Výjimečně velice kecací článek, aneb. doháním, co jsem v říjnu zmeškala

Téměř celý říjen jsem se vůbec neozývala, nezveřejňovala články, nekomentovala vaše blogy, i když jsem se na ně sem tam tajně mrkla :D. No, takže jsem buď:
1. Pracovně a studijně zcela vytížená
2. Příliš líná a unavená na to, abych něco psala
3. Žiji těď ve světě knih a úplně mimo realitu
4. Věnuji se lidem okolo mě a na blog mi už nezbývá čas
5. Všechny předchozí důvody

Ach ano, odpověď číslo 5 je zcela správně :D. Ale protože mám blogování ráda a chudák blog už umírá nedostatkem podnětů, a protože se konečně chystám řádně projít všechny vaše blogy (nejen zběžně a nepozorovaně), měla bych vás zahltit tím, co se za tento měsíc dělo - čili rozeberu důvody své neaktivity a podělím se se svými strastmi obyčejného smrtelníka.

Já blázen si myslela, že když jsem si v letním semestru nabrala tolik předmětů, budu mít v tomto ročníku poměrně klid, no to bych si k tomu nesměla dát brigádu v dětském koutku :D. Mé týdny vypadají tak, že jsem v sudé týdny od pondělí do pátku (DO VEČERA!!!) ve škole, celý týden se nevyspím, protože musím vstávat v 5:10, 6:30 a v podobných časech, ale jako správná sova nejsem schopná jít spát před půlnocí :D.


(No dobře, někdy to ranní vstávání nebylo až tak na škodu, ono je na to rozednívání a východ slunce i pěkný pohled, ale upřímně? Raději bych spala a ten pohled ponechala někomu jinému :D)


Mé víkendy s přítelem pak vypadají tak, že dospávám a najednou je zase pondělí :D. No, v sudé týdny by to měla být pohoda, to mám školu jen 2 dny, ale protože jsem se rozhodla zbytek dní vyplnit prací, tak se zbytek týdne starám o dětičky. A protože mi dělá problém někoho odmítnout, tak si vezmu i víkendovou směnu, když to někdo potřebuje (ach jo)...

Ve čtvrtek jsem se ale po těch týdnech dřiny cítila fakt pod psa, už od pondělka jsem padala únavou a těšila se na ten božský volný pátek, který mě čeká. Navíc jsem měla být ve čtvrtek v koutku jen do čtyř, nikoli do devíti večer, a pak se to stalo. Poprvé jsem kolegyni odmítla pomoct a vzít si za ni směnu, já vím, jsem zlá a krutá, ale přece se nenechám zabít :D. V pátek jsem se vzbudila už skoro v poledne do svého prvního volného dne. Víte, je zajímavé, jak vaše tělo dokáže přetrpět veškerou únavu a nebrečí, když má před sebou ještě kopec práce, ale nechá si to na chvíli, kdy máte konečně klid. A tak jsem se probudila do krásného dne s totálně zablokovanou krční páteří, bolavým a ochraptělým krkem neschopným polknout jak při angíně, a tělem unaveným tak, že není schopno sedět jak při horečce. Nádhera! V takových chvílích moc ráda vzpomínám na ty dětičky, které mi s vysmátou tváří sdělují, že teď nechodí do školy, protože jsou nemocné, ale přitom mi je rodiče moc rádi dají na hraní do koutku. Ano, víc nemocných dětí přidělte mému chabému imunitnímu systému! :D
A tak se celý víkend hezky léčím a zítra je zase pondělí, a já se můžu těšit na opětovné ranní vstávání (ne, nemám 3 dny volno jako někteří, mám volno pouze v úterý! :D)
Ale náhodou, i přes svou prapodivnou nemoc z únavy s nejasným pokračováním, se cítím velice odpočatá a svůj marodící víkend jsem si užila - miláč mi navíc kromě léků dovezl čokoládky a milka sušenkyyyy ♥

A abych ten koutek tak nehanila, mám odtamtud i opravdu humorné zážitky. Například - víte jakou pohádku mají kluci nejraději? Ani to nezkoušejte, na tohle jen tak nepřijdete. Měla jsem zrovna v koutku dva opravdu živé kluky, kteří celou dobu lítali, skákali a štěkali... no prostě pohodička. Najednou začala běžet další pohádka - Barbie: Příběh mořské panny, automaticky jsem tedy vzala ovladač a ptám se těch dvou raubířů, jestli jim to mám přepnout, jednohlasně odmítli a tiše se usadili před obrazovku. Vážení, 15 minut v kuse na tu pohádku v tichosti čuměli, párkrát jsem málem vybuchla smíchy, když mladší reagoval "Ty růžové vlasy ji ale sluší", a starší na to souhlasně "Mhmmm". Nebo když se mladší ptal "A jakto, že je mořská?", "No protože i její makta byla mořská!" vysvětloval vehementně ten druhý. No, už konečně vím, jak ty kluky zkrotit, a to byl zrovna den, kdy jsem tam měla 9 kluků a žádnou holčičku - moje zkáza :D.

Jindy mi zase klučina (můj ctitel) řekl, že mi nakreslí obrázek, ale nesmím se dívat. Nakreslil mi tedy velké srdce a většinu Pana včelky ho fixkou vybarvoval, pak už asi nemohl, tak mi své srdce dal se slovy "Ale dobarvíš si to sama jo? Ať to nedělám moc dlouho" :D tak tedy děkuji, Romeo, srdíčko si někdy dobarvím :D.

Co se týče světa knih, ano, stále v tom lítám a po večerech, někdy i ve dne žiji další život ve svých milovaných sci-fi, fantasy a antiutopických knihách. Stala se mi ale nemilá věc - dočetla jsem čtvrtý díl Pokrevních pout a zase zcela podlehla spisovatelskému umu Richelle Mead a skvělé hlavní hrdince Sydney, navíc čtvrtý díl skončil tak šíleně, že už musím vědět, co se bude dít dál, ale další díl samozřejmě vyjde až 3. prosince... takže já... musím na další díl čekat... je to hrůza... tentokrát si budu muset knihu navíc koupit, protože čekat na to, až ji budou mít v knihovně by bylo teprve trápením! Mou útěchou byl antiutopický román Čistý, jenže ten jsem i přes jeho velký rozsah přelouskala příliš rychle a tak mi zbyl už jen humorný erotický román, na který mám už vztek, protože to přece není moje milované sci-fi!!! :D A tak jsem už podnikla další rezervace v knihovně a nezbývá nic jiného, než čekat. Nebo se vrhnout na nějaké školní čtení? Ale, co to plácám, to zatím nehrozí :D.

Jestli vám na tomto blogu chybí kosmetické články, tak vás potěším, příští článek bud zcela kosmetický. Protože jsem se účastnila různých soutěží a testování na facebookových stránkách Gabrielly Salvete, podařilo se mi pár pěkných kousků získat a moc ráda bych srovnala dvě jejich rtěnky.

Už kdysi dávno v září se mi podařilo vyhrát krásný balíček, a nedávno jsem mohla otestovat i rtěnku z jejich nové řady AL BACIO, a tak si nenechám ujít takovou malou rtěnkovou recenzi.


Když už jsme u té kosmetiky, nedávno jsem si udělala také čas na uklízení své kosmetické poličky a laků na nehty (což byla největší fuška), a tak to nějaký ten den vypadalo krásně a spořádaně jako u pravé dámy, samozřejmě to moc dlouho nevydrželo :D.

Navíc jsem se s některými laky musela rozloučit, budu na ně však s láskou vzpomínat, sloužily dlouho a vzorně, a však jejich čas vypršel, a tak i přes díru v srdci, která mi po nich zůstala, musely letět do koše :'( :D.

Nemůžu se nezmínit o něčem, co mě šíleně naštvalo, a to bylo barvení vlasů s barvou Prodigy. Příště raději vysypu všechny prachy za předraženou Preference, než abych riskovala tohle! Já bláhová si myslela, že když si koupím úplně stejný odstín od stejné značky, jen z jiné řady, tak v tom nebude až takový rozdíl. Půl roku jsem nechávala odrůstat tu zažranou červenou a už se těšila na to, že budu mít většinu hlavy pěkně měděně zrzavou, s červenými konečky jsem počítala, ono to jen tak dolů nepůjde.... a ta zatracená barva mi chytla červeně!!!!!! Takže můžu na měděnou zase nějaký ten rok počkat... Takže dobrá rada do života - Nebuďte škrti a věnujte těm podrazáckým firmám nekřesťanské prachy, je to stále lepší, než další rok svítit červeně, když to zrovna nechcete :D.

(Před barvením - pro jistotu jsem fotila bez těch děsných odrostů :D)

(A po barvení :( Taky vidíte tu únavu? :D Ani nejlepší korektor na světě tohle nezakryje :D)

No, rozpovídala jsem se dostatečně, tak snad mi odpustíte mou říjnovou blogovou neaktivitu (a snad se polepším :D).
Příště se můžete těšit na malou kosmetickou recenzi a pak vás možná zase zahltím filmy a knihami (těch filmů bylo v poslední době taky dost, v chození do kina jsem byla mimořádně aktivní :D).

Mějte se krásně, buďte stále optimisté a nenechte se zkolit ponurým podzimem!
Vaše Caroline*



Komentáře

  1. A já si říkala, kde jsou články! :D To ranní vstávání ti teda nezávidím, i přes ten hezký výhled :D. Jinak je fajn, že si našla brigádu, která tě baví, ta historka s Barbie mě pobavila :D. Srdíčko je fakt krásné, musíš dovybarvovat! :D Já jsem zrovna taky vyhrála make-up od GS na jejich facebooku, ty soutěže jsou fakt príma :). Doufám, že mi přijde světlý odstín, jinak se půjdu asi pověsit :D. Těším se na recenze rtěnek, už ať to tu je :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude, slibuju, už to mám nafocené :D. Oni se tě nezeptali jaký chceš odstín? To jsou ale... Mi totiž v tom balíčku poslali taky tmavší, musela jsem ho tedy zase darovat mamči :-/.
      Jinak v tom koutku je veselých zážitků víc, ale je to fakt náročné, takže to pak dopadá špatně, když mám školu a práci každý den a žádný odpočinek :D. Jsem ráda, že tě historka pobavila :)

      Vymazat
    2. No já jim to k tomu napsala, říkali, že se pokusí vyhovět, ale že nic nezaručují :D .. No to je jasný, máš toho fakt moc :).

      Vymazat
  2. Ty jo, tak snad se zase brzo dospíš :D v 5:10 by se mi opravdu vstávat nechtělo. Proto jsem si dala školu tak, abych nejdříve vstávala až v 8...už mě totiž zase chytlo to období, kdy ponocuju jak smyslu zbavená, ptž nic nestíhám..ae vidím, že je to všude stejné:D
    Kosmetickou sbírku máš fakt kouzelnou♥
    A co se týče barvy, tak je fakt krásná, i když ta světlejší se mi taky moc líbila. Já se na barvení taky chystám. Po pohledu do diáře jsem zjistila, že moje vlasy navštívily vlasožerku naposledy na začátku července - takže už je čas :D

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u mě to jinak dát ani nešlo, vyučující nám tentokrát nedali moc na výběr, dobrovolně bych si ranní hodiny rozhodně nedávala :(
      Děkujii :)
      No mně se ta světlejší líbila víc, proto jsem u ní chtěla zůstat a pak tohle :D. Já se barvím co tři měsíce, a to se ani nemusím dívat do kalendáře, prostě když už to začne vypadat blbě, tak si vzpomenu kdy jsem se barvila naposled a vždycky jsou to + - ty tři měsíce :D Ale děkuji za pochvalu :) Jsem zvědavá na tvou barvičku.

      Vymazat
  3. bééé raději mám krátké články, u těch dlouhý se nestihnu na všechno vyjádřit :-)
    - taky sem nakukuju a články mi chyběly. Stačil jediný - o knížkách a prostě jsi mi "sedla" :-)
    - vstávání nezávidím, vůbec.. jako východy sluníčka jsou nádherný,ale ty asi ve svém foto portfoliu nikdy mít nebudu :-)
    - dětský koutek musí být fajn, ale nebolí tě z těch dětí někdy hlava? Skoro švagrovci mají děti 4 a kolikrát jsem z nich totálně vyřízená :-)
    - knížky, ještě jsem se k té autorce nedostala. Ono je to těžké knížky sehnat... do tabletu...teď čtu Biomanželku od Viewegha,ale po Bavettových se do toho vůbec nemůžu začíst a taaaaaak mě to nebaví.
    - mě se ty tvoje červené vlásky líbí! Taky jsem takovou barvu chtěla, ale všichni mi to rozmlouvají, že mám mít rozum...
    - kosmetické články mě moc neberou ;)
    - ale máš slušnou zásobičku! Hlavně těch laků :-) ehm.. nemám ani jeden... u mě úpravu nehtů řeší gelovky. Nikdy mě nebavilo lakování a tak. Takhle mám na tři týdny vystaráno a klid ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiiiň :D příště to snad budou kratší články, když já se někdy tak rozepíšu :D.
      To jsem moc ráda, taky k tobě ráda nakukuju :)
      No naposled mě už hlava rozbolela, ale pro takové případy mám prášky na bolest v kabelce, přece jen tam musím fungovat... a je to spíš náročné po té stránce, že tam musím neustále dávat pozor, přemýšlet, vymýšlet nové hry, ty děti po mně neustále něco chcou a nejhorší je, když ode mě vyžadují navíc i fyzickou aktivitu :D, ale nějak to přetrpím, protože mám práci s dětmi ráda a spoustu se tam toho naučím, s některými to není snadné, jakoby je rodiče vůbec nevychovávali, a pak je to tam na mě, abych je zkrotila :-/
      Já si knížky půjčuju z knihovny, mám prostě radši tu fyzickou podobu knih a klidně to pak sebou všude tahám :D. Jéje to znám, když se po nějaké skvělé knížce nemůžu začíst do té nové...
      No jo, na lacích na nehty fakt ulítávám :D a někdy se tu na blogu kosmetické články objeví, protože píšu o všem, co mám ráda, ale chápu, že to nemusí zajímat všechny :)

      Vymazat
  4. Tak to tě upřímně lituju (kvůli té pracovní a školní vytíženosti). Já jsem teprve v 9. třídě, takže tohle je ještě předemnou :D. Alespoň, že ta kosmetika a jídlo radost udělá. Jinak ti ta nová barva moc sluší, ale strašně se mi líbí ten tvůj kudrnatý rozcuch na první fotce, sluší ti vlnky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale néé, litovat mě nemusíš :D beru to s humorem :)
      Jéé, moc děkuji :) ráda zkouším různé účesy :)

      Vymazat
  5. Fuj fuj, vstávanie musí byť hrozné, ja potrebujem spať aspoň do deviatej, inak to nie je ono :D Teraz pracujem len na polovičný úväzok a to poobede, takže aspoň nejakú chvíľu si ešte to spanie dovoliť môžem :D
    Včera som si tiež robila poriadok vo svojom kozmetickom suflíku, ale teda...v konečnom dôsledku neviem, či je to až taká zmena :D
    A farba je náhodou celkom fajn, síce asi nie podľa tvojich predstáv ale vyzeráš v nej dobre (fakt som čakala nejakú šialene červenú :D ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Období šíleně červených mám už za sebou, ale právě nechtěla jsem ani trochu červenou, jen fakt tu měděnou :-/ ale děkuji :)
      No jo, taky potřebuji ranní spánek :D sice do práce jezdím až v 11, ale i tak jsem většinou tak utahaná z předešlého školního dne, že mi to nestačí :D

      Vymazat
  6. jeej tiež som roila v detskom kútikku ... tie deti vedia byť niekedy neuveritelne zlate :D tiež mám zopár krásnych spomienok :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a jindy taky dovedou pěkně pozlobit :D ale ty zážitky jsou k nezaplacení :)

      Vymazat
  7. pekna kolekce laku!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu o tvorby vlastniho obalu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hlavně ten bod č. 1 mi něco připomíná. :D Nedávno jsem začala pracovat a aby to na blog nemělo až takový dopad, před tím jsem si sespala články na pár měsíců dopředu. :D Ale i tak se snažím pořád psát alespoň 1x týdně (o víkendu), tak snad mi blog takhle vydrží a Tobě taky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak mi to nevychází už ani 1x týdně... ale budu se snažit dělat si víc volna, blogu bych se určitě vzdát nechtěla :). Určitě ti to vydrží, o tebe se nebojím :D

      Vymazat
  9. Já jsem taky marod z únavy, stejný problém - neumím říct ne, a tak ku dvěma zaměstnáním si nabírám kšefty. Budu to muset redukovat. Jsi odvážná, že barvíš vlasy sama, já až zešedivím tak budu chodit ke kadeřnici. A hlídání dětiček nezávidím, mám doma dvě malé děti a někdy je jich až moc. Tak se hezky uzdravuj! Těším se na nové recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy mi vždycky barví někdo doma a i když jsem s barvením chodila ke kadeřnici, výsledek byl stejný, akorát mě to víc stálo :D. No odmala se starám o své dva sourozence - dvojčata, jsou o dost mladší než já, takže si moc dobře pamatuji jaké to bylo a předem jsem věděla do čeho jdu, je to sice únavné, ale dá mi to mnohem víc a baví mě to víc, než prodej sýrů, což byla moje strašná prázdninová brigáda :D.
      Tak snad se nám to zdraví brzy spraví :)

      Vymazat
  10. Hrozně tě obdivuju, že to tak zvládáš, já bych si ze strachu asi nikdy toho tolik nedala:) A je pak jasné, že tvé tělo to nezvládne.. Nechápu, jak rodiče můžou dovést nemocné děti do dětského koutku, proč s nimi nejsou doma? Vždyť to jim nemůže vůbec prospět a ještě navíc nakazí další...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda děkuju, už budu muset ale vážně odmítat směny, zase nejsem takový blázen, abych si ničila zdraví. No s těmi dětmi bohužel, i šéfka tam vodí svoji dceru nemocnou a rodiče jsou asi rádi, že to dítě na chvíli někam odloží, to že já hned všechno chytnu je všem jedno :D.

      Vymazat
  11. Všechny body bych mohla podepsat také.

    OdpovědětVymazat
  12. Sakra, zmazal sa mi dosť dlhý komentár. :/ tak to skrátim.
    Vidím, že toho máš dosť. Skoré vstávanie je hrozné, ale každý si to raz zažije ;)
    Jee, srdiečko je krásne. To ešte nikto pre mňa neurobil.
    S deťmi musí byť sranda, len škoda, že my v rodine máme len jedno. Ale to vidím tak dvakrát do roka :)
    Teším sa na článok o kozmetike.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, s dětmi je sranda, ale je to fakt náročné :D aspoň máš svůj klid :)

      Vymazat
  13. Máš toho naozaj dosť! Ja práve že teraz na knihy čas skoro vôbec nemám, čo ma naozaj dosť mrzí! :( Snáď sa to spraví! :) Tie tvoje vyzerajú celkom zaujímavo..
    To srdce je naozaj zlaté! :3
    Máme rovnaký rúž :) (ten červený)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem na ty rtěnky dopsala článek, tak by mě zajímalo, jak vyhovuje tobě :).

      Vymazat
  14. Jé, takové zážitky. :D Je to vtipné. Netušila jsem, že zrovna taková pohádka by tyhle malé uličníky zajímala. :'D A to srdíčko, chlapec šetří čas! :DJinak chudáku, je mi líto, že se skoro nevyspíš, musí to být otrava. Ale je super, že i přesto cítíš nějakou energii! Ať ti to vydrží a snad se z toho prospíš brzo!!
    Jinak pěkné věci. Jsem zvědavá, co řekneš na ten Longlasting foundation od GS, mně přijde strašně tmavý a to mám 02. :/
    A s tou barvou... no, změna je život! :D Aspoň je to výraznější! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě na mě je šíleně tmavý, musela jsem ho dát mamči. A s tou barvou - výraznější to není, protože vybledla ještě rychleji něž ta minulá, jsem na ni fakt naštvaná :D.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky