Bylo i líp a líp taky bude

Omlouvám se všem, kdo sem chodí, za tohle prázdné blogové období. Bohužel je to pro mě strašné období plné nemocí, hromadících se povinností, neúspěšných pokusů, negativní energie, negativní nálady, únavy, nedostatku času... A JÁ NECHCI PSÁT NEGATIVNÍ ČLÁNKY! CHCI PSÁT O VĚCECH, KTERÉ MI DĚLAJÍ RADOST, A O SVOU RADOST SE S VÁMI PODĚLIT, takže se jednoduše vrátím hned, jak tohle pochmurné období skončí, ale rozhodně vás nechci nadobro opustit.

Mějte se krásně,
Vaše Caroline*

Komentáře

  1. Tak ať máš brzo zase plno pozitivní nálady a plno šťastných dnů :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. To mě mrzí:( Doufám, že se to brzy zase přehoupne a bude dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Caroline moja najmilovanejšia, ktorej vždy závidím všetky novinky mne neprístupné, moja krásna červenovláska...ja viem, že to prejde a ty zas budeš plná šťastia a chuti písať veselé články. Inak som tu s tebou, mojčo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím na Tebe, ať je co nejdřív líp :*
    A nezapomen, že myšlení ovlivňuje vše - takže ať už je to jakkoli těžké, zkus myslet pozitivně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chápem.. každý potrebuje oddych :D Aj ja by som si ho mala asi dať. Uvidíme. :D
    Dúfam, že sa skoro vrátiš. Ale hlavne na nás nezabudni ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přeji ať co nejdřív přijde pozitivnější období !!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už som sa zľakla čo sa deje, neobla si tu vážne dlho. Ja ti prajem skoré uzdravenie z tohto negatívneho obdobia a aby prišl o zas obdobie plne šťastia, spokojnosti a aby si si ho užívala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy se holt hromadí víc toho negativního, ale neboj, bude líp...

    OdpovědětVymazat
  9. To chápu. :/ Ale jak říkáš, bude líp! :) Sama to teď mám podobně. :D/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky