Další přírůstek od kosmetiky MOJE + letní nail art

Už v minulém článku jsem se věnovala nehtům, a ani dnes téma nezměním, protože nastal čas na zhodnocení nových matných laků od kosmetiky MOJE a dalších pár drobností, kterým jsem neodolala. 

V článku najdete také jeden malý letní nail art, který vás snad inspiruje, a i v deštivých dnech připomene, že je stále léto.


Kosmetika moje
Kvůli těmto matným lakům a díky další akci na poštovné zdarma (navíc jsem jako dáreček dostala tužku na oči) jsem neodolala, a objednala si další balíček od této cenově příznivé značky. Věděla jsem, že určitě nebudu zklamaná, protože jsem toho od této kosmetiky vyzkoušela už dostatek, a tak nové matné laky musely být moje.

Kosmetika MOJE nabízí matné laky v osmi krásných odstínech, i když bych je měla doma ráda všechny, nakonec jsem se zvládla rozhodnout pouze pro dva, a to nebesky modrý odstín číslo 6 a tělově růžový odstín číslo 8. Už dávno jsem také říkala, že bych ráda vyzkoušela balzámové rtěnky, a tak jsem si jednu konečně pořídila, a naprostou nutností bylo objednat si nové oční linky, protože mi mé používané už došly.

Na balzámové rtěnky jsem už sice pár recenzí viděla, a nyní se rozbíhají i recenze na matné laky, ale stejně bych je ráda zhodnotila i ze svého pohledu, snad vám to pomůže s rozhodováním :).




Lak na nehty Matný efekt - odstín č. 8
Tento lak mě po převzetí balíčku nemile překvapil. Podle fotek na internetu jsem totiž očekávala mnohem víc tělovou barvu laku, nakonec jsem ale dostala světle růžovou. Na jedné z fotek tento odstín dokonce vypadal jako takové mocca a právě proto jsem ho chtěla, ale s růžovou jsem se musela nakonec smířit, protože při rozkliknutí jednotlivých odstínů laků ta barva neměla od růžové až tak daleko ( i když stejně vypadala víc tělově :D). Takže na ty odstíny určitě pozor, mrkněte nejlépe na recenze a fotky na nehtech, když jsem objednávala, tak ještě bohužel žádné nebyly.

Každopádně o samotném laku nemůžu nic špatného říct. Pro pěkné krytí stačí dvě vrstvy. Lak schne velice rychle, a tak nemusíte půl hodiny čekat, abyste si náhodou neudělali nějakou rýhu a nezničili celou manikúru. I když barvička není taková, jakou jsem očekávala, je moc pěkná a hezky kombinovatelná.

Laky mají navíc mnohem lepší štětečky než laky Orchidea. Štětečky jsou částečně ploché, širší, lak se s nimi krásně a jednoduše nanáší.


Lak na nehty Matný efekt - Odstín č. 6
Další odstín už přesně odpovídal mým představám a do mé sbírky přibyl nádherný nebesky modrý matný lak.Tento odstín je svými vlastnostmi úplně stejný, rychle schne, snadno se nanáší, laky jsou jednoduše božské, dokonalé a nenajdu na ně žádná negativa, ani kdybych chtěla. Jsem nadšená a v budoucnu ke mně snad připutuje i ten lososový odstín, ze kterého jsem málem odpadla, když jsem ho viděla vyfocený na nehtech!  :D


Své nové odstíny jsem zkusila dát dohromady a překvapivě snadno se na mých nehtech spřátelily v jednoduchém ombré, což jste mohli vidět v minulém článku, ale pro pořádek přidávám fotku i sem :).


Aby toho nebylo málo, tak jsem znehodnotila matný efekt jednoho z laků při dnešním nehtovém tvoření. Moc se mi líbil odstín a dokázala jsem si ho představit i v lesklé variantě jako pozadí pro sedmikrásky, které se na nehtech hodlaly umístit (aspoň předstírejme, že jsou to sedmikrásky :D), k této modři se mi navíc neskutečně líbí luxusní zlatá, a tak jsem si při dnešní bouřce trošku pohrála a mám pro vás fotku dalšího letního nail artu, snad se vám bude líbit :).


Oční linky
Protože jsem nové oční linky už nutně potřebovala, rozhodla jsem se k objednávce přihodit ty od kosmetiky MOJE. 
Nebudu vám lhát, nic extra to teda není. Linky dost dlouho schnou, je to zřejmě způsobeno tím, že štěteček nabírá moc barvy a tak při nanášení tvoříte linku z příliš hrubé vrstvy. Navíc se kus této vrstvy může částečně oddrolit. Ne, že by byla linka úplně nepoužitelná, ale v drogériích se najdou mnohem lepší, jak aplikací, tak efektem. Linka je po zaschnutí totiž až příliš matná, nevypadá nijak úžasně. Určitě to není ten nejlepší výrobek této značky, a tak pokud chcete něco vyzkoušet, sáhněte raději po něčem jiném.
Na ukázku opět mé strašidelné oko :D

Hydratační a balzámová rtěnka - odstín č. 2
Balzámové rtěnky od kosmetiky MOJE vypadají prostě úžasně roztomile, a protože tento typ rtěnek používám mnohem raději, než klasické dlouhodržící, musela jsem jednu mít. 

Rtěnka by měla být balzámová a hydratační díky obsahu bambuckého másla a vitamínu E, navíc by měla být i jemně pigmentovaná a rty hezky zkrášlit v pěti odstínech. Já osobně jsem nejvíc toužila po odstínu č. 2, což je pro mě typický broskvový odstín. 

Musím vyzdvihnout úžasnou vůni rtěnky, nemůžu se ji nabažit. Dále je rtěnka opravdu dobře pigmentovaná, avšak myslím, že je to tak trochu na úkor výživy a hydratace. Podle toho, co jsem četla na jiných blozích ale vím, že je to nejspíš právě tímto odstínem, má trochu jinou konzistenci, než ty ostatní, a tak to pro mě nebylo žádným překvapením. Přesto nemůžu říct, že by nehydratoval vůbec. Jeden víkend jsem si s sebou zapomněla přibalit balzám na rty, a tato rtěnka mi úspěšně posloužila místo něj, nebyla to taková oáza, jako s klasickým balzámkem, ale úplně to stačilo, a dodalo to mým rtům i krásně živou barvičku :).



Matné laky a balzámové rtěnky vám tedy mohu s klidným srdcem doporučit, a však po linkách se porozhlédněte jinde, určitě najdete něco lepšího.

Co vy, udělali jste si v létě taky radost nějakou drobnou kosmetikou?

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Obojí to lakování je nádherné (ombre i květinky). A z kosmetiky Moje se mi nejvíce zamlouvají právě ty laky v pastelových barvičkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, ty laky jsou úžasné, někdy si musím dokoupit další barvičky :).

      Vymazat
  2. Laky vypadají nádherně, celkově je tato řada matných laků moc povedená a barvičky se mi líbí snad všechny :). Velmi mě překvapilo, jak krásně na rtech vypadá ta balzámová rtěnka, ze začátku jsem si říkala, že to bude nic moc a pak vyjela fotka a já jsem nestačila zírat, fakt bomba :D. Jinak nail arty jsou oba krásné, hlavně ty květinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty laky se jim moc povedly! Ten odstín rtěnky určitě nesedne každému, ale já měla odjakživa ty do broskvova, ráda a docela jsem se té rtěnky bála, když jsem ji viděla na fotkách u jiných lidí, ale pak jsem ji nanesla sama a byla fakt výborná, navíc ta vůně ♥ to je tak krásná ovocná vůně...
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Krásné. Jak se tak dívám na ten odst. č. 8, vypadá tak růžovo-pleťově. :D Ale na tvých fotkách vypadá fakt pěkně a spíš pleťově. :D Takže asi je to o kombinování a každý to vnímá pravděpodobně jinak. :D Moc krásně vypadají, i ten nebesky modrý. :) Máš pravdu, perfektně to vypadá i se zlatou. A že to jsou sedmikrásky, poznat jde! :) Moc pěkné.
    Ty linky zasychaly trošičku déle, ale tak zhruba hodnotím podobně, ale až na to drolení. A ten odstín 2 u rtěnky jsi vybrala dobře, jsem si jistá, že k tvému typu pleti a vlasům a tak ti sedí skvěle. :)
    Já teď byla týden pryč, ale mrknu se po nějakých novinkách, takže ještě uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No ano, ono to je taky světlem, ve kterém to vyfotím, když je sluníčko, tak to vypadá víc pleťově, a na stránkách měli právě taky 2 fotky a na každé to vypadalo jinak, ale tak stalo se, i tak je to pěkná barva :). Jé, to jsem ráda, děkuji :D:).
      No mi se právě stalo, že když už jsem měla linky úplně zaschlé a chtěla jsem si natočit řasy, tak to linka nevydržela a kus se oddrolil. Kdybych do toho nijak nesáhla, tak asi drží, ale od linky očekávám, že prostě pár věcí vydrží, ale jak jsem řekla, nepoužitelná není, dá se to s ní :D.
      Právě kvůli své pleti a barvě vlasů se často dívám po takových odstínech, jediné nebezpečí je vždycky v tom, že při odstínech rtěnky do oranžova vypadají zuby žlutě, takže jsem se rozhodovala dost dlouho. :-/ Ale teď mi víc vylezly pihy, takže ten odstín fakt sedí.

      Vymazat
  4. Mne sa ten ružový lak páči, i keď ja mám celkovo ružové laky rada, takže môžem byť trochu zaujatá :D Modrý je tiež milý odtieň, najmä v nail arte s kvetinkami sa mi páči, ja som zväčša na takéto veci lenivá, akurát raz som vyskúšala ombré nechty, ale to bolo na môj vkus príliš zdĺhavé :)
    No a kozmetické radosti si ja robím vcelku často, naposledy s Pacifica perfumes, lebo v lete exotická vôňa nesmie chýbať, ale potešil ma aj tónovací balzam na pery, ktorý bol súčasťou setu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jo, ty tvoje kosmetické radosti vypadají vždycky úžasně, nechápu kam tolik věcí pak vždycky naskládáš :D docela by mě zajímalo, kolik toho dohromady už máš.

      Vymazat
  5. Vidím, že ďalšie kúsky pribudli do tvojej zbierky :D Tie laky vyzerajú krásne. A aj keď tá prvá farba nebola podľa tvojich predstáv, mne sa celkom páči (síce aj tu asi vyzerá inak ako v skutočnosti). Podobné modrý lak mám, ale trochu tmavší.
    Nádherná nailart, muselo ti to zabrať veľa času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No zrovna byla bouřka, koukala jsem na seriál a měla jsem chuť na nějaké tvoření, tak jsem si to v klidu dělala a bylo mi jedno jak dlouho, takže ani nevím :D.

      Vymazat
  6. Chcela by som vidieť tvoj kozmetický kútik, lebo akotak pozerám vážne kozmetika to je tvoje:D A laky na nechty, no na tie si zaťažená:) Ja som úplný opak, ja kozmetiku kupujem len v krajnom prípade lebo ma to važne vobec nebaví ale oblečenie och toho sa neviem nabažiť :D
    Niežeby si si ty nekupovala oblečenie ale z mojho pohladu zbožnuješ laky na nechty:D (aj ked táto veta vyznela naozaj divne)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, na laky na nehty jsem úplně zatížená a mohla bych je kupovat pořád, a stále by jich nebylo dost :D. No, s oblečením to je těžké, jsem asi moc náročná, chci vždycky něco úžasného za slušnou cenu, ale když už něco najdu, tak je to šíleně předražené a já jsem akorát naštvaná, když si nic pěkného nevyberu :D. Navíc do obchodů s oblečením se snažím moc nechodit, protože je to pak vždycky na dlouho a já jsem pak stejně naštvaná, že je všechno bud hnusné, nebo drahé :D.

      Vymazat
  7. Úplne úžasná farba lakov! Tie kvietkované nechty sú krásne. Ja by som na to trpezlivosť nemala,za tú precíznosť máš môj obdiv. :D 31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale není to tak složité, jak to vypadá :D

      Vymazat
  8. Ježiši! Ty laky musím mít, ta barva je úplně úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím která přesně :D, ale souhlasím, protože všechny ty barvičky mají úžasné :)

      Vymazat
  9. asi si ich objednám, lebo ako pozerám na tých blogoch, majú naozaj nádhernú farbu!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Právě včera jsem na MOJE udělala objednávku :) tak už se těším a jestli budu s produkty spokojená, tak udělám ještě jednu, za ty peníze a když je poštovné zdarma + ta tužka jako dárek - to si myslím, že je super :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě spokojená budeš :) ano, s tím poštovným zdarma a dárečkem je to skvělé!

      Vymazat
  11. Máš fakt krásně udělané nehty:) Ten růžový lak se mi líbí. I když přiznávám, že sama sháním něco víc tělového. Před 2 lety jsem si koupila v Amsterdamu jeden lak, který měl tak perfektní tělový odstín, že jsem dlouhou dobu nenosila nic jiného. Bohužel mi už došel a od té doby marně sháním něco, co by mě zase tak zaujalo :(
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Taky bych raději něco víc tělového, stále jsem netrefila na takový, jaký bych přesně chtěla :-/

      Vymazat
  12. Ako naschvál, že Caroline? :D Mňa najviac zo všetkého oslovil ten matný "telový", no ten vyzerá proste úplne božsky. :-) A sú to sedmokrásky, buď pokojná, všetci ti to uverili. :D Inak si kreslíš zaujímavú linku...ja som ju vždy chcela nosiť takto, ale mne to nedá, ja si to musím potiahnúť až úplne ku kútikom oka. A prekvapila ma pigmentácia toho rúžu...čakala som len taký ofarbený balzám, ale vyzerá to božsky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslela jsem si, že tě zase naštvu :D když oni přijdou vždycky s nějakou další super novinkou, nemůžu si pomoct :D
      No linku si dělám různě, někdy protáhnu až skoro ke koutku, jindy poloviční, někdy tenkou, jindy hrubou... prostě podle nálady a podle toho, jak se mi to zrovna podaří.
      Ta pigmentace je fakt skvělá, taky jsem byla překvapená :).

      Vymazat
  13. Ta manikura je nádherná, jsi šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty kytičky jsou krásné! Balzámové rtěnky mám ráda, protože mám neuvěřitelně suché rty - normální rtěnky mi přijdou poměrně dost vysušující. Teď mám jednu od Tony Moly a má přijatelný poměr hydratace/pigmentace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :).
      Tak ta musí být skvělá, a úplně s tebou souhlasím, na ty nehydratační rtěnky poslední dobou skoro ani nesáhnu.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky