Opět na začátku 2 :)

Uběhla chvilka a jsem opět na začátku. Ale naštěstí ne tak úplně. Ráda bych pokračovala v tom, co jsem začala, jen na jiné stránce. Pokud tedy chcete něco vědět o mém dosavadním blogování, stačí kliknout na - Můj starší blog - vpravo a nic vám neunikne :).

Přešla jsem z blog.cz na blogger.com z několika důvodů:
1. Na blogger.com mám mnohem víc možností, co se týče vzhledu stránky. Budu se toho muset ještě dost naučit, ale snad za pochodu všechno pochytím, zatím se spokojím s jednodušším vzhledem :).
2. Od začátku se mi nelíbil název starého blogu, ale tehdy jsem na nic lepšího nepřišla a později se už nedalo nic změnit. Teď jsem výjimečně spokojená i s názvem.
3. Blogy na blogger.com se mi jednoduše moc líbí, což souvisí s prvním bodem, ale tohle je čistě můj subjektivní pohled.

Články hodlám psát ve stejném duchu, a tak zde bude všehochuť. Budou zde občas vládnout moje kecy, jindy seriálová, nebo filmová posedlost a jindy se projeví má dívčí posedlost spojená s kosmetikou a vším co je krásné. Články taky nebudu omezovat, někdy se ode mě dočkáte zcela seriózních recenzí, a jindy to budou emocionální texty, ve kterých jistě nebude chybět má optimistická duše, která si v každé špatné zkušenosti najde něco, čemu se zasmát, i kdyby to mělo být podáno s krutou dávkou ironie.

A proč Red-haired blog ? Jednoduše proto  ↓


S láskou vaše Caroline*

Komentáře

  1. Stále bogspotu neviem prísť na chuť. :D A inak sa teším na články...neviem prečo, ale vylievanie dušičky a kozmetika..to je moje. :3
    A! nááádherná fotka, odpadaju. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No na blog.cz to bylo všemožně omezené, chtěla jsem teda zkusit tohle. Jinak hodlám teď víc fotit, tak snad na blogu budou i nějaké ty moje fotky a hezké krajinky, co mám tak ráda :D

      Vymazat
    2. Som rada, že konečne nejaký bloger, ktorý ukáže sám seba. Ja by som sa svojej anonymity asi nevzdala, ale inak sa teším na oživenie. :-)

      Vymazat
  2. Těším se co bude nového :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už jsem párkrát přemýšlela nad přesunem na blogger, ale vždy mě to přešlo. Na to mám svůj blog až moc ráda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na blogu teprve pár článků a věděla jsem, že čím déle to budu odkládat, tím víc mě to pak bude mrzet... takže teď to ještě nebylo tak hrozné :)

      Vymazat
  4. Těším se na další články.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky