Nákupy s rodinkou a revoluční aktivity

V sobotu mi maminka nabídla společné odpoledne v nákupním centru. Víte, ani jsem nepřemýšlela, jaké to bude jet na nákupy s mými dvěma mladšími sourozenci a mamkou, a tak jsem očekávala normální odpoledne, které skončí v normální hodinu, a tak si ještě budu moct normálně napsat seminárku až dorazím domů. Navíc jsem ještě nalákala přítele, ať tam za námi přijede, že bude sranda (a věřte mi, s tou naší tlupou to vždycky bývá sranda), a tak jsem do víru nakupování bez remcání nalákala i svého milého a v neděli po obědě jsme všichni vyrazili na nákupy… ale na jaké nákupy!


Vážení, jsem žena, ale nakupuji v rozmezí od jedné hodiny do max tří hodin. Tyhle nákupy trvaly celých ŠEST HODIN!!!! Přítel měl naštěstí možnost opustit nás dřív, a tak vyvázl bez větší újmy, ale já… já nikoli. Jako statečný voják jsem zůstala a dobojovala bitvu až dokonce, navíc jsem ulovila i pár věcí pro sebe, i když... řeknu vám popravdě, připadá mi, že k nám do Ostravy vozí už jen nějaké zbytky, které nikdo nechce, je pak těžké cokoli si vybrat, nebo nedejbože sehnat, když to zrovna nutně potřebujete.

Jistotou však bylo DM, na které jsem jsem zaútočila kvůli sprcháčům Balea s těmi úžasnými vůněmi melounu a manga. Rovnou k tomu přibylo i melounové mýdlo (já ty ovocné vůně prostě zbožňuju), a jedna fajnovka pro ty, co tráví půlku dne v hromadné dopravě, čili antibakteriální gel do kabelky.


No a protože je jaro, a hodilo by se nakupovat nějaké jemné kousky v pastelových barvách, musela jsem to udělat přesně naopak. Ono je fakt zvláštní koupit si na jaře všechno v černé barvě, ale má to své důvody.
1. Černé tílko je kus oblečení, který musí v mém šatníku být vždycky. A protože mé dvě černé tílka, které vlastním, už nejsou tak úplně černé, využila jsem příležitosti a koupila další.
2. Ta mikina mi přišla naprosto boží, je krásně pohodlná, hřejivá a přitom vzdušná, tak se v ní neuvařím a děsně se mi líbí. Je to tak, nemůžu si pomoct, je boží a už ji nepustím.
3. Má sestřička začala vyzdvihovat jednu kabelku až skoro ve chvíli, kdy jsme měli odcházet. Nyní mám kabelku jen béžovou a hnědý kožený ruksáček... a černá kabelka je další nutnost, kterou zrovna postrádám... a tahle není vůbec špatná.... navíc ji využijeme obě. No jo, rychle jsem kabelku popadla s tím, že každá zaplatíme část a budeme se střídat. Jsem zvědavá, jaké kvůli tomu ještě vzniknou hádky, když tak se prostě hezky sestersky popereme. :D 

Omluvte to různorodé světlo na obou fotkách, ale vážně nestíhám :D všechno je to stejně černé, i když z fotky sálá žlutá :D

Nákupy jsem tedy přežila, v jednu hodinu ranní jsem dopsala esej a před chvílí jsem se vrátila ze školy a mohla začít psát i nějaký ten článek, tak doufám, že nepíšu bludy, když jsem unavená.

Byla bych doma o trochu dřív, kdyby se na katedře nerozhýbaly určité aktivity ze strany učitelů a ze strany studentů. Obě skupiny se totiž snaží sesadit tyrana z jedné z vedoucích funkcí a celkově ze zaměstnání. Celá akce má svůj krycí název, který raději taky neprozradím, a tak jsme ještě k večeru schůzovali ohledně právních záležitostí, podpisů, svědectví... řeknu vám, že je to bojovka jako v Harrym Potterovi, kdy se Bradavice bouřily proti vedení Umbridgeové :D.


Pro dnešek asi vše, na víc se už nezmůžu :D. Doufám, že se máte fajn, a máte o něco víc času na odpočinek, než já. Ale berme to pozitivně, aspoň se člověk nemá čas nudit.

Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Šestihodinový nákup? To by mě zabilo, nemám ráda nakupování.

    OdpovědětVymazat
  2. Raz som v obchodnom centre vo Viedni strávila 8 hodín a poviem ti že už to nikdy nechcem zažiť. Síce som si pokúpila skvelé kúsky, ktoré zbožnujem ale o nákupov som bola viac ubitá než by som mala celý deň okopávať na poli. Takže si viem predstaviť ten váš 6 hodinový nákup :D a svetrík je nádherný a čierne tričko? to musí mať v šatníku každý aspon po dve kusy, dá sa ku všetkému dopasovať:)
    Kabelka je tiež pekná a ten gél nosím stále v kabelke. Predsa každý deň cestujem v autobuse:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak ve Vídni sis určitě pořídila mnohem víc krásných kousků, ale tady bych to, co jsem si koupila, sehnala za hoďku, takže to fakt nemělo cenu trávit tam 6 hodin :D Ale co už, nakupovala celá rodina :D

      Vymazat
  3. Aaano, také nakupovanie poznám. Čuduj sa svete, najradšej nakupujem s bratom. Má 21 a úplne mu hrabe. Je skvelý, čo sa nakupovania týka...je jediný, kto mi povie ÚPRIMNÝ názor a preto nebýva divné, keď nakupujeme cez 3-4 hoďky. Naposledy nám to tiež vyšlo okolo nejakých 5-6 hodín...a on platil, takže je to moja lááááska. :-)
    Akože rada nakupujem aj s kamoškami, ale tie ma nahovoria na všetko, brácho berie len to, čo sa mu fakt páči. Navyše máme dosť svojský štýl... Rozmýšľam, že o tom urobím celý jeden článok...si inšpirujúca! :D Inak sa mi páči všetko,, čo si si kúpila, pretože ja a čierna sme veľké kamošky. :-)

    Pfuh, tak ti držím place, Harry, nech to výjde. :D:D

    Btw...ovocné vône tiež, voňavky, šampóny, krémy, sprcháče...ano, ano, ano. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takového bráchu chcu taky :D jsem zvědavá, co vyroste z toho mého :D A vidím, že článek jsi už napsala, takže letím k tobě to omrknout!

      Vymazat
    2. Oh to áno, je to úplne najlepší bráško, elbo čo sa aj zvyšku vecí, tak si rozumieme. Napríklad ma o jedenástej vezme za ruku, že "Ideme vyžrať chladničku, poď." :D a pri tom žije zdravo...a robíme sprostosti spolu. :D Uvidíš, že aj ten tvoj taký bude. :-)

      Vymazat
  4. Ooo, bože, proč mi to děláš?? Mám teď nakoupené 3 sprcháče, z toho 2 přírodní.. No a teď cítím, že prostě ještě musím pro mango od Baley do DM :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach víš jak mě pokouší ostatní blogerky? Včetně tebe teda :D člověk si myslí, že už má vše co chtěl a najednou se objeví něco dalšího :D Ale sprcháče nikdy nejsou na škodu, ty člověk vypotřebuje.

      Vymazat
  5. Věř mi, že do Ostravy vozí ještě dobrý kousky :D Co třeba u nás v Olomouci :D ! to je podle mě to, co nikdo nekoupí jinde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Olomouci jsem rok zpátky studovala, ale přišlo mi to teda stejné jako v Ostravě, ale pohybovala jsem se spíš v centru, a tam bylo jen těch pár obchůdků vedle náměstí. Ale zase Olomouc je krásná, takže i kdyby oblečení nestálo za nic, má jiné výhody :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky