Kosmetické radosti za pár kaček (Ziaja♥ Essence♥)

A je tady zase kosmetika! Tentokrát kupovaná :D kdyby měl někdo zase potřebu říkat něco ve stylu, že píšu články jenom o tom, jak pořád něco vyhrávám, že Laleh? :D
Ne, tentokrát jsem si už udělala radost sama, a je to radost o to větší, že mě to zas tak moc nestálo :D

Ach ano, málem bych zapomněla na můj klasický omlouvací začátek! Opět jsem dlouho nepřispěla žádným článkem, ale to dokážu jenom já být v tak krátké době 2x nemocná :D ať žije podzim a má křehká imunita.

Ziaja♥
Někteří si možná vzpomenete, jak jsem v září psala o návštěvě polského obchůdku s kosmetikou Ziaja. Z vzorků, které mi hodná paní darovala k minulému nákupu jsem byla tak nadšená, že jsem musela opět podniknout cestu do Polska a krémík si koupit, a nejen to. Sice mi to zabralo celý den, protože když jedu do Polska s rodinkou, tak to zahrnuje nákupy jídla, oblečení, návštěva rodiny, vyřizování a tak celý den lítáme, jezdíme, dokud vše nevyřídíme, ale co, stálo to za to.




Micelární voda přírodní oliva
Tak nějak mi už došly všechny micelárky, a protože se pro mě micelární voda stala nezbytností, využila jsem návštěvy Ziaji a koupila jsem si už odzkoušenou přírodní olivu, kterou jsem měla možnost vyzkoušet v květnovém ladyboxu. Vím, že názory na ni jsou různorodé, někteří psali, že je z ní štípou oči, někteří byli spokojení, a já naštěstí spadala do té druhé kategorie.

Micelární voda od Ziaji mi sedla stejně jako od Garnier. Oči mě z ní nepálí, krásně odličuje, je jemná k mé pleti, skvěle vyčistí a nevysušuje. Samozřejmě máme každý pleť jinou, a tak často nezbývá nic jiného, než výrobek vyzkoušet přímo na sobě, ale za mě rozhodně ano, je to má každodenní pomocnice :).
Stála mě v přepočtu něco kolem 65 Kč - cenovky jsem už vyhodila, ale vím jistě, že cena byla do 10 Zl :)

Pleťový krém z olivových listů
A zde je ten zázrak, který jsem musela mít. S krémy mám docela problém, protože mi na mou smíšenou pleť máloco sedí. Buď je krém moc mastný, já se lesknu jako disko koule a naskáče mi akné, nebo vůbec nevyživuje a nehydratuje. Krém z olivových listů je úžasně lehký, svěží, jemný a výživný, o čemž jsem se mohla přesvědčit už díky minulým vzorečkům.


Vím že Ziaja hodně ušetří na obalech, a tak od ní nemůžeme čekat nic luxusního, ale mně se to prostě líbí. Má krásný čistý design, který neomrzí.
Cena byla opět nějakých 65 Kč :).


Krém na ruce s kozím mlékem
Vážení, já jsem tak nadšená. Řada s kozím mlékem není určená přímo na mou pleť, proto jsem zatím žádný z pleťových krémů nezkoušela, ale co se týče mých rukou, něco tak extra výživného by se mi prostě hodilo. Nejen že mám občas ruce suché, ale v práci si je vždy kdoví proč zničím, zlámu všechny nehty a pak ještě ty moje neplechy v podobě loupání kůže kolem nehtů (Caroline, styď se! :D). Ale tohle je prostě zázrak. 
Je dost voňavý, takže by to mohlo někomu vadit, ale mně vůně naprosto vyhovuje a mám po něm ruce jak miminko ♥.

Cena je v tomto případě vyšší než předchozí dva výrobky, ale nečekejte žádnou pálku :D - v přepočtu mě stála něco kolem 85 Kč.


Nákup jsme měly s mamčou docela slušný, protože koupila něco i sobě a sadu na čištění pleti mému bráchovi. Pak nám hodná paní dala i dáreček k nákupu, který samozřejmě využiji já :D a to Krémovou intimní hygienu. Já jsem zrovna šťastlivec v tom, že mi i normální sprchové gely nedělají problém, a tak nemůžu produkt posoudit, každopádně jej teď používám, má jemnou krémovou konzistenci, ale cítím z něj jemnou vůni, což by pro někoho mohl být problém.

Podle popisu obsahuje kyselinu mléčnou, obnovuje a udržuje přirozené fyziologické Ph a posilňuje funkci kožní bariéry. (A má hrozně roztomilý kulatý vršek :D)


No aby toho nebylo málo nám hodná paní dala opět vzorečky, něco pro mě, něco pro mamču. Ještě jsem žádné nevyzkoušela, a tak vám o nich nic nepovím, ale ukázat vám je můžu :).

Novinky z čistící pleťové řady z listů manuka.

A pak něco spešl pro mamču a pro mě :)

V Česku je přístup k Ziaji ještě značně omezený, v okolí žádný obchůdek s Ziajou nemám a z internetu nenakupuji úplně nejradši, takže vždy moc ráda navštívím polské prodejny, když tam stejně máme každý měsíc cestu :).

Essence Road trip
Konečně dámy, KONEČNĚ jsem sehnala ten lak s thermo efektem. A to jsem za něj byla ochotná dát plnou cenu, ale nikde jsem ho nesehnala, a teď si tam jen tak leží ve výprodejním košíčku za dvacku? :D Úžasné! Jaká blbost dokáže udělat holce radost, co? :D


Taky jsem tam nemohla nechat ty rozkošné mini vlhčené ubrousky ♥. Mají úžasnou broskvovou vůni, a vy víte, jak ovocné vůně zbožňuji.

Abych vám ukázala thermo efekt, který už stejně všichni jistě viděli, jsem si letěla zmrazit ruku pod studenou vodou, ale stejně se začala velmi rychle zahřívat :D. Se spolužačkou jsme celý den ve škole nedělaly nic jiného, než to, že jsme sledovaly, která z nás má zrovna studené, nebo teplé ruce (protože si ten lak koupila samozřejmě taky :D), a to ani nemluvím o své ségře, které jsem jeden taky vzala :).

Zde vidíte barvičku na vyhřáté ruce.

A zde na studené ruce, která nechtěla zůstat studená, a tak se nehty odspoda už pomalu zahřívají :D.

Nejvtipnější je, když mám konečky svých dlouhých nehtů studené a zbytek teplý :D. (Áááchjo, jako malé dítě, stačí mi dát do ruky lak, který mění barvy a mám o zábavu postaráno :D.

Pokud chcete za dvacku nějaké ty láčky či jiné věcičky z limitky Road trip, utíkejte do své Tety, třeba i u vás budou věcičky smutně ležet ve výprodejním košíčku a čekat na nového majitele :).

Poslední drobnou radostí je to, že už dorazil diář Nivea, a tak vám ho nemůžu neukázat (protože další věcí, z které radostí šílím jsou veškeré diářky a zápisníčky :D)

A čím jsme si v poslední době udělali radost vy? Já osobně si největší radost udělám zřejmě ve čtvrtek, protože se s miláčem chystáme na tak dlouho očekávaný další díl Hunger games - to zas bude závislost :D. 
Mějte se krásně a příště už očekávejte nějaké to přečteno, nebo mé mé pocity z filmu :)
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Jo, vzpomínám si! Dost jsi ji chválila! :D :) To se nedivím, že z toho vznikl takový velký nákup. Zaujal mě nejvíc asi ten pleťový krém a krém na ruce. :)
    A to s tím lakem chápu. :D U takových nevšedních parádiček taky skáču jak blecha. :D Sluší ti.
    A ten diář vypadá pěkně přehledně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z toho jsem nejvíc nadšená :). A těch láčků by to chtělo víc takových :D. Děkuji :)
      Tak snad si aspoň příští rok budu hezky vzorně a včas plnit všechny povinnosti, když už mám ten diář :D.

      Vymazat
  2. Ziaja ma jednoduchý, ale krásny obal :) My chodíme do Poľska hlavne pre potraviny (ktoré ma niekedy príjemne prekvapia). Už som uvažovala, že keď tam budeme tak si od Ziaja niečo kúpim. Ale možno sa to u nás dá zohnať aj v obchodoch, ešte som to nezisťovala, uvidíme :D
    Ten thermo lak by som určite chcela skúsiť. Aj ja by som mala o zábavu postarané :D
    Diárik je krásny. Ja mám na rok 2015 zatiaľ len kalendár, ale dúfam, že mi Ježiško donesie aj diár :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím, v jednoduchosti je prostě krása :). No potraviny tam kupujeme samozřejmě taky, ono je hlavně důležité vědět co a kde kupovat :D. Určitě něco vyzkoušej, nevím, jak je to s prodejnama na Slovensku, ale nejvíc na tom nakupování mám ráda to, že mi paní vždycky dobře poradí, je to taková lékárenská značka, ale je to moc příjemné a přitom cenově výhodné :).
      Tak snad ti Ježíšek nějaký krásný diářek donese, pak se určitě pochlub :P. Mi zase chybí ještě ten kalendář.

      Vymazat
  3. Od Ziaji mám tělové mléko a je super :-) A ten lak od Essence má krásnou barvu :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko od Ziaji ještě nemám žádné, snad někdy vyzkouším :).

      Vymazat
  4. Parádní nákupy :) Já teď chci taky někde sehnat kosmetiku Ziaja :). Jéé, kde jsi vzala ten diář, ten se mi moc líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ten je zdarma pro všechny členy Nivea klubu, akorát se musel objednat už někdy v létě a teď ho konečně posílali :)

      Vymazat
  5. Od Ziaji mě velmi láká ta řada s kozím mlékem :). Láček je krásný (však my víme :DD), máš moc hezké nehty! A ten diář vypadá úplně skvěle, odkud jej máš? :o, sháním právě taky takový, hezky přehledný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta řada s kozím mlékem se mi taky moc líbí, ale je to na suchou pleť, což není nic pro mě. No ano, my víme :D a děkuji :). Ten diář byl zdarma pro všechny členy Nivea klubu, ale musela jsem ho objednávat už někdy v létě a teď konečně dorazil :).

      Vymazat
  6. prodejnu Ziaja mám u baráku. Ze začátku jsem tam trávila skoro všechna odpoledne v týdnu a veškeré peníze utratila za všechny možné krémy, šampony, spreje...(dobře, trochu přeháním, ale myslím, že každá holka zná toto nadšení z nějakých výrobků) :D Teď už se krotím, ale nepopírám, že Ziaja má skvělé výrobky..
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě že to mám tak daleko, jinak bych tak byla beztak taky každý den :D. Ale ta kosmetika je fakt skvělá!

      Vymazat
  7. No, ačkoli jsem tu minule psala,že mě kosmetické články moc neberou, tahle značka mne docela zaujala. Myslím,že během vánočních svátků se pojedem s drahým do Polska podívat po nějakém stavebním materiálu tak bych mohla zapátrat po téhle značce kosmetiky.
    NO a ten diář? Ten je pamparádní! Mě tu na stole leží náš firemní,ale pořád čekám,že se ke mě dostane ještě jiný, menší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :) určitě se po ní koukni.
      Děkuji, mně se moc líbí, ale ještě by to chtělo kalendář.

      Vymazat
  8. Asi som divná, ale o tom laku som ešte vôbec nepočula ani ho nikde nevidela :D Ale je to naozaj super!! :) Aj farby sú veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt skvělý, chtělo by to víc barviček těch thermo laků :)

      Vymazat
  9. Ten lak na nehty má moc pěknou barvu, takové mám nejraději =)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten termolak je super, nikdy jsem nic takového neměla, tak bych někdy taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba na nějaké natrefíš, stojí pár korun a je s tím vážně sranda :D

      Vymazat
  11. jááj nádherná farba laku ... tusím som sa zamilovala:D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky