rtěnku Al bacio - netuším, zda voní všechny odstíny stejně, ale můj odstín 02 voní velmi příjemně, a rozplývám se nad tím vždy, když rtěnku nanáším, Určitě nemusí tak dobře vonět všem, ale mně a mamči voní krásně, a tak se s vámi o to nemůžu nepodělit.

Na závěr musím říct, že mě odstín 02 My dream rtěnky Al bacio úplně okouzlil, kdyby byl matný, byl by dokonalý :D. Ale upřímně musím říct, že bych si sama po vyzkoušení obou rtěnek asi žádnou rtěnku od GS už nekoupila. Od Gabrielly Salvete pro mě stále vedou laky na nehty, ale rtěnky mi prostě tak úplně nesedly, mám sice ráda výživné a hydratační rtěnky, ale jejich přehnaný lesk mi rozhodně nevyhovuje.
Věřím však, že mnoho z vás právě takové rtěnky zaujmou, a tak si novinka Al bacio najde své obdivovatelky, avšak nezapomeňte si na rtěnku koupit nějaký ochranný obal, když jsou tak náchylné na každé škrábnutí :D.

Vlastníte nějakou rtěnku od Gabrielly Salvete? Jak vám vyhovuje? Nebo se ke koupi některé z nich teprve chystáte? Zajímalo by mě, jak jsou na tom ostatní odstíny, a zda na rtěnky máte stejný, nebo úplně jiný názor. 

Přeji všem krásný víkend,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Barvy rtěnek jsou krásné a od GS zatím nemám žádnou rtěnku :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy jsou krásné, ale ten obal, no to je hrůza teda :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :D za chvilku už ani nepoznám, co to bylo za značku :D

      Vymazat
  3. Mne sa zdá, že od teba čítam stále články len o tom, ako si niečo vyhrala! :D Máš ty šťastie. :-)
    Tie rúže sa mi rozhodne páčia, aj keď si myslím, že Dolcezza by pre mňa nebol najšťastnejší výber, čo sa farby týka... Vyzerala by som úplne choro. Ale! Al bacio vyzerá skvelo a určite by som do toho šla... :-) A musím ti pochváliť pery, majú krásny tvar a sú také plné. :-)
    Ale mne sa výzor a celkovo dizajn tých rúžov páči, akurát, že sa to tak rýchlo zničí, to je škoda... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho z kosmetiky poslední dobou moc nekupovala, jen takové ty nutné základní věci :D a psát tady o každém šamponu co koupím by byla nuda :D
      Jéé děkuji moc :)

      Vymazat
  4. Odstín se mi více líbí ten druhý, ale ty obaly, to je teda fakt hrůza a stávat by se to nemělo :/. Jinak od GS mám spousty věcí, rtěnky ale zrovna ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od GS jsem právě měla vždycky jen laky, nebo řasenku, ale díky těm testováním se mi to tu už pěkně hromadí :D

      Vymazat
  5. Vypadají hezky, GS rtěnky mám moc ráda. :) A hlavně svoji rtěnku Dolcezza, je to taková krásná starorůžová barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ta starorůžová musí být krásná, je fakt, že kdybych tu Dolcezza měla v trochu jiném odstínu, tak bych byla asi nadšenější :)

      Vymazat
  6. Rtěnku Al Bacio jsem vyhrála na blogu u Soni v odstínu 07. Ten odstín se mi líbí moc, ale moje rty rtěnka vysušuje a to dost. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To ta moje vůbec... No vidíš to, právě proto jsem byla zvědavá na ostatní odstíny:/

      Vymazat
  7. z tejto značky asi nemám nič :D, ale odtiene nevyzerjú zle, viacsa mi páči asi ten druhý :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jo, GS mám ráda. Už právě mám podobné odstíny tomu druhému, proto se mi víc líbil ten první :D bylo to něco nového.

      Vymazat
  8. Sometimes I prefer a more matte lipstick, but i find that glossy ones have better hydration. Swatches look beautiful!

    http://vievelle.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I prefer matte lipstick too, but I won these lipsticks and I like their good hydration, like you said :)

      Vymazat
  9. Obě mají krásný odstín, musím se na ně jít podívat do drogérie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý článok! :) Za mňa asi ten Al bacio! :) Má krajší odtieň na perách

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé. Na první pohled mě teda spíš zaujala Al bacio, ale s tím pigmentem je na tom rozhodně líp ta druhá. A to balení, to mě teda hoodně překvapilo. :D :/

    OdpovědětVymazat
  12. Al bacio podle mně zanechává přirozený lesk, ale zase Dolcezza oživí zase celé líčení. Obě jsou podle mně skvělé. Já jsem zatím od GS vyzkoušela jen řasenku, která mi moc nevyhovovala, ale o těch rtěnkách začínám přemýšlet:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty rtěnky zas tak nepřesvědčily, určitě budu zkoušet ještě jiné značky :). Gabriella Salvete u mě prostě vede svými laky na nehty.

      Vymazat
  13. Já vlastním Dolcezza 05 Carezza Scarlatta a nějak extra s nimi spokojena nejsem. Už jen to balení. Možná, že jsem náročná, ale u mě musí mít rtěnka prostě něco, co mě naprosto upoutá na první pohled :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky