Krásy Mallorcy

Ach ano, celý červenec jsem se na blogu neozvala a má to své důvody, o jednom z nich je tento článek.
Ačkoli většině lidí začaly červencem prázdniny, mně tím začalo období učení na profesní zkoušku a následně samotné zkoušky. Naštěstí vše dopadlo jak mělo a já mohla druhou polovinu července bez výčitek dovolenkovat.

Na Mallorce jsem byla již podruhé a jelikož jsme si tentokrát vypůjčili auto, abychom mohli během dovolené navštívit co nejvíc míst (samotná válečka na pláži pro mě není plnohodnotná dovolená), ráda bych se s Vámi podělila o pár fotek míst, které mě uchvátily.

Mirador es colomer
Pokud se vydáte na sever Mallorcy, určitě doporučuji navštívit vyhlídku Mirador es colomer. Přítel má bohužel strach z výšek, takže si tento zážitek moc neužíval, naštěstí vydržel dost dlouho na to, abych stihla pár fotek. (Já zase příliš nezvládala klikatou cestu autem po úzké silnici na těch šílených kopcích, kde máte pocit, že se každou chvíli zřítíte :-D )

Jestli máte pocit, že to na těch fotkách vypadá úchvatně, pak věřte, že živě je to ještě lepší, tak jsem si uvědomila, jak málo toho fotka může zachytit.


Alcúdia old town

Na severu se také nachází krásné historické městečko Alcúdia old town, které mě až překvapilo tím, jak je malinké. Z nějakého důvodu jsem čekala, že historická část města bude podobně veliká jako v Palmě, kde jsem byla dva roky zpět, staré město je ovšem malinké a projdete ho za pár minut, přesto je moc krásné. ♥



Ach ty nádherné pláže...
Po celé Mallorce najdete spoustu nádherných otevřených, ale i skrytých pláží. Nebudu Vám lhát, na žádné nebudete mít příliš mnoho soukromí, lidi jsou všude, a to i na místech, kam se moc snadno nedostanete, ale není divu, je to nádhera.
Cala Murta
Cala Estany
Cala Cueva

A nesmí chybět knižní fotky z naší Playa de Muro ♥

Coves del Drac
Pokud chcete vidět teké něco jiného než moře, hory a pláže, tak doporučuji Dračí jeskyně. Tohle místo sice nepatří mezi má oblíbená, a to především kvůli hromadě lidí, které do jeskyni pouští, ale je to zase něco jiného a takových jeskyní najdete na východu Mallorcy spoustu.


Nakonec bych se s vámi ráda podělila o náš pokus dostat se k Puente Natural, kde se nachází nádherný přírodní skalní úkaz - SPOILER - nedostali jsme se tam! :-D

Měli jsme v plánu dle zkušeností lidí zaparkovat auto u pláže Cala Estany a ke skalnímu převisu dojít pěšky po cestě (autem se tam nedá nijak dostat). Měla to být 45 minutová cesta, kdyby nám danou cestu neuzavřeli! :-D Pokoušeli jsme se k místu tedy dojít po skalách skrz cestičky s oranžovým pískem a vystouplými kusy skal, kde nás větvičky škrábaly do nohou a přímé slunce neúprosně pražilo. Míjeli jsme skupiny turistů, kteří byli na tuto cestu daleko lépe připravení a po dvou hodinách kruté cesty, kdy nám začala docházet voda, jsme to bohužel snad poprvé museli vzdát. I cesta však poskytovala krásné výhledy, takže se aspoň mám o co podělit.


Nejsou to zdaleka všechna místa, Mallorca je nádherný ostrov, kde je co objevovat, avšak jak jsem již podruhé zjistila, přecpaný lidmi. :-D Aspoň jednou ji ale každému doporučuji, já letos byla daleko spokojenější a sever a východ ostrova se mi líbil daleko víc než okolí Palmy, to je ovšem jen můj subjektivní názor.

Málem bych zapomněla! Poslední noc jsme taky měli to štěstí, že se konal nádherný ohňostroj na vodě z mola Playa de Muro. Čekala jsem nějakou klasiku, ale musím říct, že to byl snad nejhezčí ohňostroj, jaký jsem kdy zažila.


Navštívili jste už Mallorcu? Jaká jsou vaše oblíbená místa? A měli byste zájem o víc cestovních článků? Mohla bych připravit článek o Fuerteventuře (Kanárské ostrovy), což je zatím můj osobní cestovní favorit. ♥

Doufám, že si všichni užíváte léto a těším se na vaše odpovědi, budu ráda, když mi napíšete, jak ho trávíte. :-) 

Komentáře

  1. Och wau, doteraz som netúžila ísť na Mallorcu, ale po tomto článku by som hneď hnala. <3 Je tam krásne a páči sa mi, ako akčne ste dovču v takejto exotickej destinácii strávili.:) Mňa tento rok očaril napríklad Dublin, tá atmosféra aj architektúra...<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já zase nikdy nepřemýšlela o cestě do Dublinu, a vidíš, třeba by mě to taky zaujalo. :)

      Vymazat
  2. Mallorce je vážně krásná, je hezké ji vidět trochu jinak než pláž a hotel. Ta příroda je úžasná a ta jeskyně je fakt třešnička na dortu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsem ráda, že jsem si mohla ostrov takto procestovat. ♥

      Vymazat
  3. Krásne fotky, rada by som to tam navštívila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! ^^ Malorca je přesně to místo, kde byla spousta mých spolužáků, ale já jsem ani nikdy pořádně nevěděla, kde to je. :D Nicméně dýchá z toho léto, pohoda - tak nějak to asi má být. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou tam jezdí čím dál tím víc lidí se mi zdá :D, někteří mí známí letos taky zamířili na stejné místo, ale já se jim ani nedivím, je to fakt nádhera. :)

      Vymazat
  5. To zní moc dobře a hlavně ty fotky jsou naprosto nádherné. :) Myslím, že bych se tam ráda jednou vydala na dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji♥, jen je potřeba počítat s tím množstvím lidí. :D

      Vymazat
  6. Ach, jak já ti závidím! Na Mallorcu bych se taky ráda podívala :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky