Jednoduchý letní nail art

Dnes vás vítám u nehtového článku plného letních barviček. Poslední dobou jsem nedělala vůbec nic složitého, díky tomu, že se mi pod ruku dostaly krásné láčky, mi úplně stačily jednobarevné, nebo dvojbarevné nehty, ale i tak vám určitě mám co nabídnout, co se týče inspirace na letní nehtíky. Nebudou zde chybět pastelové, neonové, ani třpytivé nehty, tak se pohodlně usaďte a zkuste to taky :).

Matné pastelové ombré s kosmetikou MOJE ♥
Jak vidíte, neodolala jsem a opět jsem objednávala kosmetiku Moje. Kdo si ještě nevšiml jejich nových matných laků v osmi krásných odstínech, to musí určitě napravit, protože jsou nádherné. Není to to jediné, co jsem objednala, a tak vám za nějaký čas zase nafotím a zrecenzuji výrobky, z kterých jsem opět (jaké překvapení) nadšená.

Láčky vypadají skvěle i jednotlivě, ale ombré s těmito odstíny, to je pohádka! Tedy aspoň mně se to neskutečně líbí. Stačilo si nalakovat nehty růžovým odstínem a po zaschnutí houbičkou vpatlat modrý odstín od konečku nehtu téměř doprostřed. Trvá to pár vteřin a výsledek mě vážně baví :).





Neonové vrstvení s Flormar
Laky na nehty Flormar mám moc ráda a mají své zastoupení v mé lakové sbírce. Tyhle neonové jsou pro léto jako stvořené a ty malé lahvičky vypadají rozkošně.

Tyto dva laky používám pohromadě dost často, většinou jeden nehet žlutý, zbytek růžový. Tentokrát se mi zachtělo vrstvit. Všechny nehty jsem si nejdřív nalakovala neonově růžovým lakem a po zaschnutí na vrch aplikovala zářivě žlutý lak, ale ne na celý nehet, prostě jsem lakovala tak, aby byly nehty hezky orámované prvním lakem.Opět úplně jednoduché a s výsledkem jsem spokojená.



Matně-písková kombinace (Flormar + Gabriella Salvete - Stars)
Kombinovat matné a pískové laky? Proč ne? Čím déle jsem měla tyto barvičky na nehtech, tím více mi evokovaly oceán, tak snad vám budou také tak připomínat léto. V akci byly tentokrát moje dvě moc oblíbené značky laků na nehty, a to matný lak od Flormar a pískový lak od Gabrielly Salvete v mém oblíbeném odstínu aquamarina.

Nejdřív jsem všechny nehty nalakovala matným lakem a po zaschnutí jsem pískovým začala tvořit něco jako francouzskou manikůru, až na to, že jsem na jedné straně vytvořila oblouček vedoucí až do spodní části nehtu.


 Krásně korálová Miss sporty a speciální efekt od Essence
Korálová barvička je v létě úžasná už sama o sobě, ale spolu s efektovým top coatem od Essence mě okouzlila úplně. Tomuto se ani nedá říkat nail art, ale když se mi to líbí, proč to sem nedat :D.



Když se vám do rukou dostanou kamínky
Svoje spešl kamínky na nail art jsem ztratila už chvíli po tom, co jsem je koupila, a tak je stále marně hledám :D. Ale dost často se mi stává, že mi začnou padat ozdobné kamínky ze starého trička, v takovém případě vím přesně, co s nimi udělám.

Jako základ použiji většinou nějaký nude lak a vrstvím jako blázen, protože jsem stále nenarazila na takový, který mi vytvoří ten správný efekt po dvou vrstvách. Každopádně pak už si můžete kamínky na nehty pokládat jak chcete, opět to není žádná věda :).


Příliš růžové
Nakonec tu mám svůj extrémně růžový, už druhý pokus s razítkovačem od Essence. Zde jsem použila totálně barbínovsky růžový lak od Oriflame -Very me, na jednom nehtu nesměl chybět ani cukrlátkový pískový lak od GS a razítkovala jsem s bílým lakem na francouzskou manikůru od GS.

I přes extrémní růžovost se mi to líbí, tak snad to zaujme i vás :).



Pro dnešek by to stačilo, já sama si nějak nemůžu vybrat, co se mi líbí nejvíc, ale vy mi to určitě napište :D.

Mějte se krásně a s nehty se pořádně vyblbněte, kdy jindy používat výrazné barvy než v létě?
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Za mě určitě ta zelená, ta je prostě dokonalá <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera, úplně všechno se povedlo a ty nehty mě baví. :) Jak vidím, tak já jsem oproti Tobě v tomhle lenivá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no to já teď byla líná, proto jen takové jednoduché věci, víc experimentovat se mi poslední dobou nechtělo, většinou jsem měla jen jednobarevné nehty a zkoušela nové laky :D.

      Vymazat
  3. Paráda! Všechny kombinace jsou nádherné, mě však uchvátilo to "ombré" to je nádhera, i ta barevná kombinace <3.
    A musím ti to tu napsat, i když je to mimo téma :D. Už jsem viděla Divergence! a to hned dvakrát :D. Fakt perfektní film, moc se mi zalíbil, proto jsem si ho pustila pak hned podruhé :D. Ty herecké výkony jsou boží, už se ti nedivím, jak obdivuješ ty vlasy od Tris, taky to nechápu, jak ten culík může mít tak krásný :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :)
      No já nevím, proč mi lidi nevěří, že je to tak skvělý film! :D Jsem ráda, že se ti líbil. A víš co je nejhorší? Ta herečka si pak ostříhala vlasy nakrátko... jako úplně nakrátko :D. V Hvězdy nám nepřály hraje už s krátkými vlasy. Byla jsem v šoku když jsem to pak viděla, vždyť ona měla tolik vlasů!

      Vymazat
  4. Nádherné nechty :3 Mne sa najviac páčia tie prvé a ešte tretie a posledné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne nechty:=) mna vzdy nadchne ak vidim ze celkom jednoduchym sposobom sa da docielit nieco tak nadherne) sice ja som uplne leniva do babrania sa s nechtami ale toto ma celkom uputalo a asi to vyskusam:) inak sa mi najviac paci to ombre a tie barbinkovske ruzove:) ale aj tie vsetky ostatne su jednoducho TOP:)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou skvělé tipy! Některé z nich určitě vyzkouším. :) Moc se mi barevně líbí ten první a technikou hlavně ten třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi krásne, ako vždy. :-) si šikovná, Caroline. ;-)
    Inak ten telový od Moje, ako je pigmentovaný? Lebo ak dobre, tak ma švacne! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      :D Stačí 2 vrstvy, někdy jsem rozmazlená a dám 3 ať je to ještě hezčí :D, ale zrovna včera jsem si potřebovala rychle nalakovat nehty a stačily 2 vrstvy, navíc fakt rychle schne :)

      Vymazat
  8. Nádherné! Teďka jsem se také vrhla na laky MOJE, brzy hodím určitě na blog. Neonové barvičky jsou krásné, ale sama bych je nosila asi jen kdybych byla opálenější. :D :) Jsou krásné. Úú, a kombinace Flormar a stars enamel od GS je boží! Líbí se mi taková veselá barvička od Flormar, v kombinaci s třpytivým lakem to vypadá kouzelně. :) Hahah, a ty extrémně růžové nehtíky jsou skutečně zajímavé, máš pravdu. :D :) Pěkné, pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jsem ráda, že se ti kombinace líbí :)

      Vymazat
  9. Btw. tady je ta soutěž oGS Diamante: https://www.facebook.com/gabriellasalvete/photos/a.252761944766423.68864.247172538658697/777792462263366/?type=1&theater :) :D

    OdpovědětVymazat
  10. Najviac ma zaujali asi tie druhé.. to vrstvenie. Vyzerá to veľmi pekne :D A tieto neónové farby sa mi páčia, aj keď neónové farby nemám moc rada :D
    Ten ružový pieskový lak je krásny.. Mám rada takúto bledulinko ružovú. Urobiť si nechty s ozdobnými kamienkami z trička je geniálny nápad. Určite to skúsim :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbí první a poslední :) Ale všechny jsou zajímavé a pěkné :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi šikulka :)! Nejvíc se mi líbí první a poslední :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky