Návrat

A tak mě jednoho dne napadlo, že se vrátím na blog!

Touto větou bych to mohla zakončit, ale konce jsou vždy novými začátky, tak proč s tím nezačít? Už delší dobu zase tvořím a mám v hlavě čím dál víc nápadů, které bych chtěla zase sdílet, na což je blog ideální, takže se spíš divím, že mě návrat napadl až nyní.

Samozřejmě se u mě za ty tři roky změnila spousta věcí a naopak něco zůstalo stejné, takže jsem sama zvědavá na to, jak bude blog vypadat. Dopředu můžu říct, že zde uvidíte mé nejoblíbenější výrobky, v podobě minerálních náramků, kterými jsem posedlá už rok, jejich výroba mě neuvěřitelně baví a uklidňuje, ale už je pomalu nemám kam dávat, proto jsem ráda, když si najdou nové majitelky.

Dále bych ráda sdílela pár tipů na cestování, protože jsem měla možnost navštívit spoustu krásných míst V neposlední řadě tu najdete určitě další handmade výrobky pro inspiraci, opět knihy, které mě nadchnou, i nějaké ty recepty, které mě nezklamou.



Snad si tedy i po tak dlouhé době najdu skvělé čtenářky a budu se moc těšit i na vaše inspirativní články :) 

Nově Vaše Mari.ell.

Komentáře

Oblíbené příspěvky