Vlny 3x jinak

Mám ráda vlny všeho druhu. Bude to zřejmě tím, že mi příroda nadělila úplně rovné vlasy a člověk chce vždy to, co nemá. Naštěstí existuje spousta způsobů, jak vlny udělat. Některé jsou náročnější a potřebujete k nim kvalitní kulmu, nebo žehličku, a k některým naopak nepotřebujete vůbec nic.

Já osobně mám k dispozici jen žehličku. Kulmu má maminka, ale takovou obyčejnou, se kterou moje vlny nikdy nevypadaly moc dobře, a tak jsem se kulmy dávno vzdala. Ukážu vám tedy 3 typy vln, které ráda nosím a ke kterým potřebuji jen žehličku, nebo vůbec nic :).

Kouzelné prstýnky
Začnu tím nejpracnějším. Tyto prstýnkové vlny jsem měla možná tak 2x, a to proto, že na dlouhých vlasech mi trvaly neskutečně dlouho! Ale řekla bych, že pokud se chystáte na nějakou větší oslavu, nebo cokoli, kde vás zdokumentují, určitě to za tu námahu stojí.
Jak na to? Bez fotonávodu bude to vysvětlování složitější, ale zkusím to. Na tyto vlny potřebujete jen žehličku. Chytněte tenký pramen vlasů a na prstech si ho obtočte do malého kroužku (prstýnku). Chyťte kroužek z pramínku ze strany a na chvilku secvakněte žekličkou - POROZ, NEPOPALTE SE! (mi se to stalo snad 3x, byla to fakt piplačka:D). Nakonec nechte pramen spadnout a vytvoří vám krásnou prstýnkovou vlnku. Takto pokračujte až do úmoru :D. Ale ne, třeba vám to půjde rychleji než mně, každý máme jiné vlasy :).



Klasické žehličkové
Určitě znáte ty nejběžnější vlny, které se dají dělat žehličkou, kdy zcvaknete pramen žehličkou, jednou obtočíte a celý pramen sjedete až dolů. Je to jednoduché, najdete k tomu plno videonávodů, fotonávodů a určitě to už stejně dávno umíte :). Co mě ale těší je, že se tyto vlny dají dělat i na kratších vlasech, což se mi hodí po tom, co jsem se minulé léto z dlouhých vlasů ostříhala na mikádo.

Jednoduchost copánků
Tyto vlny jsem si moc oblíbila u dlouhých vlasů. Vlny mají tu výhodu, že jsou velice snadné, dodají objem a vlasy krásně odlehčí, a tak dodají i lepší pocit. Obzvlášť se mi hodily vždy, když jsem měla brzo ráno školu a měla jsem v ní vydržet až do večera. Vlny totiž vydrží celý den, i když možná trošku zplihnou, ale stále dodávají ten skvělý tvar (pokud teda zrovna neprší :D).
Jak na to? K tomuto nepotřebujete nic, kromě umu plést francouzské copy, což se dá naučit. Večer ještě na trochu vlhkých vlasech upletete 2 francouzské copy. Když začnete níž, vlny budou spíš jen ve spodní části, pokud začnete výš, vlny zanechají náznak tvaru i na vrchní části hlavy a dodají objem i nahoře.

Snad jsem vám vnukla nějaké nápady, i když každý máme jiné vlasy a každému sedí něco jiného. Na ukázku jsem použila starší fotky s ještě dlouhými vlasy, protože na těch vlny víc vyniknou, ale i ty novější s mým již odrostlým mikádem, protože na každé délce vlasů se dá vytvořit něco krásného.


Komentáře

  1. Všechny 3 zbůsoby jsou krásné!:) Já mám,ale nejrdši vlnky z copánků:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám zatím s vlnkami z copánků na nějakou dobu utrum, dokud mi zase nedorostou do příslušné délky :)

      Vymazat
  2. Si strašne krásne dievča, aby si vedela. :-)
    Čo sa týka mojich vlasov, mám ich prirodzene vlnité, čo som podľa mňa vychytala najlepšie ako sa dá. Môžem ich aj vyžehliť aj natočiť. Viem, že prirodzené vlny sa rozbia najťažšie, tak si len pískam. :D
    Vlny žehličkou sú vážne pre kratšie vlasy. Moje dosahujú dĺžku...no o čosi dlhšie ako na prvej fotke a je to teda nemožné, aj keď sú hrozne krásne. :-)
    A prvé som tiež skúšala...pár pramienkov a potom už som nevládala. :D
    Krásne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš děkuju za pochvalu, červenám se :D:) Já si teda dělala vlny žehličkou i na dlouhé vlasy a to vždycky tak od půlky vlasů, a to šlo pěkně. Ale závidím ti teda přirozeně vlnité vlasy. Vyžehlit vlasy je fakt mnohem jednodušší, než se snažit o přirozeně vypadající vlny, ale tak občas si s tím ráda pohraju :)

      Vymazat
    2. Bude to ladiť k tým vlasom, takže sa vôbec necítim vinná. :D No ja som asi teda pekne ľavá a vždy začnem byť nervózna, keď sa mi hneď nedarí. :D No áno, ale na druhú stranu sa niekedy vedia zvlniť tak, že vyzerám skôr ako ovca a tiež tomu musím dopomáhať. :D Áno, vyzerajú krásne...neviem prečo, ale ani keď si spravím francúzsky cop...tak aj tak tie moje vlny nie sú tak pekné ako tvoje. :-) Alebo sa mi len proste nehodia. :D

      Vymazat
  3. Všetky spôsoby sú veľmi pekné :) Najčastejšie nosím vlny urobené žehličkou, no v poslednom čase si celkom často na noc zapletám vrkoče, nech ich mám ráno aspoň trochu vĺn.
    Inak, máš veľmi pekné vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak ten první způdob je nejkrásnější, ale moc to nechápu.. :D Ale myslím že s kulmou to vyjde nastejno. Podobné vlnky si tvoří občas sestřička, naopak mi nikdy nevydrží.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to vím, tvoje ségra má vždycky boží vlny :D Ale mi to teda s kulmou taky nikdy nevydrželo, kdežto s žehličkou jo. Až budu mít čas, tak k tomu nafotím ten návod a připojím ho k článku :)

      Vymazat
  5. Wau vážne nádherné vlasy. Vyzerajú tak zdravo a majú krásnu farbu. Ja ich mám tak zničené že sa na nihc ani nedá pozerať. A tie vlny su nadherné aj ja som si ich niekedy robila stále. Ale teraz som na to až velmi lenivá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snažím se je udržet zdravé, protože vím, jak je mučím tím barvením, a taky jsem jim práci trošku ulehčila, když jsem je ostříhala :D

      Vymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ty první vlasy! :) já udělat vlny s žehličkou moc neumím, ale asi to zas brzo zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš náádherné vlasy!!! Mně se moc líbí vlny číslo jedna. Vždycky jsem chtěla vlnité vlasy, asi proto, že je mám rovné. Moje dcera je má vlnité a chtěla by rovné, snaží se je narovnávat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ano, většinou to tak fakt je, že člověk chce to co nemá :D moje sestra má taky vlnité a věčně si je rovná.

      Vymazat
    2. máš překrásný blog krásné fotky a vlasy

      Dája .... ¨
      http://yoshikuni-pise.blog.cz/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky